חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצודת לונדון – המדריך למטייל 2024: המדריך השלם לביקור במצודה

מצודת לונדון - המדריך למטייל: המדריך השלם לביקור במצודה

מצודת לונדון היא ללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות והמבוקשות ביותר בלונדון. איך מגיעים לשם? כמה עולים כרטיסים? ואיך עוקפים את התורים הבלתי נגמרים בכניסה? (בהחלט אפשרי) קבלו את המדריך השלם לביקור במצודת לונדון ב-2024!

מצודת לונדון (Tower of London) היא אחד האתרים התיירותיים המבוקשים והפופולריים ביותר בלונדון בפרט ובעולם בכלל. מדי שנה מיליוני מבקרים מגיעים לבקר במתחם ונכנסים גם לבפנים כדי לצפות באחד מהמבנים ההיסטוריים המרתקים ביותר של בריטניה.

מאז הוקמה לפני כאלף שנה בשנת 1066 ע"י וויליאם הכובש, עברה מצודת לונדון גלגולים רבים והספיקה לתפקד כמצודת משמר, בית כלא, מקום מגורים של מלכי אנגליה, גן חיות, מחסן נשק ועוד. כיום, משמשת המצודה כאתר תיירותי והיסטורי שדרכה ניתן ללמוד רבות על ההיסטוריה המרתקת של לונדון.

מדובר באטרקציה סופר מבוקשת ועמוסה במבקרים במהלך כל השנה כשהתורים בכניסה יכולים להיות ארוכים מאוד ולהימשך אפילו למעלה משעה, לכן כדאי ורצוי מאוד להגיע כבר עם כרטיסים למצודה שנרכשו באינטרנט מבעוד מועד כדי לשריין לעצמכם כרטיסים בתאריך ובשעה הנוחים לכם או אפילו לרכוש כרטיסים מיוחדים ויקרים יותר שיעקפו את התורים ויעניקו לכם כניסת VIP מיוחדת (מיד נרחיב על כך).

כרטיסים למצודת לונדון ב-2024- מהם המחירים וכיצד תוכלו לעקוף את התורים הארוכים?

מחיר הכרטיסים הרגילים למצודת לונדון עומד נכון ל-2024 על כ-40 יורו לאדם מעל גיל 16 ועל כ-20 יורו לילדים בין הגילאים 5 עד 15. את הכרטיסים ניתן לרכוש בקופות הכרטיסים של המצודה אך כאמור, זהו מקום מבוקש ביותר והתורים בקופות הכרטיסים עמוסים מאוד במהלך כל השנה, במיוחד בעונת הקיץ. כמו כן, קיים גם סיכוי שהכרטיסים כבר יאזלו לאותו יום או לשעה הספיציפית שרציתם.

לכן, הפתרון האידיאלי הוא כמובן הזמנת כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. הזמנה מראש תשריין לכם כרטיסים לתאריך והשעה המדוייקים בזמן שנוח לכם וגם תחסוך לכם את התורים הארוכים והבלתי נגמרים בקופות הכרטיסים.

אפשר למצוא אתרים רבים באינטרנט שמוכרים כרטיסים למצודת לונדון. אחד המומלצים שבהם הוא אתר "Tiqets" המצוין שנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגטליים למצודה ללא הצורך בהדפסה. פשוט מגיעים לכניסה עם הסמארטפון שלכם, סורקים את הכרטיסים, ונכנסים.

איך קונים כרטיסים באתר Tiqets? מדריך מפורט ומצולם!

אתר נוסף ומומלץ המציע כרטיסים דיגיטליים למצודת לונדון הוא אתר "Getyourguide" שמציע כאן סוגים שונים ומגוונים של כרטיסי כניסה למצודה.

שריינו כרטיסים למצודת לונדון

מצודת לונדון
סיור מודרך של אחד המדריכים המקצועיים של המצודה

כניסת VIP למצודת לונדון - כך תיכנסו לפני כולם ובלי תורים

אם אתם רוצים באמת להיכנס מהר ולטייל במצודה בשלווה ובלי להרגיש את עומס המבקרים, ישנה אפשרות של כרטיסי VIP מיוחדים למצודה בעלות של כ-109 יורו לאדם שיעניקו לכם בדיוק את זה. אז מה בדיוק מה כרטיסי VIP האלו כוללים?

ובכן, ראשית מדובר בכרטיסים הכוללים סיור מודרך ומקצועי של אחד מעובדי המצודה (שמכונים באנגלית BeeFeater) שיעברו בכל חלקי המצודה ויעניקו למבקרים ערך מוסף של הסברים מרתקים על המקום. מכיוון שאלו הם כרטיסים מיוחדים, הכרטיסים האלו כוללים גם כניסה מוקדמת לפני כניסת הקהל הרגיל וכך אתם זוכים לכניסת VIP למצודה.

בנוסף, הכרטיסים האלו כוללים גם שייט על התמזה, צפייה בחילופי המשמר בארמון בקינגהאם ועוד תוספות מיוחדות שונות. את הכרטיסים ניתן להזמין מראש באמצעות האתר הבא.

מצודת לונדון

מה אפשר לראות במצודת לונדון?

מבנה המצודה הוא אחד המבנים המרתקים ביותר באנגליה בפרט ובאירופה בכלל. המבקרים במצודה יוכלו לקבל הצצה אל ההיסטוריה הבריטית הארוכה של המבנה ולהתרשם מהחדרים המלכותיים המרהיבים, תערוכת כלי הנשק ואוסף שריונות האבירים מתקופת ימי הביניים ועוד מגוון פריטים מעניינים.

אך גולת הכותרת של מצודת לונדון, שמושכת אליה לבדה חלק גדול מהתיירים, היא אוסף תכשיטי המלכה שמוצג במצודה הנחשב לאוסף מרשים במיוחד. סה"כ מומלץ להקדיש למקום לפחות שעתיים או שלוש לכלל הביקור.

מצודת לונדון
אוסף תכשיטי המלכה - גולת הכותרת של מצודת לונדון

דרכי הגעה ושעות פעילות

מצודת לונדון ממוקמת באיזור מרכזי בלונדון וסמוך לאטרקציות ידועות ופופולריות אחרות כמו גשר מצודת לונדון הסמוך, מוזיאון ג'ק המרטש, שוק לדנהול ועוד.

ניתן להגיע בקלות רבה אל המצודה באמצעות התחבורה הציבורית. תחנת הרכבת הקרובה ביותר למצודה היא תחנת Tower Hill הממוקמת מרחק דקות הליכה משם. מטיילים רבים בוחרים להגיע למצודה בעזרת שייט על התמזה אותו ניתן לקחת מגשר ווסטימינסטר הסמוך ללונדון איי.

שעות הפעילות של המצודה הן בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ל-17:30 בערב.

טיפים והמלצות מגולשים ישראלים שכבר ביקרו במצודת לונדון

  • "וואו. מקום חובה לכל מי שמגיע לחופשה בלונדון. אסור לפספס. ראשית, המבנה מרשים מאוד הן מבפנים והן מבחוץ. מעבר לכך, המוזיאון והתצוגות שבפנים מרשימות ביותר".
  • "תמורה מלאה לתשלום. כדאי מאוד להגיע בשעות המוקדמות לפני שכמויות התיירים העצומות מגיעות.
  • "התורים בקופות ארוכים מאוד. מקום היסטורי מרתק. עשו לעצמכם טובה והגיעו עם כרטיסים שקניתם מראש באינטרנט. תחסכו לכם הרבה זמן וסבל".
  • "היינו עם 2 ילדים במצודת לונדון והיה נחמד ביותר. בהחלט מתאים גם לילדים ולמשפחות".
  • "מומלץ לקחת את הסיור המודרך. מועבר בצורה הומוריסטית ומהנה. אם אתם מבינים אנגלית, בהחלט שווה כל שקל".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון, טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק