חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים לדיסנילנד פריז – המדריך השלם (מעודכן למרץ-אפריל 2024)

כרטיסים לדיסנילנד פריז - המדריך השלם (מעודכן למרץ-אפריל 2024)

קבלו את המדריך המקיף והגדול ביותר ברשת לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז ב-2024! איפה הכי כדאי לקנות את הכרטיסים? מהם הסוגים השונים ומהם ההבדלים ביניהם? ואיך אפשר לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה? כל התשובות, במדריך שלפניכם.

פארק דיסנילנד פריז (יורודיסני) הוא עולם שלם של מתקנים, אטרקציות, חוויות, מופעים, מלונות ופעילויות שונות ומגוונות. את המדריך השלם על ביקור בפארק תוכלו למצוא במדריך הכולל שפרסמנו שעוסק בכל מה שצריך לדעת לפני הביקור כמו מתקנים מומלצים, מלונות, דרכי הגעה ועוד, אבל היום אנחנו רוצים להתרכז בכל הקשור לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז, ויש לא מעט דברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים.

אז איפה הכי כדאי לקנות את הכרטיסים? מהם הסוגים השונים? ומה ההבדל ביניהם? מה כוללים הכרטיסים? ואיך אפשר להשיג הנחות וכרטיסים מוזלים? הרבה שאלות כפי שאתם רואים. אז מבלי לבזבז עוד רגע מזמנכם, נתחיל ישר מההתחלה.

נתחיל: איפה בכלל כדאי לקנות כרטיסים לדיסנילנד פריז?

הדרך הבסיסית ביותר (וגם מעט פרימיטיבית), היא לרכוש כרטיסים ליורודיסני בקופות הכרטיסים בפארק. הבעיה העיקרית בדרך זו,  הם התורים הארוכים מאוד שבחודשי הקיץ יכולים להימשך גם למעלה משעה. בנוסף, מחירי הכרטיסים בקופות יקרים יותר בדרך כלל ולכן, כדאי להימנע מרכישה בקופות.

לכן, הדרך הטובה יותר והמומלצת, היא לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט ובכך לחסוך גם במחיר וגם את התורים הארוכים בקופות. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הרשמי של דיסנילנד, אך ישנם אתרי כרטיסים בינלאומיים רבים שמציעים מחירים זולים יותר מהאתר הרשמי ומציעים גם רכישה קלה ומהירה בממשק ידידותי יותר כולל תמיכה בצ'אט 24/7 ואפשרויות נוספות.

כך למשל תוכלו לרכוש את הכרטיסים באתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים שמציע בעמוד הבא כרטיסים במחירים אטרקטיביים ביותר וממשק מאוד נוח עם תמיכה מלאה 24/7 בצ'אט. אתרים נוספים ומעולים לרכוש בהם כרטיסים מוזלים לפארק הם אתר "GetYourGuide" בעמוד הבא או אתר "Klook" בעמוד הבא.

האתרים "Tiqets", "Get your Guide" ו-"Klook" – מציעים כרטיסים ליורודיסני במחיר מוזל ובממשק ידידותי.

יתרון נוסף ברכישת כרטיסים מאתרים אלו הם מבצעי הקומבו שהם מציעים באופן קבוע לדיסנילנד פריז יחד עם אטרקציות נוספות בפריז כמו למשל כרטיסים לדיסנילנד פריז + שייט על הסיין (בעמוד הבא), כרטיסים לדיסנילנד פריז + גן החיות של פריז (בעמוד הבא) או כרטיסים לדיסנילנד פריז + האקווריום של פריז (בעמוד הבא).

מהם סוגי הכרטיסים ליורודיסני פריז ומהו ההבדל ביניהם?

ובכן, יש כמה סוגים שונים של כרטיסים שמציעים אפשרויות שונות לביקור בדיסנילנד פריז. בואו נעבור על כל האפשרויות כדי שתוכלו למצוא את הכרטיסים המתאימים ביותר עבורכם:

כרטיסים לפארק אחד? או כרטיסים לשני הפארקים ביחד?

ובכן, למעשה פארק דיסנילנד פריז מחולק לשני פארקים שונים – פארק "דיסנילנד פריז" (Disneyland® Paris) ופארק "וולט דיסני סטודיוס" (Walt Disney Studios). למעשה, כשאתם רוכשים כרטיס רגיל לפארק, אתם בעצם רוכשים כרטיס לפארק אחד בלבד. תוכלו כמובן לבחור לאיזה פארק מביניהם תיכנסו, אך ניתן להיכנס רק לאחד מהם.

אם אתם רוצים להיכנס לשני הפארקים בכרטיס אחד, תצטרכו לבחור בכרטיס לשני הפארקים ביחד. כרטיס זה יקנה לכם את האפשרות להיכנס לשני הפארקים באותו יום. האם תספיקו לבלות בשני הפארקים ביום אחד או לא? זה כבר תלוי בכם…

אז מה בעצם ההבדל המעשי בין שני סוגי הכרטיסים? המחיר כמובן. כפי שתוכלו לראות בהמשך המדריך, הכרטיס לשני הפארקים, יקר יותר בכ-20 עד 30 יורו מהכרטיס לפארק אחד בלבד.

פארק וולט דיסני סטודיו
פארק וולט דיסני סטודיוס (אולפני וולט דיסני)

כרטיסים ליום אחד? או כרטיסים לכמה ימים?

חשוב לדעת, הפארקים של דיסנילנד פריז עצומים ומגוונים באינספור מתקנים ואטרקציות ולכן מבקרים רבים בוחרים לפזר את הביקור על פני יותר מיום אחד כדי להספיק לבקר בכמה שיותר מתקנים. הכרטיס הרגיל והסטנדרטי (בין אם זה כרטיס לפארק אחד או שניים), כולל למעשה כניסה ליום אחד בלבד.

אם אתם מעוניינים לבלות בפארק יותר מיום אחד, תצטרכו לקנות כרטיסים מיוחדים שמאפשרים לבחור בין יומיים, שלושה או ארבעה ימים רצופים. ומהם המחירים? מיד.

מהם מחירי הכרטיסים לדיסנילנד פריז ב-2024?

כפי שראיתם, מחירי הכרטיסים ליורודיסני פריז משתנים בהתאם לסוג הכרטיסים שתבחרו אך גם משתנים בהתאם ליום בשבוע (אמצע השבוע או סוף שבוע) ולחודש בשנה (חודשי הקיץ יולי אוגוסט הם היקרים ביותר כפי שניתן לנחש).

להלן סקירת מחירי הכרטיסים לדיסנילנד פריז לעונת 2024 לפי חודשים:

מחירי כרטיסים לדיסנילנד פריז לחודש מרץ 2024

מחיר כרטיסים לפארק אחד (ליום אחד)החל מ-64 יורו באמצע השבוע ו-79 יורו בסופ"ש.
מחיר כרטיסים לשני הפארקים באותו יוםהחל מ-89 יורו באמצ"ש ו-104 יורו בסופ"ש.
 מחיר כרטיסים לשני הפארקים ליומייםהחל מ-160 יורו.
מחיר כרטיסים לשני הפארקים לשלושה ימיםהחל מ-240 יורו.

מחירי כרטיסים לדיסנילנד פריז לחודש אפריל 2024

מחיר כרטיסים לפארק אחד (ליום אחד)החל מ-89 יורו.
מחיר כרטיסים לשני הפארקים באותו יוםהחל מ-114 יורו.
 מחיר כרטיסים לשני הפארקים ליומייםהחל מ-206 יורו.
מחיר כרטיסים לשני הפארקים לשלושה ימיםהחל מ-285 יורו.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
2 comments
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
9 months ago

יש גם כרטיסי premier access שבעצם עולים כמעט כפול מכרטיס רגיל אך מאפשרים לעקוף את התורים הארוכים לרוב המתקנים השונים. כך ניתן לבלות בדיסנילנד פריז במתקנים עצמם במקום לבזבז את רוב היום בעמידה בתורים.

אוקסנה
8 months ago

מה קורה אם בטעות הסרתי כרטיס מאפליקציה של דיסני, אציין שלקחנו מלון בדיסני ל 3 ימים?

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק