חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

הגולשים שאלו: גרנד ארש פריז - מה רואים שם? וכמה עולים כרטיסים?

גרנד ארש פריז

תשובה: הגרנד ארש (La Grande Arche) הוא אחד המבנים המרשימים ביותר בפריז בפרט, ובעולם בכלל, ונחשב לאטרקציה ידועה ופופולרית מאוד בקרב מטיילים רבים כשהוא מהווה את שער הכניסה לאיזור העסקים הידוע של פריז – לה דפאנס.

זהו מבנה אדריכלי מיוחד במינו שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת כשמקור ההשראה שלו הוא שער הניצחון הידוע של פריז. במבנה מציע סוג של מבנה מודרני לשער הניצחון הישן ונמצא גם הוא בסופה של שדרת שארל דה גול מצידו השני של שער הניצחון. בנוסף, המבנה משיק קו ישר עם מגדל אייפל ומגדל מונפראנס.

הגרנד ארש הוא למעשה בניין משרדים, אך מכיוון שמדובר במבנה ייחודי ומעניין ומכיוון שהוא מציע גם נקודת תצפית מדהימה על פריז מהקומה האחרונה, זוהי אטרקציה תיירותית מדרגה ראשונה המושכת אליה מיליוני מבקרים. כמו כן, ישנו גם מוזיאון לצילום השוכן בתוך המבנה וניתן להיכנס אליו יחד עם הכניסה למבנה.

הכניסה לגרנד ארש מתבצעת באמצעות מעליות סופר מהירות שעולות ישירות מקומת הקרקע אל התצפית שבקומת הגג. מחיר הכרטיסים עומד על כ-16 יורו לאדם. כדאי לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט ולחסוך זמן המתנה בקופות הכרטיסים.

ניתן לרכוש את הכרטיסים באתרים רבים. אחד מהם הוא אתר הכרטיסים הפופולרי "Tiqets" הנחשב לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים. האתר מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מציגים את הסמארטפון עם הכרטיס ונכנסים.

שאלות נפוצות נוספות על פריז

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים כבר את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • הכירו את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מושקע על יורודיסני המפורסם עם כל המידע על המתקנים, מלונות, דרכי הגעה ועוד.
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק