חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון ליד שדה התעופה בברלין – הנה 2 מלונות מומלצים שחייבים לבדוק

מלונות ליד שדה התעופה של ברלין

מתכננים לינה מהירה בברלין? קבלו 2 מלונות מומלצים ליד שדה התעופה של ברלין הנחשבים למומלצים והטובים ביותר וקיבלו את ביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת ב-2024.

לאחר עיכובים רבים, נמל התעופה החדש של ברלין הנקרא כיום "נמל התעופה הבינלאומי ברלין ברנדנבורג" (Flughafen Berlin Brandenburg) או בקיצור BER, כבר נפתח לתנועה והוא מחליף באופן רשמי וסופי את נמל התעופה הקודם של ברלין – "נמל התעופה שונפלד".

מדובר בשדה תעופה עצום בגדולו החולש על פני 14 אלף דונם וצפוי להיות אחד הגדולים והעמוסים ביותר בעולם. גם מרבית הטיסות הישירות לברלין מישראל עוברות בשדה תעופה זה עם חברות תעופה כמו ריינאייר, אלעל ואחרות.

מטיילים רבים שמגיעים לברלין בשעת לילה מאוחרת או ממריאים לפנות בוקר, מעדיפים ללון את הלילה הראשון או האחרון באחד מהמלונות הסמוכים לשדה התעופה. אז אם גם אתם מתכננים לינה ליד שדה התעופה של ברלין, הגעתם למקום הנכון.

מה המחירים הממוצעים במלונות ליד שדה התעופה של ברלין?

מחיר המלונות המומלצים ליד שדה התעופה בברלין הוא כ-300 עד 500 ש"ח בלבד ללילה. מדובר במחיר זול יחסית למלונות במרכז ברלין ולכן, אם אתם מגיעים או ממריאים באמצע הלילה, היתרון בבחירת מלון באיזור זה הוא גם כלכלי ויכול לחסוך לכם לא מעט מהתקציב לחופשה.

אלו 2 המלונות המומלצים ביותר ליד נמל התעופה חדש בברלין ב-2024

לאחר בדיקה מקיפה שערכנו באתר בוקינג, טריפ אדווייזר ואתרים נוספים, הצלחנו למצוא את 2 המלונות הטובים והמומלצים ביותר ליד שדה התעופה של ברלין החדש שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר. סקרנים? הנה התוצאות לפניכם:

ובכן, לפי רמת הפופולריות באתר בוקינג.קום, המלון הפופולרי והמומלץ ביותר ליד שדה התעופה החדש של ברלין, הוא ללא ספק מלון אינטר סיטי עם אלפי ביקורות מאומתות של מטיילים שבחרו בו ללון לפני או אחרי טיסה.

מדובר במלון ארבעה כוכבים הממוקם כמה מאות מטרים ספורים מהטרמינל ובמרחק של כמה דקות הליכה בלבד. המלון מציע חדרים גדולים ומאובזרים, ארוחות בוקר וצהריים וגם ספא וחדר כושר. המלון קיבל באתר בוקינג את הציון 8.8 לפי שקלול של כ-6500 חוות דעת מאומתות.

גם בקרב המטיילים הישראלים זהו מלון פופולרי ומומלץ ביותר כשהם מדווחים על מיקום מושלם למי שמחפש לינה ליד שדה התעופה ולהחזרת רכב שכור, חדרים נקיים ומאורגנים, צוות אדיב ויעיל וארוחת בוקר מצויינת.

בקיצור, אין ספק שזהו אחד המלונות המומלצים ביותר באיזור. המחיר הממוצע: כ-360 ש"ח לזוג ללילה.

המלון השני שנחשב גם כן לאחד הטובים ביותר שתמצאו ליד שדה התעופה בברלין, הוא מלון הולידיי אין הותיק שזכה בביקורות מעולות ברשת ונחשב לאחד הנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום.

המלון מרוחק כ-2 ק"מ בלבד מנמל התעופה ומציע שירות הסעות הלוך חזור חינמי 24 שעות ביממה לטרמינל. גם מלון זה מדורג 4 כוכבים ומציע חדרים אלגנטיים ומאורגנים הכוללים בין היתר טלוויזיה ומערכת מדיה ופינת ישיבה.

המלון זכה לכ-1300 ביקורות מאומתות באתר בוקינג ששוקללו לציון טוב מאוד של 8.4. המחיר הממוצע לחדר לזוג ללילה במלון עומד על כ-310 ש"ח בלבד.

תוכלו למצוא את רשימת כל המלונות ליד שדה התעופה החדש של ברלין "ברלין ברנדנבורג" בעמוד הבא.

עוד מידע על ברלין באתר "מטיילים בעולם"

  • את המדריך הבא שהכנו על מלונות מומלצים בברלין אתם לא רוצים לפספס! כל המידע כולל מחירים עדכניים, איזורים מומלצים ללינה, טיפים, המלצות גולשים ועוד.
  • בואו להכיר אטרקציות בברלין שאסור לפספס במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים בברלין? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על ברלין עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם מבחר סיורים בברלין מומלצים שישדרגו לכם את הטיול ואת החוויה. אל תחמיצו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק