חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק פורט אוונטורה 2024 – כרטיסים, מחירים וכל מה שחשוב לדעת!

פארק פורט אוונטורה - כרטיסים, מחירים וכל מה שחשוב לדעת!

כמה עולים כרטיסים לפארק פורט אוונטורה הסמוך לברצלונה ואיפה הכי כדאי לקנות אותם? איך כדאי להגיע לשם מברצלונה וכמה יעלה ללון באחד המלונות הרשמיים של הפארק? מהם המתקנים השווים ביותר והמומלצים ביותר בפארק והאם כדאי גם לבקר בפארק פרארי לנד וקריבה אקווטיק? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור פארק פורט אוונטורה ל-2024!

עדכון (2024): עונת הקיץ של פארק פורט אוונטורה בברצלונה נפתחה וישנם ביקושים רבים. ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק כדי לשריין לעצמכם תאריכים נוחים. תוכלו להזמין את הכרטיסים מראש באמצעות האתר הבא.

פארק פורט אוונטורה (PortAventura) הוא פארק שעשועים ענק בספרד הנחשב לגדול ביותר במדינה ולשישי בכמות המבקרים בכל אירופה. מפאת קרבתו לברצלונה, תיירים רבים מרחבי העולם ביניהם כמובן גם משפחות רבות ומטיילים ישראלים רבים, בוחרים לבלות בו יחד עם הילדים.

הפארק ממוקם באיזור קוסטה דראודה (Costa Daurada), ליד העיירה סאלו (Salou), במרחק של כשעה נסיעה בלבד מברצלונה והוא כולל למעשה 3 מתחמים שונים – הפארק עצמו, פרארי לנד ופארק קריבה אקווטיק. כל מתחם מציע מספר עצום של מתקנים המחולקים לפי עולמות ונושאים.

במדריך זה, נפרט על המתחמים השונים בפארק ועל המתקנים המומלצים והפופולריים כמו כן, נציג מידע מורחב ועדכני לעונת התיירות 2024 על המלונות הרשמיים של הפארק, על מחירי הכרטיסים לפארק ואיפה הכי מומלץ לקנות, ונציג גם מידע נוסף וחשוב כמו איך מגיעים לפארק מברצלונה ועוד טיפים והמלצות ממטיילים שכבר ביקרו שם. אז בואו פשוט נתחיל.

מחיר כרטיסים לפארק פורט אוונטורה - כמה זה יעלה לכם ב-2024?

מחיר הכרטיסים לפארק פורט אוונטורה נכון ל-2024 בקופות הפארק מתחיל ב-52 יורו לאדם בחודשי הטרום קיץ ומגיע עד ל-56 יורו בחודשי הקיץ. מחיר הכרטיסים עבור ילדים בגילאים 4 עד 10, מתחיל ב-42 יורו ואילו ילדים מתחת גיל 4 פטורים מכרטיס ויכולים להיכנס בחינם לפארק.

המלצה: רכישת כרטיסים בקופות הפארק אינה מומלצת כל כך, מכיוון שהיא כוללת המתנה ארוכה בתורים שיכולה לקחת בעונות השיא גם למעלה משעה. כדאי להזמין כרטיסים מראש באינטרנט ולחסוך את ההמתנה בקופות.

חשוב לדעת, מתחם פורט אוונטורה מציע למעשה שני פארקים נוספים (עליהם נרחיב בהמשך העמוד) – פארק פרארי לנד ופארק המים קריבה. פארקים אלו דורשים כרטיסים בנפרד. בעמוד זה ניתן למצוא כרטיסים לפארק המים קריבה  ובעמוד הבא ניתן למצוא כרטיסים לפארק פרארי לנד.

אם אתם מעוניינים לבקר בשלושת הפארקים ביחד, ניתן לרכוש כרטיסים משולבים לכל הפארקים (בעמוד הבא) או כרטיסים משולבים רק לפורט אוונטורה ופארק פרארי לנד (בעמוד הבא). כמו כן, כדי להגיע בצורה קלה מבלי להסתבך, מטיילים רבים בוחרים לרכוש כרטיסים לפארק הכוללים הסעות הלוך חזור מברצלונה. תוכלו למצוא פרטים נוספים על כרטיסים אלו בעמוד הבא.

איפה הכי כדאי לקנות כרטיסים לפורט אוונטורה?

ובכן, רוב המטיילים הישראלים המגיעים לפארק, בוחרים לרכוש את הכרטיסים באינטרנט כדי לעקוף את התורים בקופות ולשריין תאריכים נוחים. ישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים כרטיסים אונליין לפארק. אתר "Tiqets" למשל, הוא אחד המומלצים והפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא את כל אפשרויות הכרטיסים, כולל כרטיסים מוזלים, כרטיסים משולבים לפארקים, או כרטיסים הכוללים הסעות מסודרות מברצלונה וחזור.

היתרון הברור ברכישת כרטיסים מאתר זה, הוא עקיפת התורים בקופות הכרטיסים, וקבלת הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד שלכם וללא צורך בהדפסתם. פשוט מגיעים לתור המהיר בכניסה לפארק, מציגים את הכרטיס בסמארטפון שלכם, ונכנסים. ב-Tiqets מציעים גם גמישות עם התאריכים ותוכלו לשנות תאריכים ללא תשלום או קנס. האתר מציע גם תמיכה בצ'אט 24/7.

אתר נוסף שנחשב גם הוא לאמין ומומלץ הוא אתר "GetYourGuide" שגם הוא מציע בעמוד הבא את כל האפשרויות השונות לפארק כולל כרטיסים משולבים וכרטיסים לפארקים השונים.

שריינו כרטיסים לפורט אוונטורה

מתחמים ומתקנים פופולריים בפארק פורט אוונטורה - בואו נעשה קצת סדר

כפי שציינו, מדובר בפארק גדול ביותר ומגוון מאוד מבחינת המתקנים שבו כאשר למעשה הוא מציע שלושה פארקים שונים שלהם נדרשת כניסה בנפרד לכל אחד מהם. אז כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל הפארקים השונים, הנה קצת הסבר והדרכה על שלושת הפארקים, המתחמים השונים והמתקנים המומלצים והפופולריים ביותר.

פארק פורט אוונטורה (PortAventura Park)

פורט אוונטורה הוא שמו של הפארק המרכזי והמוכר. הפארק מחולק לשישה עולמות שונים כשכל אחד מסמל נושא אחר. ששת העולמות הם שבפארק הם:

  1. מדיטרניה (Mediterrània)
  2. פולנזיה (Polynesia)
  3. צ'יינה (China)
  4. פאר ווסט (Far West)
  5. סיסמו אוונטורה (SésamoAventura)
  6. מקסיקו (Mexico)

המתקנים הבולטים בפארק שנחשבים לפופולריים ביותר הם רכבת ההרים הנקראת "פיוריוס באקו" (Furius Baco) הממוקמת בעולם מדיטרניה שמאיצה מ-0 ל-135 קמ"ש בפחות משלוש שניות, המגלשה "טוטקי ספלאש" (Tutuki Splash) בעולם פולניזיה המתאימה למשפחות או הרכבת מגניבה הנקראת "שאמבאלה" (Shambhala) הממוקמת בעולם צ'יינה.

"שאמבאלה" – אחד המתקנים הפופולריים ביותר בפארק פורט אוונטורה

פארק פרארי לנד (Ferrary Land)

פארק פרארי לנד הסמוך, הוא פארק עצום בגודלו עם מתקנים רבים ומגוונים המתאימים למשפחות עם ילדים כאשר הנושא המרכזי בו הוא מותג מכוניות היוקרה האיטלקי פרארי. זהו פארק חדש שנפתח באפריל 2017 והוא מעוצב בסגנון איטלקי עם דגמים של מבנים ידועים באיטליה כמו הקולוסיאום ברומא או כיכר סן מרקו בונציה.

בפארק נמצאים כמה מתקנים שווים במיוחד כאשר אחד הידועים שבהם היא רכבת מגלשה מטורפת ואקסטרימית במיוחד בשם "רד פורס" (Red Force) הנחשבת לאחת הרכבות הגבוהות והתלולות ביותר בכל אירופה. הפארק מציע גם מסעדות, מופעים, פעילויות ואטרקציות נוספות.

לאמיצים בלבד: הרכבת "רד פורס" – צפו

פארק קריבה אקווטיק (Caribe Aquatic Park)

הפארק השלישי במתחם פורט אוונטורה הוא פארק קריבה אקווטיק שהוא פארק מים גדול, אך לא מדי, ומזכיר במידה מסויימת את פארקי המים בישראל רק באווירה אירופאית. הפארק מציע 17 מגלשות מים שונות מסוגים שונים המחולקות מגלשות סללום, נחל אבובים, מגלשות גלים וכד'. כמו כן, ישנו גם מתחם לילדים וקטנטנים הכולל משפריצי מים שונים ומגלשות קטנות לילדים ומתחמי פעילות נוספים. לחצו כאן למידע מורחב על הפארק קריבה אקווטיק.

פורט אוונטורה - מתי זה פתוח ומהן שעות פעילות?

כעיקרון, פארק פורט אוונטורה פתוח מדי יום בעונת ה-High Season בין החודשים אפריל עד אוקטובר. בתקופת החורף, הפארק פתוח בימים ספיציפיים בלבד ויש להתעדכן על כך בעמוד הרשמי של הפארק כאן.

הפארק נפתח בשעה 10:00 בבוקר ונסגר ב-19:00 בתקופת החורף וב-23:00 בעונת הקיץ.

איך מגיעים לפורט אוונטורה? - כל האופציות העומדות לרשותכם

הפארק יושב בעיירה קטנה שנקראת סאלו במרחק של כשעה נסיעה מהעיר ברצלונה. ניתן כמובן ללון באחד המלונות של הפארק אך רבים גם בוחרים להגיע ליום אחד מברצלונה בעזרת רכב פרטי, הסעה מאורגנת או תחבורה ציבורית. הנה האפשרויות השונות העומדות לרשותכם:

הגעה מברצלונה לפורט אוונטורה ברכב פרטי: הככיש המהיר העובר סמוך לפארק, הוא A7 אך במידה ויש פקקים, מומלץ להיעזר בוויז או באפליקציית המפות של גוגל כדי למצוא דרכים חלופיות. הזמן הממוצע הוא בין שעה לשעה ועשרים דקות.

הגעה מברצלונה לפורט אוונטורה ברכבת: ניתן למצוא רכבות ישירות לפארק מברצלונה היוצאות מהתחנה "Barcelona Sants station". זמן הנסיעה הממוצע ברכבת לפורט אוונטורה הוא כשעה ורבע והעלות היא באיזור ה-8 יורו לאדם. ניתן להזמין כרטיסים ולמצוא מידע נוסף על הרכבות לפארק באתר הבא.

הגעה מברצלונה לפורט אוונטורה באוטובוס: הנסיעה באוטובוס לפארק היא מסורבלת יותר וברוב המקרים נדרשת החלפת אוטובוסים באמצע. המחיר הממוצע עומד אף הוא על כ-8 יורו לאדם והזמן הממוצע הכולל הוא כשעה ו-40 עד להגעה הסופית.

הגעה מברצלונה לפורט אוונטורה במונית: אפשר גם להזמין מונית פרטית לפארק אך מדובר בהוצאה ממוצעת של כ-150 יורו.

הסעה פרטית לפורט אוונטורה: אחת הדרכים הפופולריות בקרב המטיילים היא להגיע באמצעות הסעה פרטית לפארק המשולבת עם כרטיס כניסה לפארק. באתר "Tiqets" למשל, מציעים בעמוד הבא כרטיס משולב הכולל כניסה לפארק פורט אוונטורה, כניסה לפארק פרארי לנד וגם הסעה ישירה הלוך חזור מברצלונה לפארק וחזור.

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

מלונות בפארק פורט אוונטורה - מהם הם מציעים וכמה יעלו ב-2024?

בדומה לפארקים גדולים נוספים באירופה, כגון דיסנלנד, אירופה פארק ואחרים, גם בפארק פורט אוונטורה, תוכלו למצוא מלונות רשמיים של הפארק שמעוצבים לפי נושאים שונים ומציעים גם פעילויות ברוח הפארק.

המלונות כוללים במחיר החדר, גם כניסה חופשית לפארק. ניתן להזמין חדרים למלונות באתר הרשמי של הפארק, או אם אתם רגילים לאתר בוקינג, ניתן להזמין את המלונות גם דרכו.

ישנם 5 מלונות רשמיים לפארק אוונטורה. להלן מידע נוסף על כל אחד מהם:

מלון פורט-אוונטורה גולד ריבר (PortAventura® Hotel Gold River) – מלון 4 כוכבים המעוצב בסגנון המערב הפרוע וכולל 3 בריכות שחייה מעוצבות, פעילויות שונות, ספא ועוד. טווח המחירים נע בין 600 ל-1400 ש"ח לחדר זוגי ללילה בהתאם לעונה בשנה.

מלון פורט-אוונטורה (PortAventura® Hotel PortAventura) – מלון 4 כוכבים המעוצב בסגנון ים תיכוני. מציע 2 בריכות שחייה ו-4 מסעדות שונות. טווח המחירים הממוצע: בין 500 ל-1500 ש"ח לחדר זוגי ללילה.

מלון פורט אוונטורה
מלון פורט אוונטורה – אחד מ-5 המלונות הרשמיים של הפארק המעוצב בסגנון ים תיכוני

מלון פנסיון דהלוסי פורט אוונטורה (PortAventura Hotel Mansion de Lucy‬) – מלון 5 כוכבים היחיד מבין החמישה אך לפי הביקורות באתר טריפ אדווייזר, הוא אינו שווה חמישה כוכבים. לשיקולכם. המחיר: החל מ-1200 ש"ח לחדר זוגי ללילה.

מלון פורט-אוונטורה אל פאסו (PortAventura® Hotel El Paso) – מלון 4 כוכבים המעוצב בסגנון מקסיקני. זהו מלון מושקע ומעוצב הכולל בריכת שחייה עם ספינת פיראטים במרכזה ופעילויות רבות לאורחים ולילדים. המחיר הממוצע לחדר זוגי ללילה: החל מ-500 ש"ח.

מלון פורט-אוונטורה® קריבה (PortAventura® Hotel Caribe) – מלון 4 כוכבים המציע בריכת שחייה ענקית הכולל חול ים! המלון מציע כמובן גישה חופשית לפארק פורט-אוונטורה למשך כל השהייה (גם בתאריכי הצ'ק אין והצ'ק אאוט).

טיפים והמלצות לפארק פורט אוונטורה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "פארק מעולה ומעניין. היינו עם 2 ילדים. מתקנים מעולים שהילדים עשו יותר מפעם אחת".
  • "פארק מצוין. הגענו עם אוטובוס מאורגן ישיר מברצלונה והייתה הגעה חלקה ויעילה. סה"כ 10 שעות מהנות מאוד".
  • "לא לוותר על פארק פרארי לנד ועל המתקן שנקרא רד פורס. חוויה מהנה ביותר!".
  • "מופע הסגירה של הפארק עם זיקוקים מגניב ביותר. כמו בדיסנילנד למי שמכיר. שווה מאוד להישאר עד הסוף כדי ליהנות ממנו".
  • "המסעדות בפארק קצת יקרות אך טובות מאוד. הרבה יותר מפארקים אחרים שהייתי בהם".

עוד מידע על ברצלונה באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר עוד אטרקציות בברצלונה שנחשבות למומלצות ביותר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • אל תתחילו לתכנן את הטיול שלכם לפני שאתם קוראים את המדריך שלנו על מלונות מומלצים בברצלונה – המדריך שיציג את כל מה שאתם צריכים לדעת – איזורים מומלצים, מחירים, המלצות וטיפים חשובים!
  • מטיילים עם ילדים בברצלונה? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברצלונה עם ילדים ב-2024.
  • הכירו את הסיורים השווים ביותר בברצלונה שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק