חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספורט ימי בדובאי – הכירו את האטרקציות הימיות המדהימות של דובאי!

ספורט ימי בדובאי - הכירו את האטרקציות הימיות המדהימות של דובאי!

רכיבה באופנועי ים כשברקע מלון בורג' אל ערב, לעוף באוויר על פלייבורד (FlyBoard), שייט בסירות מירוץ מהירות או נהיגה ברכב על המים? בואו להכיר את האטרקציות המדהימות ביותר של הספורט הימי בדובאי! איפה מוצאים אותן? כמה זה עולה? ואיך קונים כרטיסים? במדריך שלפניכם.

דובאי נחשבת לגן עדן של ממש לאוהבי הספורט הימי ומציעה מגוון עצום של אטרקציות ופעילויות ספורט מיוחדות על הים כגון פלייבורד, סקי ג'ט, סירות מירוץ מיוחדות, אופנועי ים ועוד.

מזג האוויר החם והמדברי של דובאי מאפשר ליהנות מהים במשך כל השנה, כולל בחורף, ומטיילים רבים מכל העולם וביניהם מטיילים רבים מישראל, מגיעים לחופים של דובאי כדי ליהנות ממגוון מתקני הספורט הימי שדובאי מציעה.

אז אילו מתקני ספורט ימי ואטרקציות שוות תוכלו למצוא בדובאי? איך מגיעים לשם? ומהם המחירים? במדריך הבא, ריכזנו עבורכם את האטרקציות הכי שוות של הספורט הימי בדובאי עם כל הפרטים שצריך לדעת. בואו נתחיל.

פלייבורד דובאי (FlyBoard) - אחת האטרקציות המהנות ביותר!

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בספורט הימי בדובאי היא הפלייבורד (FlyBoard) – מתקן מיוחד המאפשר להתעופף באוויר מעל הים באמצעות לחץ סילון עוצמתי במיוחד (צפו בסרטון שמעל).

אחד הספקים הידועים ביותר של הפלייבורד בדובאי היא חברת Nemo WaterSports Dubai שמציעה 30 דקות של פעילות פלייבורד בדובאי הכוללת את כל אביזרי הבטיחות הנלווים וגם תמונות וסרטונים למזכרת.

מחיר הפעילות הוא כ-88 יורו וניתן להזמין ולשריין תאריך ושעה מראש באתר הבא. המתחם נמצא בנמל הדייגים בדובאי תוכלו למצוא את הכתובת המדוייקת כאן.

ג'ט סקי בדובאי - רכיבה על אופנועי ים בדובאי

אטרקציה פופולרית נוספת בקרב חובבי הספורט הימי בדובאי, היא הג'ט סקי (אופנועי ים) – סיור מודרך בשיירה עם מדריך מקצועי על אופנועי ים אל מול קו הרקיע המהמם של דובאי.

הפעילות כוללת רכיבה מהירה ומפותלת על הים באמצעות אופנועי ים מהירים ומתקדמים. הרכיבה מבוצעת בשיירה אחרי מדריך מוסמך שייקח אתכם על הים סמוך לאטרקציות ידועות בדובאי כמו בורג' אל ערב, מלון אטלנטיס דה פאלם ומונומנטים נוספים.

גם במקרה של הג'ט סקי בדובאי, חברת Nemo WaterSports Dubai נחשבת לאחת השולטות ומובילות בקרב התיירים והיא מציעה שני סיורים קבועים – האחד של כחצי שעה (בעמוד הבא) והשני במשך כשעה (בעמוד הבא).

מחיר הפעילות של אופנועי הים בדובאי הוא כ-80 יורו לפעילות של 30 דקות וכ-127 יורו לאדם לפעילות של שעה. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא.

חברה נוספת ופופולרית שמציעה אופנועי ים בדובאי היא חברת OceanAir Travels שמציעה בעמוד הבא שייט דומה לזה של Nemo WaterSports Dubai בעלות של כ-90 יורו לחצי שעה או כ-170 יורו לפעילות של שעה. ניתן למצוא פרטים נוספים בעמוד הבא.

נסיעה ברכב על המים בדובאי

לנהוג ברכב על המים בים? כן, גם את זה תוכלו למצוא בספורט הימי של דובאי. אטרקציה נוספת ודי מגניבה שמציעה חברת Nemo WaterSports Dubai, היא רכיבה ברכב סילון מיוחד (Jet Car). מדובר על רכב מיוחד שמציע רכיבה מהירה ואקסטרימית על המים. הפעילות מתבצעת יחד עם מדריך.

ניתן לבחור בין רכיבה של 20, 30 או 60 דקות. המחיר מתחיל בכ-190 יורו לאדם. הזמנת הנסיעה ברכב מתבצעת כאן.

שייט אקסטרים על אבובים בים בדובאי

אם אתם בקטע של ספורט ימי אקסטרים, כדאי לבדוק את השייט אקסטרים על אבובים בדובאי (Dubai Tubing). מדובר בסירת אבוב שיכולה להכיל קבוצה של אנשים (לא יותר מ-4). הסירה קשורה בכבל אל סירת מירוץ מהירה שהופכת את השייט לאקטסרים ולמהיר במיוחד. אם חיפשתם קצת אנדרנלין, זוהי ללא ספק האטרקציה בשבילכם.

המחיר? החל מ-152 יורו לאדם. המחיר כולל 30 או 60 דקות של שייט, הדרכה מסודרת של מדריך מקצועי וחליפת צלילה. ניתן להזמין מראש ולשריין תאריך ושעה באמצעות האתר הבא.

רכיבה על מצנח על הים בדובאי

בדומה לסירת האבוב שהזכרנו מקודם, אטרקציה אחרת בדובאי שנקראת "Dubai Parasailing", מציעה לכם אפשרות דומה רק שאת סירת האבוב, מחליף מצנח מיוחד הקשור לסירת מירוץ וירים אתכם באוויר לחווית אנדרנלין חד פעמית, וכל זה על רקע המבנה המרהיב של מלון בורג' על ערב הידוע.

המחיר לשימוש במצנח עומד על כ-190 יורו (לעיתים נמצא למצוא הנחה ב-100 יורו בלבד) וכולל 10 דקות על המצנח, שייט של כשעה ותמונות למזכרת. ניתן למצוא פרטים נוספים באתר הבא.

צלילה בדובאי למתחילים - אחת האטרקציות הפופולריות!

ולסיום, אחת האטרקציות הפופולריות והמבוקשות ביותר בספורט הימי בדובאי היא צלילה למתחילים הכוללת את כבר את כל הציוד הנדרש והדרכה מיוחדת עם מדריך כך שאין צורך בלהסתבך ברכישת או השכרת ציוד מותאם.

חברת Reef Oasis Diving Club LLC, נחשבת לאחת המובילות בתחום בדובאי, ומציעה צלילה של כשעתיים יחד עם מדריך צלילה שיצלול יחד איתכם כולל תמונות וסרטונים תת ימיים שיישארו איתכם עוד זמן רב גם אחרי החופשה.

המחיר עומד על כ-75 יורו וכולל את הציוד המלא ואת ההדרכה. ניתן להזמין כרטיסים באתר הבא. הצלילה מתבצעת על חוף ג'ומיירה המפורסם של דובאי. תוכלו למצוא את הכתובת המדוייקת כאן.

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק