חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בדיסנילנד פריז – מהם המלונות הכי מבוקשים ביורודיסני פריז ב-2024?

מלונות בדיסנילנד פריז - מהם המלונות הכי מבוקשים ביורודיסני פריז

במדריך הבא, ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת על מלונות בדיסנילנד פריז – האם כדאי ללון ליד הפארק? או שעדיף להגיע ישירות מפריז? האם כדאי להזמין מלון רשמי של דיסני או אולי דווקא את אחד המלונות הפזורים מסביב לפארק? מהם המחירים הממוצעים במלונות ביורודיסני ואילו מלונות הם המבוקשים והנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום? בואו נתחיל!

אם קראתם את המדריך השלם על דיסנילנד פריז, בוודאי כבר הבחנתם שהקדשנו לו חלק נכבד גם ללינה באיזור הפארק, אבל היום החלטנו שכדאי בכל זאת להקדיש מדריך שלם שיעסוק כל כולו במלונות בדיסנילנד פריז ויציג את כל אפשרויות הלינה השונות והמומלצות.

אז אם אתם מתלבטים האם כדאי בכלל ללון ליד דיסנילנד פריז? ומנסים לבדוק באיזה מלון כדאי ללון? מהם המחירים? ואיזה מלון נחשב למומלץ ביותר? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך זה תוכלו למצוא רשימה מרוכזת של המלונות הכי מומלצים והכי פופולריים ללון בהם ליד פארק דיסנילנד פריז. בואו נתחיל.

כדאי לקרוא גם על:

האם כדאי בכלל ללון ליד הפארק ולא להגיע ישירות מפריז?

כידוע, דיסנילנד פריז ממוקם כשעה נסיעה מפריז ולמרות שישנם הסעות ושאטלים מסודרים ממרכז פריז עד לפארק (כמו למשל כאן), מטיילים רבים בוחרים לוותר על הנסיעה המוקדמת בבוקר ועל הפקקים, ומעדיפים לישון במלון ליד הפארק במרחק של כמה דקות נסיעה בלבד.

אפשר לומר שאם מטרת הנסיעה שלכם היא בעיקר לדיסנילנד פריז, שווה בהחלט לשקול לינה באיזור הפארק ותוכלו ליהנות מהגעה קצרה ומהירה. אם לעומת זאת אתם מתכננים חופשה כוללת בפריז עם ביקור של יום אחד בלבד בפארק, אפשר גם ללכת על מלון בפריז ולרכוש כרטיסים הכוללים הסעה לפארק. בקיצור, ההחלטה צריכה להיות בסופו של דבר בהתאם לאופי וסגנון החופשה שלכם.

המלונות הרשמיים של יורודיסני - האם זה משתלם?

פארק דיסנילנד פריז מציע מלונות רשמיים השייכים לו או נמצאים בקשרי שותפות עימו. מלונות אלו מציעים אווירה מיוחדת בהשראת הפארק וגם הטבות כמו כניסה מוקדמת לפארק ועוד. מצד אחד זה בהחלט נשמע מפתה, מצד שני, כדאי לדעת שהמלונות הרשמיים של דיסני נחשבים ליקרים באופן כללי ולא מתאימים לכל תקציב.

המלונות הרשמיים של דיסנילנד פריז מחולקים למעשה ל-7 מלונות בבעלות דיסני ולעוד 5 מלונות הנמצאים איתה בשותפות עסקית (סה"כ 12 מלונות). הנה כל 12 המלונות הרשמיים והשותפים של דיסני פריז:

מהם המחירים הממוצעים במלונות הרשמיים של דיסני? מבדיקה שערכנו באתר הרשמי של דיסני פריז, מצאנו כי מחיר חדר משפחה במלונות הרשמיים של דיסני עומד בממוצע על כ-3000 ש"ח ללילה ומעלה.

האם זה משתלם? ובכן, אם אין לכם בכלל בעיה של תקציב, מלונות אלו בהחלט נותנים תמורה למחי. במידה ואתם רוצים לחסוך ולא להשתולל בהוצאות, אפשר לחלוטין לוותר על מלונות אלו ולמצוא מלונות מצויינים ולא פחות מומלצים במחירים זולים בהרבה. בהמשך תוכלו לראות את 4 המומלצים ביותר שאנחנו בחרנו, מהם 2 רשמיים של דיסני שמציעים מחירים נמוכים באופן משמעותי.

המלונות המומלצים ביותר בדיסנילנד פריז! (מעודכן ל-2024)

לא ממש חייבים לקחת את אחד מהמלונות הרשמיים היקרים של דיסני, האיזור מסביב לפארק עמוס באינספור מלונות מכל הסוגים והסגנונות במרחק נסיעה קצר ורבים מהם אף מציעים הסעות חינם הלוך חזור לפארק.

היתרון המרכזי במלונות הלא רשמיים של דיסני, הוא כמובן המחיר. מבדיקה שערכנו לתקופה הקרובה, מצאנו כי הפערים במחירים בין המלונות הרגילים שמסביב לפארק לבין המלונות הרשמיים גדולים במיוחד ומגיעים לאלפי שקלים הבדל בטוטאל.

אז מה המחירים הממוצעים במלונות הרגילים שמסביב לפארק? ובכן, מחיר המלונות משתנה כמובן בהתאם לעונה בשנה כשהמחירים היקרים ביותר הם בחודשי יולי ואוגוסט שבהם חדר למשפחה עם 4 נפשות יעלה בממוצע כ-1300 ש"ח ללילה. אם לעומת זאת תבחרו ללון בחודשי האוף-סיזן, תוכלו למצוא חדרי משפחה החל מ-500 ש"ח בלבד.

מתוך מאות מלונות ומקומות האירוח הפזורים מסביב לפארק, ריכזנו לכם רשימה מרוכזת של 4 מלונות מעולים שנחשבים לנמכרים ולמבוקשים ביותר באתר בוקינג.קום. להלן 4 המלונות המומלצים ביותר שמצאנו:

מלון גארנד מג'יק (לשעבר מלון מג'יק קאס) הוא אחד המלונות הנמכרים ביותר באתר בוקינג.קום וזכה שם גם להמלצות וביקורות מעולות ממטיילים ישראלים שכבר ישנו בו.

המלון ממוקם כמה דקות נסיעה מה פארק ומציע גם שאטלים חינמיים כל רבע שעה. המלון מציע חדרים מעוצבים במיוחד למשפחות וגם בריכת שחייה מחוממת. תוכלו למצוא בו חדרי משפחה גדולים עם גישה לבריכה.

טווח המחירים במלון זה: כ-1300 ש"ח ללילה למשפחה עם שני ילדים בחדר אחד.

מלון רשמי של דיסנילנד פריז, פופולרי מאוד וקלאסי לביקור משפחתי בפארק כשהוא מרוחק כעשר דקות נסיעה בלבד מיורודיסני. המלון מציע בונגלוס משפחתיים וארוחת בוקר אותה ניתן לקחת איתכם לפארק. זכה לציון באתר בוקינג על סמך קרוב ל-3000 חוות דעת מאומתות.

משפחות ישראליות רבות בחרו ללון במלון זה והן העניקו למלון ביקורות וסופרלטיבים מעולים.

טווח המחירים במלון זה: נע בין 800 ש"ח ל-1900 ש"ח בממוצע לחדר למשפחה ללילה.

מלון 4 כוכבים שקיבל ביקורות מצוינות ממשפחות ישראליות רבות באתר בוקינג.קום. המטיילים העניקו למלון ציונים מעולים בעיקר בזכות המיקום הנוח הקרוב לפארק ולרכבת, על השאטלים החינמיים לפארק היוצאים בכל חצי שעה, על הניקיון והסדר בחדרים ועל האפשרות לבשל בחדר. בהחלט מלון שכדאי לשקול אם אתם מעוניינים ללון בקרבת הפארק מבלי לשלם הרבה מדי…

טווח המחירים במלון זה: בין 500 ל-1400 ש"ח למשפחה ללילה בממוצע (משתנה בהתאם לעונה בשנה).

מלון 3 כוכבים רשמי של דיסני, וככל הנראה המלון המוזמן ביותר באתר בוקינג.קום כשהוא קיבל את מספר הביקורות הגדול ביותר באתר עם לא פחות מ-15,000 ביקורות מאומתות. נתון זה מעיד בהחלט על הפופולריות הרבה והביקוש הגדול למלון וזהו ללא ספק אחד המלונות ליד דיסנילנד פריז הנמכרים ביותר באתר.

המלון ממוקם עשר דקות נסיעה מדיסני פריז ומציע כמובן גם שאטלים חינם לפארק. תוכלו למצוא במלון מסעדה ובר, וגם הסעות חינם לפארק המרוחק מהמלון כ-10 דקות נסיעה בלבד. סה"כ, בשקלול כל ה-15,000 ביקורות, המלון זכה לציון הממוצע של 7.9 בבוקינג.

טווח המחירים במלון זה: בין 500 ל-1200 ש"ח למשפחה ללילה בממוצע.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק