חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמפייר סטייט בילדינג 2024 – כרטיסים, טיפים וכל מה שחשוב לדעת!

אמפייר סטייט בילדינג - מחירים, כרטיסים וכל המידע!

כמה יעלו כרטיסים לאמפייר סטייט בילדינג במהנטן? אילו סוגי כרטיסים נמכרים? ומה חשבו על המקום המטיילים הישראלים שכבר הספיקו לעלות לקצה הבניין? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לאחת התצפיות היפות ביותר בניו יורק.

בניין האמפייר סטייט בילדינג (Empire State Building) הוא אחד המבנים הידועים והמפורסמים ביותר בניו יורק ועד לפני כמה שנים, לפני פתיחת מגדל החירות החדש, היה גם הגבוה ביותר בעיר ובארצות הברית כולה.

הכניסה לבניין וטיפוס לקומות התצפית שבקצה הבניין, היא אחת האטרקציות המבוקשות ביותר ע"י תיירים במנהטן שמטפסים מעלה כדי לחזות בנוף הפנורמי המרשים של ניו יורק הנשקף מקומות התצפית ה-86 וה-101.

לאחר אסון התאומים, הפך בניין האמפייר סטייט בילדינג למקום הגבוה ביותר והפופולרי לתצפית תיירותית במנהטן, אך מאז השקת מגדל וואן החדש ב-2014, איבד האמפייר סטייט את הבכורה וכיום הוא פחות פופולרי מאשר בשנים הקודמות.

הקומה ה-86 והקומה ה-102 – שתי אפשרויות שונות לתצפית

האמפייר סטייט בילדינג מציע למבקריו 2 אפשרויות של תצפית. הראשונה היא מהקומה ה-86 והשנייה, מהקומה ה-102. לכל אחת מהתצפיות נדרש כרטיס כניסה ייעודי. הגישה לקומה ה-102, היא היקרה מביניהם אך לפי רבים מהמטיילים שכבר ביקרו שם, לא "חובה" לטפס עד אליה.

כרטיסים לאמפייר סטייט בילדינג – מהם סוגי הכרטיסים השונים ומהם המחירים ב-2024?

ובכן, כפי שציינו, ישנם כמה סוגי כרטיסים לאמפייר סטייס בילדינג המחולקים לפי קומת התצפית כשמחיר הכרטיס הבסיסי לאמפייר סטייט בילדינג, הכולל העפלה לקומה ה-86 בלבד, עומד נכון לזמן כתיבת שורות אלו על כ-44 דולר לאדם. המקום מציע סוגי כרטיסים נוספים אשר "משדרגים": את חווית הביקור. כך למשל ישנו כרטיס מיוחד המאפשר העפלה לקומה ה-102 עם תצפית טובה וגבוהה יותר. כרטיס זה עולה כ-80 דולר, או כרטיס אקספרס מיוחד ב-86 דולר העוקף את כל התורים בקופות ובכניסה ומציע כניסה מהירה ביותר.

איך ואיפה כדאי לקנות כרטיסים לבניין האמפייר סטייט בילדינג?

למרות, שהבניין פחות פופולרי משנים קודמות, עדיין מדובר באחת האטרקציות המבוקשות והפופולריות ביותר בניו יורק (דורג במקום ה-15 מתוך למעלה מ-1000 אטרקציות בניו יורק באתר טריפ אדוייזר). והתורים בקופות הכרטיסים, ארוכים ביותר ויכולים להימשך גם למעלה משעה בזמני שיא.

לכן, הדרך הפופולרית ביותר כיום לרכוש כרטיסים לאמפייר סטייט, היא באמצעות הזמנה מראש באינטנרט. בצורה זו, בוחרים תאריך ושעה לפי בחירה מראש, וכך מגיעים ישירות לכניסה לבניין ועוקפים את קופות הכרטיסים.

ישנם הרבה מאוד אתרי כרטיסים בינלאומיים המציעים כרטיסים אונליין לאמפייר סטייט. אחד מהם הוא האתר המצוין "Tiqets", הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים כיום, והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים ב-44 דולר, אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד באמצעות מייל או סמס, ומבלי הצורך בהדפסת הכרטיסים.

פשוט מגיעים לכניסה לבניין, מציגים את הסמארטפון, ונכנסים. האתר מציע גם מגוון רחב נוסף של כרטיסים משודרגים אותם תוכלו למצוא בעמוד הבא.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לאמפייר יחד עם אטרקציות נוספות בניו יורק כגון כרטיסים לאמפייר סטייט + התצפית אדג' (בעמוד הבא), כרטיסים לאמפייר סטייט + התצפית Summit One Vanderbilt (בעמוד הבא), כרטיסים לאמפייר סטייט + פסל החירות הידוע (בעמוד הבא) או כרטיסים לאמפייר סטייט + מוזיאון הטבע (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים לאמפייר סטייט

שעות הפעילות ודרכי הגעה

האמפייר סטייט בילדינג ממוקם באיזור ראשי ומרכזי במהנטן, על השדרה החמישית באיזור המידטאון. ניתן להגיע אליו בקלות מכל נקודה מרכזית במנהטן או בנסיעה קצרה בסאבווי (הרכבת התחתית).

הבניין פתוח בכל ימות השבוע, 365 יום. ללא חופשות בחגים או במזגי האוויר. שעות פעילות הן בין השעות 08:00 בבוקר ועד 02:00 בלילה! (המעלית האחרונה עולה בשעה 01:15 בלילה).

טיפים והמלצות על בניין האמפייר סטייט בילדינג ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו בו

  • "לא להחמיץ ביקור באמפייר. זאת עדיין התצפית הטובה ביותר בעיר!".
  • "התורים למעליות ארוכים מאוד. הגיעו עם סבלנות או קנו כרטיסי אקספרס עוקפי תור".
  • "לא לפספס ביקור בשעות החושך. אין מילים לתאר את היופי הזה".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
מטיילת בניו יורק
4 years ago

מישהו יודע האם ניתן להשתמש בכרטיס שנקנה עבור יום ושעה מסוימים, לזמן אחר?
תודה.

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק