חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרובע השני של פריז – מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע ה-2 של פריז - מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע ה-2 של פריז הוא רובע תיירותי ומרכזי בעיר ומכיל בתוכו לא מעט מונומנטים ידועים, מרכזי קניות שווים, מגוון עצום של מסעדות ובתי קפה ובעיקר פסאז'ים המושכים אליהם תיירים רבים. ברוכים הבאים לסדרת מדריכי הרובעים של פריז באתר "מטיילים בעולם" והפעם - כל מה שרציתם לדעת על הרובע השני של פריז!

הרובע ה-2 של פריז המכונה גם "בורסה" (Bourse) על שם כיכר הבורסה, הוא אחד הרובעים המרכזיים והתוססים ביותר בעיר. הרובע ממוקם במרכזה של פריז, צפונית לנהר הסיין וכולל בתוכו אתרים ומונומנטים ידועים רבים כמו הספרייה הלאומית של צרפת, הבורסה של פריז וכיכר הבורסה, פסאז' דה פנורמה ועוד.

הרובע השני הוא גם אחד המחוזות האופנתיים והיוקרתיים ביותר בפריז, ומלא בחנויות אופנה יוקרתיות, בתי מעצבים ובתי קפה ומסעדות אופנתיים. זהו גם מרכז של עסקים וכלכלה, עם הבנקים הגדולים של צרפת ובורסת פריז. בשעות הערב והלילה הרובע הומה אדם ומלא במועדונים, ברים ובתי קפה תוססים.

אטרקציות ידועות ומומלצות ברובע ה-2 בפריז

ביחס לרובע ה-1 של פריז שכולל כמה מהאטרקציות הידועות ביותר בעיר כמו מוזיאון הלובר, גני טוולירי ועוד, הרובע ה-2 מציע אטרקציות תיירותיות פחות מוכרות אך נפלאות ומומלצות בהחלט לתיירים.

האטרקציה התיירותית הידועה ביותר ברובע ה-2 בפריז הם הפסאז'ים הנפלאים שהם מעין מעברים וסמטאות מקורות בין הבניינים וכוללים חנויות בוטיק נפלאות, חנויות שונות, מסעדות ובתי קפה ועוד.

מבין הפסאז'ים הממוקמים ברובע ה-2, הידוע והמפורסם ביותר הוא פסאז' פנורמה (Passage des Panoramas) – פסאז' ארוך ומרשים עם גג זכוכית המכיל חנויות אופנה ומסעדות.

פסאז'ים נוספים ומומלצים ברובע השני הם: פסאז' דה פרינס (Passage des Princes), פסאז' ז'ובה (Passage Jouffroy), פסאז' דו גראן סרף (Passage du Grand Cerf) או פסאז' שואזל (Passage Choiseul).

ישנם סיורים בפריז מיוחדים המציעים סיור פסאז'ים בפריז הכולל סיורים מודרכים בפסאז'ים הידועים ביותר. בהחלט מומלץ.

מסעדות מומלצות ברובע ה-2 בפריז

ישנם מסעדות מעולות ומומלצות רבות ברובע השני של פריז. 2 מהידועות ביותר הן המסעדה Chez la Vieille – מסעדה אותנטית של מטבח צרפתי עממי וכפרי השוכנת בלב פסאז' פאנורמה והמסעדה Kunitoraya – מסעדת ראמן יפנית מעולה הממוקמת בפסאז ז'ואן.

בתי קפה וקונדיטוריות מומלצות ברובע השני בפריז

כדאי ומומלץ לבקר בבית הקפה העתיק La Maison Stohrer הפועל עוד משנת 1730! וגם בבית הקפה Matamata Coffee שנחשב לאחד המומלצים ברובע ה-2 עם ביקורות גולשים מעולות.

מרכזי קניות ידועים ברובע ה-2 של פריז

חובבי הקניות והשופינג, ימצאו לא מעט מרכזי קניות ורחובות מעולים עם חנויות בוטיק וחנויות אופנה ידועות לצד מקומיות. המקום הראשון לקניות ברובע ה-2 שלא כדאי להחמיץ, הוא מרכז הקניות Galerie Vivienne (גלרי ויויאן) – גלריה מקורה מאמצע המאה ה-19 שנחשבת לאחת היפות והמרשימות בפריז. הגלריה ממוקמת בין רחוב ויויאן לבין רחוב דה לה באנק.

בתוך הגלריה ישנם חנויות אופנה ובוטיק, חנויות ספרים, בתי קפה, מסעדות ועוד. האווירה במקום היא אלגנטית וייחודית עם ריצוף מרשים ועמודי שיש וזהו מקום אהוב מאוד גם עבור תיירים וגם עבור המקומיים.

מלונות מומלצים ברובע השני של פריז

הרובע ה-2 נחשב לאיזור טוב וידידותי לישון בו בפריז, ותוכלו למצוא מלונות רבים הפזורים ברחבי הרובע. שניים מהמומלצים ביותר הם מלון לה 123 סבסטופול (Le 123 Sébastopol) הממוקם לא רחוק ממוזיאון הלובר וזכה לביקורות מעולות, או מלון מאלטה (Hotel Malte) שקיבל את הציון 9.1 באתר בוקינג על סמך למעלה מ-1200 ביקורות גולשים מאומתות.

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק