חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים מוזלים והנחות לאטרקציות בדובאי – כך תשיגו עד 50% הנחה!

כרטיסים מוזלים והנחות לאטרקציות בדובאי - כך תשיגו עד 50% הנחה!

מתכוונים לבלות באטרקציות רבות בדובאי? תוכלו לחסוך עד 50% ממחירי הכרטיסים בעזרת כרטיסי הטבות מיוחדים שמציעים כניסה משולבת בהנחה לכל האטרקציות הידועות והפופולריות בדובאי. במה בדיוק מדובר? אילו אטרקציות כלולות בכרטיס? וכמה זה עולה? הכנו לכם מדריך מקיף שיחסוך לכם לא מעט כסף בחופשה הבאה שלכם בדובאי!

כמות האטרקציות לתיירים שמציעה דובאי היא בלתי נתפסת והמבחר והמגוון שם הוא פשוט מטורף. המגדל הגבוה בעולם, אתר סקי מקורה עצום, פארק המים הגדול במזרח התיכון, פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם או טיולי ג'יפים וגמלים – זהו רק קצה המזלג מרשימה אינסופית של כל האטרקציות בדובאי.

תייר ממוצע בדובאי יבקר ככל בממוצע בלפחות 3-5 אטרקציות ומטיילים רבים בוחרים אף בכמות גדולה בהרבה. במצטבר, מדובר בסופו של דבר בסכום לא מבוטל שמשפיע על התקציב הכללי של החופשה, במיוחד אם אתם מגיעים עם משפחה או עם כמות גדולה של מבקרים.

אחת הדרכים הטובות והפופולריות ביותר לצמצם בהוצאות על מחירי הכרטיסים לאטרקציות הפופולריות והידועות, היא באמצעות כרטיס הטבות שמציע כניסה משולבת לאטרקציות רבות ביחד במחיר אחד מוזל עם הנחה שיכולה להגיע במקרים רבים גם ל-50 אחוזי הנחה.

ישנם כמה סוגי כרטיסים כאלו של כמה ספקי תיירות מובילים בדובאי, שניים מהם, הם הידועים והפופולריים ביותר בקרב המטיילים. אלו הם הכרטיסים – "Go City" ו-"iVenture". במדריך הבא ריכזנו לכם את כל מה שהכרטיסים האלו מציעים, כולל מחירים, אופן רכישתם, רשימת האטרקציות הכלולות וכל מה שצריך לדעת. בואו ונתחיל.

הכרטיס גו סיטי דובאי (Go City Dubai Explorer Pass)

גו סיטי דובאי

הכרטיס גו סיטי דובאי הוא אחד הכרטיסים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים בדובאי ויכול לחסוך לכם עד 50 אחוז ממחירי האטרקציות שתבקרו בהם. הכרטיס מציע כניסה משולבת ל-3,4,5 או 7 אטרקציות לבחירתכם מתוך רשימה של 40 אטרקציות מהידועות ביותר בדובאי.

בין האטרקציות הרבות שנכללות בכרטיס, תוכלו למצוא את הבורג' חליפה, המסגרת של דובאי, פארק המים אקווה ונצ'ר, האקווריום של דובאי, מוזיאון העתיד, סקי דובאי ועוד אטרקציות ופעילויות רבות. תוכלו למצוא את הרשימה המלאה שמציע הכרטיס בעמוד הבא.

אז כמה יעלה לכם הכרטיס? ובכן, מחיר הכרטיס מתחיל ב-175 יורו לאדם ל-3 אטרקציות ומטפס מעלה בהתאם לכמות האטרקציות שתבחרו. הכרטיס תקף ל-60 יום מרגע הפעלתו (מהרגע שתקפתם את האטרקציה הראשונה).

איפה קונים את הכרטיס? באתר הבא.

הכרטיס iVenture דובאי

Iventure דובאי

גם כרטיס ההנחות iVenture דובאי נחשב לכרטיס פופולרי מאוד בקרב המטיילים הרבים בדובאי ומציע אפשרות לרכישת 3 אטרקציות בדובאי במחיר מוזל ולהשיג הנחה של עד 50 אחוזים.

כרטיס זה עובד בצורה שונה מעט. ישנם 3 "חבילות" (pools) כשניתן לבחור אטרקציה אחת מכל אחת מהחבילות. את הטבלה המלא של 3 החבילות תוכלו למצוא בעמוד הבא.

בין האטרקציות שמופיעות בחבילות תוכלו למצוא את כל האטרקציות הפופולריות כמו הבורג' ח'ליפה, סקי דובאי, התצפית סקיי ויו, פארק לגולנד, כוכב הלכת הירוק, פארק השעשועים IMG, המופע לה פרל ועוד שלל אטרקציות ידועות.

כמה עולה הכרטיס? המחיר לכרטיס Iventure עומד על כ-120 יורו לאדם וכולל כאמור כניסה מהירה ל-3 אטרקציות לבחירתכם.

איפה קונים את הכרטיס? באתר הבא.

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק