חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החנות של דיסני בשאנז אליזה – כל מה שצריך לדעת

החנות של דיסני בשאנז אליזה

כמו בהרבה איזורים תיירותיים הומים ברחבי בעולם, גם בשדרת השאנז אליזה המפורסמת של פריז, תוכלו למצוא סניף גדול של החנות של דיסני (Disney Store). החנות הגדולה מושכת אליה אלפי מבקרים מדי יום, כשרובם הם משפחות עם ילדים שיצאו לטייל בשדרה המפורסמת ונתקלו בחנות. חלק גדול מהם הם כמובן מטיילים ישראלים.

זאת חנות לא הכי גדולה של דיסני טמנם (ישנן חנויות גדולות יותר של דיסני כמו זאת שבפארק דיסנילנד פריז למשל) אך היא גדולה יותר מהחבות של דיסני בקניון גאלרי לפאייט ולפי גולשים רבים, אף מוצלחת יותר. בחנות תוכלו למצוא כמובן את כל מוצרי דיסני השונים והעדכניים, החל מבובות, בגדים, כובעים, מזכרות ומגוון ענק של צעצועים.

החנות מעוצבת כמובן בצורה המוקפדת והידידותית ביותר כצפוי מחברה שידועה בתור משקיענית עד לפרטי פרטים, ובקרב מטיילים רבים עם ילדים שכבר ביקרו שם, מדובר בהחלט בחוויה מומלצת ומהנה עבור הילדים אך גם עבור ההורים.

ומה לגבי מחירים? ובכן, זאת בכל זאת חנות של דיסני הממוקמת בלב השאנז אליזה, אז מציאות כנראה שלא תמצאו שם. ובשורה התחתונה: השאנז אליזה הוא איזור שככל הנראה גם ככה תבקרו בו, אז אם אתם בפריז עם ילדים, שווה להקדיש מראש לחנות, משהו כמו חצי שעה ולקחת בחשבון כמה עשרות יורו מהם ככל הנראה תיפרדו 🙂

איפה בדיוק ממוקמת החנות?

החנות ממוקמת יחסית במרכז שדרת שאנז אליזה, כרבע שעה הליכה משער הניצחון וכיכר שארל דה גול. תוכלו לראות את מיקומה המדוייק באפליקציית המפות של גוגל:

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. מדריך חובה!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מסביב לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום – רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

קרדיט לתמונה הראשית: ויקיפידה לפי רשיון CC

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק