חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקווה פאלאס פראג 2024 – מחירים, כרטיסים וכל מה שצריך לדעת

אקווה פאלאס פראג - מחירים, כרטיסים וכל מה שצריך לדעת

כמה עולים כרטיסים לפארק המים הגדול של פראג אקווה פאלאס ואיפה כדאי לקנות? מה מציע הפארק? ומה חשבו עליו המטיילים הישראלים שכבר ביקרו בו? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לפארק המים של פראג המקורה שפתוח בכל ימות השנה.

פארק המים אקווה פאלאס (Aquapalace) הוא מתחם פארק מים גדול ומקורה בחלקו הממוקם בפראג כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר ונחשב לפארק המים הגדול ביותר בצ'כיה ולאחד הגדולים באירופה. מטיילים ישראלים רבים ובעיקר משפחות עם ילדים, בוחרים לבלות בו כאשר הזמן הממוצע שנהוג להקדיש לו הוא יום שלם. הפארק אף מציע בית מלון המאפשר לאורחיו כניסה חופשית לפארק.

מדובר בפארק מים גדול ומקורה ולכן פתוח בכל השנה גם בחורף. הפארק מחולק למספר מתחמים שונים ומציע גם מתחמים נוספים כגון מתחם חיצוני (הפתוח בקיץ בלבד), מתחם סאונה ועוד. המקום מלא במתקני מים מכל הסוגים כגון מגלשות מים גדולות, מגלשות קטנות, בריכת גלים, בריכת אלמוגים, מגלשות אבובים ועוד ולעיתים גם הפעלות של צוותי בידור לילדים. כמו כן, ישנם מתחמי "נושא" עם מתקנים כגון ספינת פיראטים, ארמונות מים ועוד.

הפארק מציע בפנים גם כמה סוגי מסעדות שונות כך שאפשר להעביר בו יום שלם מבלי הצורך לצאת לארוחת צהריים. אם אתם מעדיפים לחסוך את הנסיעה הלוך חזור למרכז העיר, תוכלו לבחור ללון במלון הרשמי של הפארק הנקרא מלון אקווה פאלאס פראג המציע כניסה חופשית וחינמית ללא הגבלה לפארק לאורחיו.

מחיר כרטיסים לפארק המים אקווה פאלאס פראג ב-2024

מחיר הכרטיס לאקווה פארק, עומד על 41 יורו למבוגר באמצע השבוע ו-45 יורו למבוגר בסופי השבוע (שימו לב: מבוגר במונחים של הפארק נחשב לילד מעל גיל 12). מחיר הכרטיס לילדים מתחת גיל 12 עומד על 29 יורו באמצע השבוע וכ-34 יורו בסופי שבוע. אם הילד שלכם מתחת 100 ס"מ, הוא יהיה פטור מכרטיס ויוכל להיכנס חינם.

במעמד הרכישה, ניתן גם לבחור בכרטיס משפחתי מוזל (2 הורים ו-2 ילדים) שיעלה באמצע השבוע 111 יורו ובסופי שבוע 134 יורו למשפחה. שימו לב: הכרטיסים אינם כוללים את איזור הספא ויש לשלם תוספת כדי להיכנס לשם.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לאקווה פאלאס פראג?

אפשר כמובן להגיע לפארק ורכוש כרטיסים בקופות שבמקום אך כדי להימנע מתורים וסיבוכים, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר היא לרכוש את הכרטיסים באמצעות האינטרנט. ישנם לא מעט אתרים המציעים מכירת כרטיסים לפארק.

אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים לפארק אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה ונכנסים. כמו כן, האתר גם מציע כרטיס משולב לפארק + כרטיס למצודת פראג בעמוד הבא.

פארק המים אקווה פאלאס – שעות פעילות ודרכי הגעה

הפארק פתוח בכל השנה ובכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. ישנם ימים ספיציפיים בהם הפארק סגור וכדאי להתעדכן באתר הפארק או באתר הכרטיסים שהזמנתם בו.

ויש גם שאטלים חינם לפארק…

הפארק ממקום בפרברי פראג במרחק נסיעה של כ-20 דקות ברכב פרטי וכ-50 דקות בנסיעה בתחבורה הציבורית. אך אם אתם רוכשים כרטיסים מראש, תוכלו להשתמש בשאטל חינם שמפעיל הפארק- ה-"Aquabus", היוצא ממרכז פראג בתחנת המטרו "Opatov" שייקח אתכם ב-20 דקות נסיעה עד לפארק. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר "Tiqets" שצוין כאן או באתר הרשמי של הפארק.

טיפים והמלצות על פארק המים אקווה פאלאס בפראג ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "פארק מעולה וכיפי. מאוד מאורגן ונקי. הרבה מאוד מתקנים. הילדים מאוד ניהנו".
  • "הזמן עובר שם בלי שמרגישים. בילינו שם יום שלם בלי ששמנו לב".
  • "יש בפארק המון לוקרים לשימוש חינמי. אם משתמשים בהם, מקבלים צ'יפ מיוחד (צמיד) שניתן באמצעותו לקנות דברים בפארק או מסעדות ולשלם אח"כ. פתרון מעולה. חבל שאין כזה בפארקים בישראל".
  • "מומלץ להגיע בשעות אחר הצהריים ואז הפארק מתרוקן מעט וישנו פחות עומס במתקנים".
  • "הכניסה לסאונה בספא היא ללא בגדי ים. קחו בחשבון…"

  • כנסו לעמוד טיולי משפחות של אתר "מטיילים בעולם" ותמצאו את כל המידע שצריך לדעת לחופשה משפחתית ביעדים הפופולריים בעולם.

עוד מידע על פראג באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אביב צנעני
4 years ago

פארק מים מאוד נקי, מגלשות מגוונות ומהנות .
מחיר מצחיק לעומת המקום ומה שבתוכו , נהנו מאוד יש מסעדה במתחם שבאמצעות שעון מטעינים מה שקנית וביציאה משלמים על הכל כך שלא תצטרך להסתובב עם כסף עלייך, בנוסף כל אדם קיבל לוקר בחינם, אחלה מקום אחלה אווירה .
ממליצה בחום.

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק