חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתקנים מומלצים בדיסנילנד פריז – המתקנים הפופולריים ביותר שאסור לוותר עליהם!

מתקנים מומלצים בדיסנילנד פריז - המתקנים הפופולריים ביותר שאסור לוותר עליהם!

מתכננים ביקור בפארק דיסנילנד פריז בקרוב? את הכתבה הבאה אתם חייבים לקרוא. אספנו לכם את המתקנים הכי שווים והכי פופולריים שאסור לפספס בביקור ביורודיסני, אפילו אם התורים ארוכים. כל הפרטים, בפנים.

פארק דיסנילנד פריז הוא פארק עצום בגודלו ומציע אינספור מתקנים וחוויות שונות למבקרים בו. למעשה, היצע המתקנים והאפשרויות בו הוא כה גדול, עד שמבקרים רבים אינם מסתפקים בכרטיס לדיסנילנד ליום אחד ורוכשים כרטיסים ליומיים ואף יותר.

אז אם גם אתם מתכננים ביקור ביורודיסני בקרוב, במדריך הבא אספנו וריכזנו עבורכם את האטרקציות והמתקנים הכי מומלצים ומבוקשים בפארק עם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן לו"ז מנצח בפארק.

כדאי לדעת: האטרקציות בדיסנילנד פזורות בתוך 5 מתחמים שונים כשכל מתחם מציע נושא שונה. אלו הם המתחמים:

  • המערב הפרוע
  • הרחוב הראשי של ארה"ב
  • ארץ ההרפתקאות
  • ארץ הפנטזיה
  • ארץ התגליות

המתקנים הכי מומלצים בדיסנילנד פריז

רכבת הר הרעם הגדול (Big Thunder Mountain Railroad)

רכבת ההרים המכונה "Big Thunder Mountain" היא אחד המתקנים השווים ביותר בפארק והמבוקשים ביותר. הרכבת מקורה בחלקה ופתוחה בחלקה האחר ומציעה מהירות הדהירה משתנה.

ישנן גרסאות שונות של הרכבת בפארקים של דיסני ברחבי העולם אך לדעת רבים, הגרסה הפריזאית היא המפוארת והאטרקטיבית ביותר מביניהן. נציין כי קיימת הגבלה של כניסה החל מגובה של 1.20 מטר בלבד.

מצעד הדמויות (Disney Stars on Parade)

מצעד הדמויות של דיסני (Disney Stars on Parade) הוא אטרקציה ממדרגה ראשונה. כאן תפגשו את הדמויות האהובות של דיסני במצעד מסורתי מלא עניין. במהלך המופע ישתלבו קרונות עליהם ירקדו דמויות של דיסני זאת בנוסף לדרקון יורק אש ונוכחות צבעונית של כל הדמויות האהובות.

מומלץ לתפוס מקום בשורה הראשונה שמאחורי קו ההפרדה – לצפייה מקרוב במופע. לרוב, שעת המופע נעה בין 16:00-17:30.

המתקן המיתולוגי זה עולם קטן (It's a Small World)

מתקן זה הפך להיות סימן ההיכר של פארקי דיסנילנד ברחבי העולם. המתקן כולל שייט מהנה של 10 דקות במהלכן תעבור הסירה בין מגוון בובות שרות וזזות. מסע השייט יוביל אתכם בין תרבויות וארצות שונות בעולם. השיר "It's a Small World" יושמע במהלך השייט. השיט מהווה חוויה שקשה לוותר עליה כשמבקרים בדיסנילנד פריז.

ספייס מאונטן (Space Mountain)

רכבת הרים מקורה המשנה מהירות וסגנונות תאורה ומדמה נסיעה מהירה בחלל. ספייס מאונטן הפך לחלק בלתי נפרד מיורודיסני פריז והוא מהווה אטרקציה מדהימה לכל מי שחובב אקשן והתעמתות עם חוויות הנושאות אופי ריגושי. הכניסה למתקן מותרת מגובה 1.20 מטר בלבד, בנוסף חשוב לדעת כי בעלי פוביה ממקומות סוגרים ואנשים הסובלים מסחרחורות כתוצאה ממהירות וריבוי אורות – רצוי שיוותרו על שהות במתקן.

מופע סיום הערב בדיסנילנד פריז (Disney Illuminations Show)

מופע הערב של דיסנילנד הינו מופע הסיום של היורודיסני. מופע זה כולל אפקטים מרהיבים של תאורה ותאורת לייזר, מוזיקה, זיקוקים ועוד. המופע מוקרן על הטירה המרכזית ומהווה אירוע בלתי נשכח עבור כל המשתתפים בו. מופע זה משתנה מזמן לזמן ומומלץ בחום שלא להחמיץ אותו. מופע הערב ביורודיסני מתחיל כשעה עד חצי שעה לקראת סגירת האתר (לרוב לקראת 21:30). חשוב לתפוס מקום טוב לקראת המופע כדי לאפשר צפיה מושלמת.

שודדי הקאריביים דיסנילנד פריז (Pirates of the Caribbean)

מתקן של דיסני פריז המאפשר למשתתפים לצאת לשיט מרגש במסע בזמן לתקופה בה שלטו הפיראטיים בקאריביים. זהו אחד מהמתקנים מעוררי ההשראה של דיסנילנד ולמרות שהוא קיים ב-4 פארקים של דיסני ברחבי העולם, הוא נחשב לגרסה היפה יותר של המתקן.

"שודדי הקאריביים" ממוקם בתוך מבצר יפהפה בתפאורה מושקעת במיוחד וכולל ירידות מהירות באפלה לצד מפלי מים וביקור בתוך מבצר שודדים מאיים. בקיצור, לאמיצים מבינינו – חוויה שחבל לוותר עליה…

המתקן של פיטר פן Peter Pan's Flight

מתקן חשוך המאפשר למבקרים לחוות מסע ריחוף מענג בספינה במסע אל ארץ 'לעולם לא' יחד עם פיטר פן, דמות דיסני וותיקה ואהובה. המתקן כולל אורות, מוזיקה ואפקטים חדשניים.

המתקן Buzz Lightyear

אם גם אתם גדלתם על 'צעצוע של סיפור', בוודאי תשמחו לגלות שבאז מחכה לכם גם בדיסנילנד פריז. מתקן זה כולל שייט עם תותחי לייזר באמצעותם תוכלו לעזור לבאז בשמירה על הגלקסיה. זהו מתקן ללא מגבלות גובה שמתאים לכל גיל.

אחוזת רוח הרפאים (Phantom Manor)

אחוזת הפנטום היא מתקן ייחודי המשלב אימה והנאה מבלי נסיעות מהירות או רכבות הרים מתהפכות. מתקן זה מהווה מתקן פופולרי בהחלט, כך שתצפו לתור ארוך במיוחד…

המסתורין של הנאוטילוס (Mysteries of the Nautilus)

מתקן מסתורי שרבים אוהבים אותו, הרבה בגלל האפקטים הבלתי שגרתיים, התפאורה המוחשית והתאורה המרגשת. המתקן כולל הליכה רגלית ומציע למבקריו הפתעות שונות במהלך המסע. מומלץ ופופולרי מאוד.

Star Tours: The Adventures Continue

אוהבים סימולטור של טיסה? אנחנו ממליצים לכם בחום לנסות את המתקן הזה, המשלב מלחמה בין כוכבים וטיסה. כאן, באמצעות תנועה ומסך מתקדם תרגישו כיצד אתם נכנסים לתוך חוויה בפלנטה אחרת.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק