חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכננים חופשה בלונדון? – כך תקנו כרטיסים מוזלים לאטרקציות בלונדון!

מתכננים חופשה בלונדון? - כך תקנו כרטיסים מוזלים לאטרקציות בלונדון!

מתכננים לבקר בכמה אטרקציות בלונדון? תוכלו לקבל הנחה משמעותית על הכרטיסים. בכתבה הבאה ריכזנו לכם את כל סוגי הכרטיסים המשולבים שמציעים כניסה למגוון אטרקציות ידועות בכרטיס אחד ובהנחה גדולה. הנה כל הפרטים.

העיר לונדון ידועה רבות בזכות האטרקציות התיירותיות שהיא מציעה לכל סוגי התיירים ולכל הגילאים – לונדון איי, מאדאם טוסו, האקווריום ועוד אטרקציות רבות (תוכלו למצוא את הרשימה המלאה כאן).

מטיילים רבים שמתכננים ביקור בלפחות שלוש אטרקציות, עושים זאת בעזרת כרטיס הטבות משולב המציע כניסה למספר גדול של אטרקציות בכרטיס אחד ובמחיר מוזל בהנחה משמעותית.

לונדון איי
הלונדון איי – אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בלונדון.

אם גם אתם מתכננים ביקור בכמה אטרקציות בלונדון, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם. ריכזנו לכם כאן, את כל סוגי כרטיסי ההנחות לאטרקציות של לונדון. אז פנו לכם כמה דקות, ובואו נתחיל.

London: 5 Top Attractions Pass או כרטיס מרלין – הכרטיס המשפחתי המושלם

אחד ממתחמי האטרקציות הידועים ביותר בלונדון הוא מתחם גלגל הענק לונדון איי הסמוך לגשר ווסטמינסטר. במתחם הזה נמצאים כמה מהאטרקציות המשפחתיות הידועות ביותר כמו הלונדון איי, הרפתקאות שרק, הצינוק של לונדון והאקווריום.

אטרקציות אלו מרוחקות בסמוך אחת לשנייה ולכן, משפחות רבות בוחרות להקדיש יום שלם לאטרקציות אלו ורוכשות את הכרטיס "London: 5 Top Attractions Pass" או את הכרטיס מרלין מג'יקל לונדון פאס (Merlin's Magical London Pass) שמציעים בכרטיס אחד כניסה ל-5 אטרקציות בהנחה.

מאדאם טוסו
מאדאם טוסו לונדון

אז מה כולל הכרטיס: כניסה לגלגל הענק הלונדון איי, מאדאם טוסו, האקווריום של לונדון, הרפתקאות שרק והצינוק של לונדון.

מחיר: בין 90 ל-112 יורו לאדם.

איפה קונים: באתר "GetyourGuide" בעמוד הבא או באתר "Tiqets" בעמוד הבא.


London Pass (לונדון פאס) – הכרטיס האולטימטיבי למטיילים בלונדון

אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, מוזיאונים ומונומנטים ידועים בלונדון, אין בכלל ספק שאתם צריכים את הכרטיס הידוע "London Pass". כרטיס זה מציע כניסה לעשרות אטרקציות תיירותיות מהידועות ביותר במחיר אחד ובהנחה משמעותית ביותר.

הכרטיס ישתלם רק במידה ותבקרו בלפחות 5 אטרקציות תיירותיות, אבל אם אתם מגיעים לטיול של כמה ימים בלונדון, סיכוי גדול שתבקרו בהרבה יותר מזה. שימו לב: הכרטיס כולל גם אטרקציות מסביב ללונדון.

אז מה כולל הכרטיס: כניסה לעשרות אטרקציות וביניהן מגלשת הענק במגדל אורביט, מצודת לונדון, גשר מצודת לונדון, קתדרלת סנט פול, לגולנד וינדזור, טירת וינדזור, מוזיאון הדואר, סיור באצטדיון וומבלי, סיור באצטדיון האמירויות (ארסנל), ארמון קנזינגטון, גני קיו ועוד אטרקציות רבות.

מחיר: 98 יורו לאדם.

איפה קונים: באתר "Tiqets" בעמוד הבא.

מגלשת האקסטרים במגדל אורביט בלונדון
מגלשת האקסטרים במגדל אורביט בלונדון – גם היא כלולה בכרטיס לונדון פאס

London Explorer Pass (לונדון אקספלורר פאס) – כרטיס הטבות מצויין ופופולרי מאוד

כרטיס הטבות נוסף ופופולרי מאוד בקרב תיירים רבים בלונדון, הוא הכרטיס "London Explorer Pass" שמציע גם הוא כניסה משולבת לעשרות אטרקציות בלונדון. היתרון בכרטיס זה, הוא שניתן לבחור את כמות האטרקציות ולשלם רק על הכמות הנדרשת. ניתן לבחור בין 3, 4, 5, או 7 אטרקציות שונות.

אז מה כולל הכרטיס: בחירה מתוך מגוון אטרקציות ידועות כמו מאדאם טוסו לונדון, האקווריום, ארמון קנזינגטון ועוד מגוון גדול של אטרקציות.

מחיר: 59 יורו לאדם.

איפה קונים: באתר "Tiqets" בעמוד הבא.


עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • מטיילים עם ילדים בלונדון? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על לונדון עם ילדים ב-2024.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים בלונדון והסביבה שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
joseph harris
2 years ago

מעוניין בכרטיסים לאטרקציות בלונדון

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק