חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גני טווילרי פריז – כל מה שרציתם לדעת על הגנים הנפלאים בפריז

גני טווילרי פריז - כל מה שרציתם לדעת על הגנים הנפלאים בפריז

אם אתם מגיעים לחופשה בפריז, רוב הסיכויים, שתעברו בגני טווילרי המקסימים. אז מה אפשר לעשות שם? אילו מסעדות טובות תמצאו באיזור? ומהם המלונות המומלצים ביותר הקרובים לגנים? כל הפרטים, בכתבה הבאה שהכנו לכם על הגנים המקסימים של פריז.

גני טוולירי או גני טיולרי (Tuileries Garden) הם בין האיזורים היפים והמתויירים ביותר בפריז. אין כמעט תייר בפריז שלא יעבור בגנים האלו, זאת, הודות למוזיאון הלובר וכיכר קונקורד הפופולריים והידועים, שתוחמים את הגנים הנפלאים האלו ומשם גם בדרך כלל, תמשיכו לטיול בשדרת שאנז אליזה הידועה.

מתחם הגנים עצמו אינו גדול במיוחד ותוכלו אפילו לעבור אותו בכמה דקות הליכה מהירה. הגנים בנויים משדרות רחבות שמסביבם צמחייה ירוקה יפה ומזרקות מים שונות. ברקע, תוכלו לראות את מוזיאון הלובר והבניינים המרשימים שמסביבו כמו גם את מוזיאון האורנז'רי או מוזיאון דארוסיי. ברחובות הסמוכים, מסביב לגנים, תוכלו למצוא אינספור מסעדות שוות, מלונות מעולים ואטרקציות רבות לטייל בהם.

גני טוולירי בפריז.
גני טוולירי בפריז. תמונה: ויקיפדיה לפי רישיון CC

איפה אוכלים? מסעדות מומלצות באיזור גני טווילרי

אחד השפים הידועים ביותר בפריז, אלן דיטרונייה, מחזיק במסעדת גורמה צרפתית איכותית בעלת 2 כוכבי מישלן. המסעדה, שנקראת Carré des feuillants ממוקמת ממש סמוך לגני טווילרי ואם תזמינו מקומות מבעוד מועד, תוכלו לשלב את הטיול בגנים עם אכילה באחת המסעדות השוות ביותר בפריז.

אופציה נוספת ופופולרית בקרב המטיילים הישראלים בפריז, היא לקפוץ למסעדתו של השף אסף גרניט המכונה "Balagan"'. כשמה, כך היא ומציעה אווירה באלאגניסטית וצעירה. המסעדה ממוקמת גם היא סמוך לגני טווילרי.

איפה ישנים? מלונות מומלצים ליד גני טווילרי

ישנם לא מעט מלונות מסביב לגני טוולירי. רבים מתוכם הם מלונות 5 כוכבים יוקרתיים אך ניתן למצוא גם מלונות במחירים זולים יותר. המלון דה לה טאמיס (Hôtel de La Tamise) למשל, הוא מלון 5 כוכבים הממוקם מול הגנים ומהלובר מציע חדרים קטנים יחסית במחיר ממוצע של כ-700 ש"ח ללילה בלבד. המלון קיבל את ציון הגולשים 9.3 באתר בוקינג וזכה גם לביקורות מעולות ממטיילים ישראלים.

עוד מלון מומלץ מאוד באיזור גני טווילרי בפריז, הוא מלון 3 הכוכבים לה רלה סנט אונורה (Le Relais Saint Honoré) שמציע חדרים במחירים סבירים באיזור ה-700 ש"ח בלבד לזוג ללילה בממוצע. המלון ממוקם כמה דקות הליכה מגני טוולירי ומאטרקציות ידועות רבות אחרות כמו מוזיאון ד'ארוסיי, מוזיאון הלובר ועוד.

טיפים והמלצות על גני טווילרי בפריז ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "גנים מקסימים ומדהימים. נותנים הרבה השראה. מומלץ לשלב עם טיול בלובר ובשאנז אליזה".
  • "כדאי להגיע לשם בסוף שבוע. המון משפחות עם ילדים ואווירה מדהימה".
  • "מקום מושלם לפיקניק ולאכילת כריך ושתייה בשקט ובשלווה לפני שממשיכים בטיולים הרגליים".


עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק