חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיור הוירטואלי של קתדרלת נוטרדאם – האטרקציה התיירותית החדשה של פריז!

הסיור הוירטואלי של קתדרלת נוטרדאם - האטרקציה התיירותית החדשה של פריז!

אטרקציה חדשה שנפתחה לא מזמן למטיילים בפריז מציעה סיור וירטואלי וחווית מציאות מדומה מושקעת בטירוף בקתדרלת נוטראדם. במה בדיוק מדובר? איפה תוכלו לראות? וכמה עולים כרטיסים? הנה כל הפרטים החשובים שצריך לדעת!

קתדרלת נוטראדם (Notre Dame Cathedral) בפריז, שהייתה עד לפני כשלוש שנים אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר ונסגרה למבקרים עד להודעה חדשה בעקבות השריפה הגדולה שהשתוללה בה ב-2019, חוזרת לחיים באטרקציה חדשה ופופולרית ביותר בקרב המטיילים בפריז – חווית מציאות וירטואלית מיוחדת העונה לשם "Éternelle Notre-Dame".

מדובר במתחם מושקע וחדיש שנפתח לא מזמן ומתקיים בשני לוקיישנים בפריז – הראשון ממוקם סמוך לקתדרלה עצמה, והשני ממוקם סמוך לגרנד ארש בפריז. בשני הלוקיישנים תוכלו לחזות בסיור וירטואלי מתקדם וחדשני שעובר על כל ההיסטוריה הארוכה של אחת הקתדרלות הידועות ביותר בעולם, החל מיום הקמתה ועד לשריפה הגדולה באפריל 2019.

הסיור הוירטואלי נמשך כ-45 דקות ונוצר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום כיום. מטיילים שכבר צפו בסיור העניקו למקום ציונים מעולים ודיווחו על חוויה מיוחדת ומהנה. כמו כן, בנוסף לסיור הוירטואלי, במתחם הסיור שליד הקתדרלה, ישנה גם תערוכה פיזית מיוחדת שעוסקת בבנייה מחדש של הקתדרלה לאחר השריפה.

כך זה נראה:

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על חווית קתדרלת נוטרדאם בפריז

  • ראשית, חשוב להבהיר – מדובר בסיור וירטואלי של קתדרלת נוטרדאם ולא בסיור פיזי, שכן הקתדרלה סגורה כיום למבקרים.
  • הסיור הוירטואלי מתקיים בשני מתחמים שונים בפריז – המתחם הראשון ממוקם סמוך לקתדרלה (בכתובת הבאה) והמתחם השני ממוקם ברובע לה דפנס (La Défense) סמוך לגרנד ארש (בכתובת הבאה).
  • האם יש הבדל בין הסיור בשני המתחמים? מבחינת הסיור הוירטואלי, אין הבדל בין שני המתחמים והסיור זהה לחלוטין בשניהם (וכך גם מבחינת מחיר הכרטיסים). יחד עם זאת, המתחם שליד הקתדרלה כולל גם את התערוכה הפיזית שאותה לא תמצאו במתחם שברובע לה דפנס.
  • מחיר הכרטיסים לחווית קתדרלת נוטרדאם (בשני המתחמים) עומד על כ-31 יורו לאדם והוא כולל את הצפייה בסיור וגם את התערוכה הפיזית (שבמתחם שעל יד הקתדרלה).
  • מומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש כדי להימנע מהתורים הארוכים בקופות הכרטיסים במקום וכדי לשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים עבורכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות העמוד הבא באתר "Tiqets" שעובד באופן רשמי עם המתחם ומציע רכישה דיגיטלית מהירה וידידותית עם תמיכה בצ'ט 24/7.
  • הכניסה לסיור היא לפי שעות. יש לבחור במעמד הרכישה את שעת הכניסה ולהקפיד להגיע כ-15 דקות לפני הזמן.

שריינו כרטיסים לסיור

שעות פעילות

שעות הפעילות של הסיור הם בכל ימות השבוע מלבד ימי שני בין השעות 10 בבוקר ועד 20:00 בערב.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!
מוזיאון הצבא בפריז - המדריך השלם לביקור במוזיאון הפופולרי!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק