חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון מומה ניו יורק המדריך השלם 2024 – כרטיסים, מחירים וטיפים!

מוזיאון מומה ניו יורק המדריך השלם - כרטיסים, מחירים וטיפים!

מהם מחירי הכרטיסים למוזיאון מומה לאמנות מודרנית בניו יורק (MoMA) ב-2024? איפה הכי כדאי לקנות כרטיסים לשם? מה אפשר לראות במוזיאון ומה חשבו עליו המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו? אתר "מטיילים בעולם" עם עוד מדריך מצוין והפעם, על אחד מהמוזיאונים הידועים ביותר בעולם.

אם גם אתם מתעניינים באמנות מודרנית ואתם נמצאים בניו יורק, אסור לכם לפספס ביקור במוזיאון לאמנות מודרנית המכונה בקצרה "מומה" (The Museum Of Modern Art – MoMA) ונחשב לאחד המוזיאונים הטובים ביותר בעולם.

מוזיאון מומה הוא אחת האטרקציות המובילות ביותר בניו יורק. באתר טריפ אדוויייזר למשל, דורג המוזיאון במקום ה-18 מתוך כ-1431 דברים לעשות. גם מטיילים ישראלים רבים המגיעים לחופשה ניו יורק, בוחרים להקדיש למוזיאון ביקור של כחצי יום לפחות.

המוזיאון ידוע בזכות תערוכותיו האיכותיות והמתחלפות, המושכות אליהן מאות אלפי מבקרים בשנה, אך גם בזכות האוסף הקבוע שלו הכולל יצירות ומוצגים ממעלה ראשונה כמו למשל הציורים "התמדתו של הזיכרון" של סלבדור דאלי, "ליל כוכבים" של וינסנט ואן גוך, "העלמות מאביניון" של פבלו פיקאסו ויצירות רבות של אמנים ידועים כמו מאטיס, מונה, פרידה קאלו, אנדי וורהל, סזאן, מגריט, רוסו ועוד.

המוזיאון שם דגש על אמנים אמריקאיים ידועים ומציג מוצגים של אמנים ג'קסון פולוק, אדוארד הופר, ג'ספר ג'ונס ואחרים. כמו כן, מציג המוזיאון גם אוסף צילומים גדול, הקרנות יומיות של סרטים אומנותיים ועוד. המבנה של המוזיאון עצמו, תוכנן מחדש ע"י האדריכל היפני יושיו טאניגוצ'י ונחשב לאחד המבנים הייחודיים בניו יורק.

כרטיסים למוזיאון מומה בניו יורק 2024 – מהם המחירים?

הכרטיסים למוזיאון מומה נחשבים ליקרים יחסית למוזיאונים אחרים אך הם לא מונעים ממאות אלפי מבקרים להגיע לשם מדי שנה. מחיר הכרטיס למוזיאון מומה נכון ל-2024, עומד על 30 דולר לאדם בין הגילאים 17 ועד 64. ילדים מתחת גיל 17 יכולים להיכנס חינם למוזיאון.

איך ואיפה כדאי להזמין כרטיסים למוזיאון מומה?

המוזיאון ידוע בזכות התורים "האכזריים" בקופות הכרטיסים שיכולים להימשך שעות ארוכות ובמקרים רבים גם אוזלים כל הכרטיסים לאותו היום, לכן, לא מומלץ להגיע למקום ולרכוש כרטיסים בקופות המוזיאון. הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר כיום היא להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך להגיע עם כרטיסים למוזיאון ולדלג על התורים הארוכים בקופות וגם לשריין תאריך נוח עבורכם.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים למוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק באותו מחיר בדיוק כמו בקופות הכרטיסים של המוזיאון. באתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב מטיילים ישראלים, ניתן להזמין בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים, כשאת הכרטיסים מקבלים ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך להדפיס את הכרטיסים. פשוט מגיעים לכניסה, מציגים את הסמארטפון, ונכנסים.

כרטיסים אלו כוללים כניסה מלאה למוזיאון, כולל כניסה תערוכות המיוחדות המתחלפות ומדריך קולי שניתן להוריד כאפליקציה לטלפון.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות בניו יורק כגון כרטיסים למומה + מוזיאון 9/11 (בעמוד הבא), כרטיסים למומה + מוזיאון הטבע המצוין (בעמוד הבא), כרטיסים למומה + האקווריום של ניו יורק (בעמוד הבא) או כרטיסים למומה + פסל החירות (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים למומה ניו יורק

איך מגיעים לשם?

מוזיאון MoMA ממוקם באיזור מידטאון במנהטן ניו יורק בכתובת 11,West 53rd Street, 10019, New York. ניתן להגיע אליו בקלות באמצעות הסאבווי (רכבת תחתית) או באמצעות האוטבוסים הציבוריים כאשר יש לרדת בתחנה של רחוב 53.

ומה חשבו על מוזיאון מומה המטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "חגיגה לעיניים לכל אוהב אומנות באשר הוא. חובה לבקר".
  • "מומלץ לשים דגש על הקומה הרביעית במוזיאון שם נמצאות כל היצירות המפורסמות ביותר".
  • "תורים מאוד ארוכים בקופות, אם לא תזמינו כרטיסים מראש, צפויה לכם המתנה ארוכה ביותר".
  • "מומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם בבוקר. המקום עמוד מאוד במהלך היום ובבוקר ניתן לטייל בו ברוגע".
  • "למרבה ההפתעה, המסעדה של המוזיאון מצויינת. מומלץ!".

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק