חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיורים בפריז בעברית – אספנו לכם את הסיורים הפופולריים ביותר!

סיורים בפריז בעברית - אספנו לכם את הסיורים הפופולריים ביותר!

מחפשים סיור בפריז בעברית? הגעתם למקום הנכון! ישנם מדריכי טיולים רבים המציעים טיולים מודרכים בפריז מעולים בשפה העברית. אז אילו הם הפופולריים ביותר? מה הם מציעים? וכמה הם עולים? כל התשובות, במדריך שלפניכם.

פריז היא עיר גדולה מאוד ומגוונת ביותר המציעה לתיירים איזורים ואתרים רבים לטייל ולבקר, וכדי למצות את העיר בצורה הטובה והיעילה ביותר, מטיילים ישראלים רבים בוחרים ובצדק, להכיר את פריז באמצעות טיולים מודרכים בשפה העברית.

מדריכים ישראלים רבים החיים בפריז, שראו את הביקושים הגדולים לסיורים מסוג זה, מציעים כיום מגוון טיולים מעולים בעברית עם הרבה מאוד ערך מוסף. אז אילו סיורים הם הפופולריים ביותר? מה הם מציעים? ומהם המחירים הממוצעים ל-2024?

בעמוד הבא ריכזנו לכם את הסיורים המומלצים והפופולריים בפריז המציעים הדרכה מלאה בשפה העברית. בואו נצא לדרך.

טיולים בפריז בעברית

פריזון (Parison) - החברה הפופולרית ביותר לטיולים בפריז בעברית

אחת החברות הפופולריות ביותר המציעה טיולים בפריז בעברית, היא ללא ספק חברת פריזון המציעה כמה סוגים של טיולים שונים היוצאים מדי יום ומגיעים לאיזורים היפים והמומלצים ביותר בפריז. החברה מציעה 3 סוגים של טיולים שונים.

הטיול ראשון, נקרא "בונז'ור פריז" והוא נמשך כ-3 שעות ועולה 40 יורו לאדם (ילדים מתחת גיל 8 בחינם). הסיור עובר באתרים ראשיים בפריז כמו הנוטרדאם, מוזיאום הלובר (ללא כניסה למוזיאון), פארק דה טווילרי ועוד.

הטיול השני נקרא "מתוקים בלה מארה" ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים בפריז. טיול זה עולה 75 יורו לאדם (ילדים מעל גיל 3 חייבים בכרטיס) והוא מתרכז בעולם הקונדיטוריה של רחוב לה מארה המפורסם שם תוכלו להכיר את פסגת הקינוחים הקולינרית הצרפתית.

הטיול השלישי שמציעים בפריזון, נקרא "להתאהב במונמארט" והוא נמשך כשעתיים וחצי ועולה 40 יורו. הטיול מגיע אל שכונת מונמארט המפורסמת והסופר תיירותית בפריז. הטיול יעבור בנקודות עניין מעניינות כמו ביתו של וינסנט ואן גוך, רובע החלונות האדומים של פריז וגם אתרים ידועים מהסדרה המצליחה "אמלי בפריז".

Cityul - מגוון גדול מאוד של סיורים בפריז בעברית

עוד חברה גדולה שמוציאה רבה מאוד סיורים שונים בפריז בעברית, היא חברת Cityul. החברה מציעה מגוון סיורים הנמשכים בין שעתיים ל-3 שעות ובטווח מחירים של בין 40 ל-80 יורו לאדם.

בין הסיורים הבולטים, ניתן לציין את הסיור במוזיאון דאורסיי, סיור מודרך בעברית במוזיאון הלובר המפורסם, סיור בשכונת מארה, סיור ברובע הלטיני המקסים וגם טיול חדש שמגיע אל רחוב מונטרגויי.

סיורים מתוקים - לאוהבי הקולינריה

אם אתם רואים את עצמכם כחובבי קולינריה אמיתיים ומוכנים להשקיע, שווה לבדוק את הסיור הבא של שתי מדריכות מנוסות שייקחו אתכם למסע רגלי שלם של כ-3 שעות ברחבי פריז ויעברו בשווקים הכי שווים, בחנויות הגבינות הכי שוות של פריז ובמקדשי הקונדיטוריה הכי נחשבים בפריז.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק