חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט על הדנובה בבודפשט – כל מה שצריך לדעת כדי להזמין שייט מוצלח!

שייט על הדנובה בבודפשט - כל מה שצריך לדעת כדי להזמין שייט מוצלח!

שייט בבודפשט הוא אטרקציה תיירותית פופולרית ביותר בבירת הונגריה ומומלצת לכל סוגי התיירים בין אם מדובר בחופשה זוגית או חופשה עם ילדים. אז אילו סוגי שייט תוכלו למצוא? כמה זה עולה? ואיך מזמינים? אתר "מטיילים בעולם" מזמין אתכם למדריך המושלם לשייט על הדנובה ב-2024.

נהר הדנובה בבודפשט הוא חלק בלתי נפרד מבירת הונגריה ומפריד למעשה בין שני חלקי העיר העיקריים – בודה ו-פשט. בדומה לשייט על הסיין בפריז או שייט על התמזה בלונדון, גם בבודפשט, אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות והמבוקשות ביותר, היא שייט על הדנובה.

ישנם לא מעט סוגי שייט שונים ומגוונים על הדנובה בבודפשט החל משייט פשוט וקצר ועד שייט ארוך או רומנטי עם תוספות וגיוונים שונים כולל אפילו אוטובוס מיוחד שנוסע ממש בתוך הנהר. טווח המחירים כפי שמיד תראו בהמשך המדריך, הוא די מגוון ונע בין 20 יורו ועד לכ-60 יורו לאדם.

אז איזה שייט כדאי לכם לבחור? מה זה כולל? מהם המחירים העדכניים ל-2024? ומאיפה הכי כדאי להזמין כרטיסים? אספנו לכם את כל המידע שחשוב לדעת על שייט על בבודפשט. בוא נצא לדרך.

שייט בבודפשט - השייט הקלאסי והפופולרי ביותר הוא השייט הזה

ובכן, השייט הקלאסי והפופולרי ביותר בבודפשט הוא השייט הזה שיוצא ממרכז העיר, לא רחוק מבניין הפרלמנט הידוע, ועובר בכל האטרקציות המרכזיות של בודפשט כגון גשר השלשלאות, בניין הפרלמנט, מרחצאות גלרט ועוד.

השייט מתחיל ב-19:00 בערב ונמשך כשעתיים. השייט כולל גם משקה חינם אחד ואוזניות עם הדרכה קולית שתלווה בהסברים על האתרים המרכזיים בהם עובר השייט. עלות השייט הוא כ-21 יורו לאדם וניתן להזמין כרטיסים דיגטליים מראש באתר הבא (אין צורך להדפיס את הכרטיסים. מציגים את הסמארטפון בכניסה לשייט, ונכנסים).

שייט בבודפשט
שייט בבודפשט

שייט בשעות הבוקר, שייט עם ארוחת ערב הונגרית מסורתית ועוד - אפשרויות משודרגות של שייט על הדנובה

ישנם כמובן עוד הרבה סוגים שונים של שייט על הדנובה עם אפשרויות או תוספות שונות. כך למשל, תוכלו למצוא את השייט הבא הכולל מופע מוזיקה חיה עם להקה או שייט הכולל גם ארוחת ערב הונגרית מסורתית מושקעת לצלילים של להקה חיה.

אם אתם רוצים להשקיע אפילו יותר, תוכלו למצוא את השייט הזה הכולל ארוחת ערב מסורתית וצפייה במופע אופרטה הונגרי עממי בעלות של כ-79 יורו לאדם ואם אתם מעדיפים דווקא לקחת שייט בשעות היום, תוכלו להזמין שייט כזה מהאתר הבא בעלות של כ-15 יורו בלבד.

שייט על הדנובה

שייט על הדנובה עם אוטובוס מיוחד הנכנס לתוך המים

אם אתם מחפשים משהו יותר מרגש משייט סטנדרטי על הדנובה בבודפשט, כדאי להכיר את האוטובוס המיוחד של בודפשט שהופך ברגע אחד ל"סירה" כשהוא נכנס היישר מהכביש לנהר. באמצעות האוטובוס המיוחד הזה, אתם מרוויחים למעשה גם סיור בעיר בודפשט עצמה וגם שייט בנהר, וגם כמובן חוויה ייחודית של אוטובוס מיוחד שנוסע בתוך נהר.

המחיר לנסיעה ושייט באוטובוס הזה עומד על כ-27 יורו לאדם והוא כולל נסיעה של כשעה וחצי סה"כ עם מעבר בכל האיזורים התיירותיים של בודפשט כולל הרובע היהודי ואוזניות עם הדרכה קולית (כולל הדרכה בשפה העברית!). הזמנת סיור באוטובוס הזה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

שייט על הדנובה
אוטובוס התיירים המיוחד של בודפשט שבשלב כלשהו, פשוט נכנס למים והופך לשייט על הדנובה!

עוד מידע על בודפשט באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים טיול לבודפשט עם ילדים? במדריך הבא תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת ולהתכונן לחופשה משפחתית בבודפשט.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של אטרקציות בבודפשט הנחשבות לפופולריות ביותר ול-Must See!
  • קבלו את מדריך הלינה הטוב ביותר בעיר – הכירו את המלונות המומלצים ביותר בבודפשט שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת!
  • רוצים להכיר את בודפשט מקרוב? באתר הבא תוכלו למצוא את הסיורים הטובים והמקצועיים ביותר שתמצאו ברשת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק