חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רחוב אוקספורד לונדון – חנויות, מסעדות, מלונות וכל הפרטים!

רחוב אוקספורד לונדון - חנויות, מסעדות, מלונות וכל הפרטים!

את רחוב אוקספורד בלונדון, אף תייר לא מפספס. אבל אילו חנויות שוות תמצאו ברחוב? אילו אטרקציות ידועות נמצאות שם? אילו מסעדות מומלצות? ומהם המלונות הפופולריים ביותר באיזור? קבלו את המדריך לרחוב המרכזי ביותר בלונדון בפרט ובאירופה בכלל.

רחוב אוקספורד (Oxford Street) בלונדון הוא אולי הרחוב המוכר והתיירותי ביותר בלונדון. אין כמעט תייר שלא יגיע לסיור רגלי ברחוב והוא משמש כנקודת עוגן מצויינת לכל טיול במרכז לונדון. כיכר פיקדילי, הסוהו, ארמון בקינגהאם, ההייד פארק והקובנט גארדן, כל אלו נמצאים במרחק הליכה מהרחוב.

ברחוב נמצאים מאות מסעדות וחנויות כולל חנויות של מותגים ידועים ורשתות אופנה גדולות כמו פריימארק, זארה, מנגו, ועוד. בתקופת הקריסמס, הרחוב מקושט בתאורה מרהיבה וצבעונית, ומלא עד אפס מקום בתיירים מכל העולם.

רחוב אוקספורד לונדון - חנויות, מסעדות, מלונות וכל הפרטים!
רחוב אוקספורד בלונדון - אחד הרחובות הידועים ביותר באירופה

אטרקציות וחנויות שכדאי לבקר בהם ברחוב אוקספורד

רחוב אוקספורד הוא רחוב ארוך (כ-2 ק"מ), ועובר בין אטרקציות רבות בלונדון. הרחוב מתחיל בהייד פארק שהוא בהחלט מקום חובה עבור כל תייר בלונדון, ובהמשך מגיע הרחוב אל גם כיכר אוקספורד הידועה ואל המארבל ארץ' – שער הניצחון המפורסם.

אבל עם כל הכבוד לאטרקציות, גולת הכותרת ברחוב אוקספורד, הם החנויות הרבות (כ-300 חנויות שונות) שתוכלו למצוא בו. בין החנויות הידועות ביותר שנמצאות ברחוב, ראוי לציין את פריימארק, ברשקה, מרקס אנד ספנסר, זארה, החנות של דיסני ואת חנות הצעצועים המפורסמת המליס שמציעה 5 קומות של כמות אינסופית של צעצועים ונחשבת למוקד עלייה לרגל למשפחות עם ילדים בלונדון.

המלצה: באתר המצוין והנחשב "Get your Guide"', המתמחה בסיורים מודרכים ברחבי העולם, תוכלו למצוא סיורים מודרכים רבים המשלבים את רחוב אוקספורד כחלק מהטיול. את כל הטיולים, תוכלו למצוא בעמוד הבא.

מסעדות מומלצות ברחוב אוקספורד

בין המסעדות הפופולריות ביותר ברחוב אוקספורד, ניתן לציין את המסעדה ההודית Dishum Caranby, את בית התה ההיסטורי והנחשב Sketch שהופך בערב לטרקלין קוקטיילים, או את ההארד רוק קפה המפורסם. אם אתם מחפשים משהו זול ומהיר, תוכלו למצוא בקלות ברחוב סניפים של פיצה האט, מקדונלדס וכד'.

מלונות ברחוב אוקספורד - האם כדאי?

אם אתם אוהבים ללון במקום מרכזי ותוסס, אין ספק שמלון באיזור אוקספורד יהיה מושלם מצוין עבורכם. אם אתם מחפשים משהו שקט ורגוע יותר, תוכלו למצוא איזורים טובים יותר ללינה בלונדון.

המלונות הפופולריים ביותר באיזור רחוב אוקספורד הם: מלון Hard Rock Hotel London, מלון The Z Hotel Tottenham Court Road ומלון The Langham London. שלושת מלונות אלו הם בין הנמכרים ביותר באתר בוקינג וזכו לביקורות מצויינות.

לכל המלונות באיזור רחוב אוקספורד, לחצו כאן.

עוד מידע על לונדון באתר "מטיילים בעולם"

  • פנו לכם אחה"צ או ערב אחד וקפצו לאחד מהמיוזיקלס השווים בווסטאנד של לונדון. הנה מדריך ובו כל המידע העדכני על מחזות זמר בלונדון ב-2024. אילו מופעים רצים השנה? איפה קונים כרטיסים? ועוד מידע רב.
  • אל תחשבו על הזמנת מלון לפני שקראתם את המדריך השלם שלנו למציאת מלונות מומלצים בלונדון ב-2024. המידע המקיף והטוב ביותר שתמצאו ברשת.
  • בואו להכיר אטרקציות בלונדון שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • הסטודיו של הארי פוטר, טיול לסטונהנג', אחוזת דאונטון או טירת וינדזור. אפשר גם לצאת מלונדון ליום אחד ולהכיר אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. בואו למצוא טיולים יומיים מלונדון שנחשבים למומלצים ביותר!
  • אספנו לכם את הסיורים המומלצים ביותר בלונדון ב-2024. את המדריך הזה לא כדאי לפספס!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק