חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הכנסת הספרדי בפראג – המדריך השלם לביקור וסיור במקום

בית הכנסת הספרדי בפראג

כל מה שרציתם לדעת על ביקור בבית הכנסת של פראג. איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ומהי הדרך הטובה ביותר לבקר שם? אתר "מטיילים בעולם" עם כל הפרטים.

בית הכנסת הספרדי (Spanish Synagogue) בפראג היא אתר חובה לכל מטייל ישראלי בפראג ולא רק עבור הישראלים. זהו גם מונומנט פופולרי מאוד בקרב מטיילים בכל העולם.

בית הכנסת ממוקם ברובע היהודי בפראג הנחשב לכשעצמו לאיזור תיירותי ומעניין מאוד בעיר. למרות שזהו בית כנסת, כיום הוא אינו משמש לתפילה אלא כמוזיאון בלבד וכאולם קונצרטים בשעות הערב.

בית הכנסת הספרדי בפראג
בית הכנסת הספרדי בפראג. תמונה: Chmee2 ויקיפדיה CC

האדריכלות המרשימה שלו וההיסטוריה המרתקת סביבו, מושכת אליו מבקרים מכל העולם ולא רק מישראל. מעניין לצײן גם כי למרות שהוא מכונה בית הכנסת הספרדי, למעשה הקהילה שהתפללה בו הייתה דווקא אשכנזית.

הכניסה למוזיאון בפנים היא בתשלום וניתן (תמורת תשלום נוסף) לקבל אוזניות עם הסברים על המוצגים בעברית. ניתן לרכוש כרטיסים לבית הכנסת הספרדי באמצעות הקופות הממוקמות ברובע היהודי ואפשר גם לרכוש כרטיס משולב לכמה אחרים ביחד באיזור הרובע היהודי.

רבים מהמטיילים בוחרים להזמין סיור מאורגן בכל הרובע היהודי בפראג הכולל כניסה לבית הכנסת, למוזיאון ולמתחמים נוספים ברובע. סיור כזה נמשך בדרך כלל בין שעתיים לשלוש וניתן להזמין כזה סיור באמצעות האתר הבא ועלותו היא כ-55 יורו לאדם.

טיפים והמלצות על בית הכנסת הספרדי ממטיילים ישראלים ברשת

  • "מבנה מקסים ומעניין. קצת נראה כמו כנסייה".
  • "כדאי לקנות כרטיס משולב ולבקר בבתי כנסת נוספים באיזור".
  • "בית הכנסת המרשים ביותר בפראג ללא ספק".

עוד מידע על פראג באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק