חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור באולפני הארי פוטר בלונדון ב-2024 – מחירים, כרטיסים וכל המידע!

סיור באולפני הארי פוטר בלונדון - מחירים, כרטיסים וכל המידע!

איפה כדאי לקנות כרטיסים לסיור בסטודיו של הארי פוטר בלונדון ב-2024? כמה זה עולה? איפה זה ממוקם? ואילו סוגי כרטיסים תוכלו למצוא? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור באולפנים של הארי פוטר המושקעים והפופולריים בטירוף.

עדכון אחרון (2024): הביקושים לסיור נמצאים בשיא, לכן, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, אחרת לא בטוח שתצליחו למצוא כרטיסים פנויים בתאריך המבוקש. תוכלו לעשות זאת באמצעות האתר הבא.

לפני כמה שנים בלבד, ב-2012, פתחה חברת הסרטים האחים וורנר (Warner Bros) בעיר ווטרפורד, המרוחקת כשעה נסיעה מלונדון, את הסיור לאולפנים בו צולם הסרט המפורסם הארי פוטר הנחשב לאחד מהסרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים. מאז, סיור זה נחשב לאחת האטרקציות המבוקשות והמצליחות ביותר בלונדון כאשר לא פחות כ-6000 איש מבקרים בו מדי יום. רובם הם משפחות עם ילדים, אך לא רק.

לפי נתונים שפרסם אתר "טריפ אדווייזר", מאז פתיחת הסיור, זוכה הסיור באולפנים של הארי פוטר להתברג בצמרת רשימת האטרקציות הטובות ביותר בעולם כולו מדי שנה. עד כדי כך הסיור מבוקש, עד שקשה מאוד להשיג אליו כרטיסים ורק אם מזמינים חודש מראש לפחות, אפשר למצוא כרטיסים פנויים.

אז מה כולל הסיור הזה? איפה זה נמצא ואיך מגיעים אליו? כמה עולים כרטיסים? ואיפה כדאי לקנות אותם? ועוד שאלות רבות על הסיור המבוקש, תוכלו למצוא במדריך המפורט הבא שיסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לקחת חלק באטרקציה המבוקשת הזו. אז בואו נתחיל.

האולפנים של הארי פוטר בלונדון – מה אפשר לראות שם?

ובכן, בניגוד לפארק השעשועים של הארי פוטר שביוניברסל סטודיו באורלנדו (The Wizarding World of Harry Potter), הסיור באולפני הארי פוטר בלונדון, איננו פארק שעשועים, אלא הזדמנות לצפות מקרוב ובלייב, במאחורי הקלעים של יצירת סרטי הארי פוטר, לצפות במתחמים השונים שהופיעו בסרטים כגון רציף הרכבת המפורסם להוגוורטס, הארמון הידוע, סמטת דיאגון, המשרד של דמבלדור וכד'.

כמו כן, במהלך הסיור, הנמשך בדרך כלל כ-4 שעות, ניתן ללמוד כיצד השתמשו באפקטים המיוחדים ובטכנולוגיה המתוחכמת שעזרה ליצור את האווירה הנפלאה שרואים בסרטים. המקום מתוכנן ומושקע היטב כך שקל מאוד להסתדר ולהתמצא לבד ללא הדרכה נוספת. כל סיור מוגבל לכמות של 6000 מבקרים שמתמלאת מדי יום עד אחרון המבקרים.

אולפני הארי פוטר בלונדון

כמה עולים כרטיסים לסיור בסטודיו של הארי פוטר בלונדון ב-2024? ואיפה כדאי לרכוש אותם?

מכיוון שהאולפנים אינם ממוקמים בלונדון, הכרטיסים הפופולריים ביותר בקרב מרבית המטיילים, הם כרטיסים לאולפנים הכוללים הסעה פרטית מלונדון היוצאת משתי נקודות מרכזיות בעיר – סמוך לתחנת ויקטוריה (בכתובת הבאה) ומכיכר ראסל (סמוך לבית הקפה "Blooms Cafè" בכתובת הבאה). בחירת המיקום מתבצעת בתהליך רכישת הכרטיסים.

מחיר הכרטיסים האלו נע בין 121 ל-133 יורו לאדם (משתנה בהתאם לתאריך), והוא כולל כאמור את הסיור באולפנים הנמשך כ-4 שעות ואת ההסעה הפרטית הלוך חזור מלונדון. ניתן לרכוש אותם בעמוד הבא באמצעות אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים שמציע גם תמיכה ידידותית בצ'אט 24/7.

כמו כן, ניתן לרכוש גם כרטיסים לסיור שכוללים גם את ההסעה וגם סיור מודרך של מדריך מקצועי המתמחה בהארי פוטר. כרטיסים אלו עולים 291 יורו לאדם וניתן לרכוש אותם באמצעות העמוד הבא. אפשרות נוספת שמציעים באתר, היא רכישת כרטיסים לסיור הכוללת גם לינה וארוחת בוקר במלון 3 כוכבים הסמוך לאולפנים. המחיר: 245 יורו לאדם. תוכלו למצוא פרטים נוספים על כך כאן.

עוד אתר שמציע כרטיסים כולל הסעה לסיור באולפני הארי פוטר בלונדון, ונחשב גם הוא לפופולרי מאוד בקרב מטיילים רבים הוא אתר "Get Your Guide" בעמוד הבא.

שימו לב: אין הרבה טעם בלנסות ולרכוש כרטיסים בקופות במקום, וזאת מכיוון שכפי שהזכרנו בתחילת המדריך, הסיור כל כך מבוקש שאם לא מזמינים כרטיסים מראש לפחות חודש לפני, סיכויים קלושים שתוכלו למצוא בכלל כרטיס. לכן זאת הדרך הפופולרית והמומלצת לרכישת הכרטיסים לסיור.

שריינו תאריכים לסיור באולפנים

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות בלונדון, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "The London Pass" (לונדון פס) שעולה 76 פאונד, וכולל כניסה חופשית למעל 80 אטרקציות ברחבי לונדון, כולל הידועות ביותר (מוזיאונים, אטרקציות וכד'). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס הזה בהחלט משתלם.

בנוסף, הכרטיס כולל גם כניסה חופשית לאוטובוס התיירים "Hop-On Hop-Off" שייקח אתכם לכל האיזורים המרכזיים ולארטקציות הידועות בלונדון. את רשימת כל האטרקציות הכלולות בכרטיס ומידע נוסף, תוכלו למצוא באתר הבא.

כך נראה הסיור בסמטת דיאגון שבאולפני הארי פוטר בלונדון באמצעות "גוגל סטריט וויו":

איפה ממוקמים האולפנים?

הסטודיו של האחים וורנר בו נמצאים האולפנים של הארי פוטר, ממוקמים בעיר ווטרפורד הממוקמת כשעה נסיעה מלונדון באמצעות התחבורה הציבורית או ברכב פרטי (ישנה חנייה חינם למבקרים). כתובתו המדוייקת של המקום היא: ווטפורד WD25 7LR, בריטניה.

טיפים והמלצות על הסיור של הארי פוטר בלונדון ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "אטרקציה מעולה ומומלצת! גם אם אתם לא מאלו שאוהבים לבלות כמה שעות באטרקציה אחת, הזמן יעבור לכם כאן מבלי שתשימו לב".
  • "חובה להזמין חודש ואפילו חודש וחצי מראש, אחרת אין כרטיסים".
  • "מעולה לילדים בכל הגילאים אבל מתאים בהחלט גם מבוגרים. התמונות למזכרת בסוף הסיור יקרות".
  • "אם אתם לא מגיעים עם סיור מאורגן, חשוב להגיע כחצי שעה לפני זמן פתיחת הסיור כדי לא להיתקל בבעיות בתור וכד'. יש שם גם בית קפה וחנות מזכרות בהן ניתן להעביר את הזמן".
  • "אם אתם לא פריקים של סדרת הסרטים, הייתי אומר שהמקום הוא יותר כמו מוזיאון הארי פוטר בלונדון מאשר פארק, אבל זה עדיין בהחלט שווה את הנסיעה ואת הכרטיסים".

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

 
  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון בעיר לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון, טירת וינדזור ועוד… אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. תוכלו למצוא את המומלצות שבהן בעמוד הבא.
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק