חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מאורגן ליורודיסני למשפחה ב-2024 – הטיפים שאתם חייבים להכיר!

טיול מאורגן ליורודיסני למשפחה - הטיפים שאתם חייבים להכיר!

מתכננים טיול בר/ת מצווה ליורודיסני? רעיון מעולה, אבל לפני שאתם רצים להזמין, קחו כמה טיפים חשובים שכדאי מאוד לדעת לפני טיול מאורגן למשפחה בדיסנילנד פריז ב-2024. אז מה טיול כזה צריך לכלול? מה המחירים? וממה צריך להיזהר? כל התשובות, בפנים.

אין ספק שאחד הטיולים המשפחתיים הקלאסיים ביותר לבר מצווה או בת מצווה, הוא טיול משפחתי ליורודיסני שהוא כמובן דיסנילנד פריז בשמו הרשמי. זהו אולי הטיול הפופולרי ביותר בקרב המשפחות הישראליות כשהעונות הפופולריות ביותר הן חופש פסח, חופשת הקיץ (יולי אוגוסט) וחופש סוכות.

אפשר כמובן לרכוש כרטיסים ליורודיסני באופן עצמאי ולהזמין טיסות ומלונות די בקלות באינטרנט, אבל גם היום, משפחות ישראליות רבות בוחרות לעשות זאת באמצעות טיול מאורגן ומסודר שכולל בתוכו במרבית המקרים גם ביקור במדינות וערים נוספות, וגם באתרים ופארקי שעשועים נוספים.

אז כדי לעשות לכם סדר במגוון האפשרויות שהשוק מציע, החלטנו לכתוב לכם מדריך קצר אך אינפורמטיבי, שיציג את כל מה שחשוב לדעת לפני הזמנת טיול מאורגן ליורודיסני עם מידע עדכני ל-2024. אז בואו לא נבזבז יותר זמן ונתחיל.

אז מה צריך להיות בכלל כלול בטיול מאורגן ליורודיסני?

ובכן, למעשה טיול מאורגן ליורודיסני הוא הרבה יותר מהכותרת וברוב המוחלט של הטיולים המאורגנים שתמצאו בקרב הספקים הישראלים השונים, יורודיסני הוא למעשה רק חלק מהטיול שכולל בתוכו עוד הרבה מאוד.

אז הטיול המאורגן הקלאסי והפופולרי ביותר שכולל ביקור ביורודיסני, ואותו מרבית הישראלים מזמינים, הוא למעשה טיול לצפון אירופה שכולל ביקור ב-3 מדינות שונות – צרפת (פריז), הולנד ובלגיה (בריסל וברוז'). זה הטיול הקלאסי ביותר והוא נמשך בדרך כלל כ-7 עד 8 ימים סה"כ, כך שהוא יכול להתאים גם לחופשת פסח או סוכות.

ברוב הטיולים האלו, הטיול יחולק לכארבעה ימים בהולנד, יומיים עד שלושה בפריז ויום עד יומיים לבריסל. מכיוון שהדגש כאן הוא על גילאי בר מצווה ובת מצווה, טיולים אלו בדרך כלל ישימו דגש על אטרקציות משפחתיות המתאימות לילדים ולבני נוער.

אלו אתרים ואטרקציות כדאי שיהיו כלולות בטיול מאורגן ליורודיסני?

ובכן, אלו הם האתרים והאטרקציות שהטיולים הפופולריים אמורים לכלול וכדאי לוודא שהם אכן כלולות בטיול שלכם:

פריז

  • ביקור של יום שלם ביורודיסני פריז כמובן הכולל לינה סמוכה באחד המלונות וכניסה לפארק.
  • במרבית הטיולים, יוקדש יום שלם לטיול רגלי ואינטנסיבי של שיוביל אתכם בכל האתרים המרכזיים של פריז כמו למשל נהר הסיין, מגדל אייפל, שדרת השאנז אליזה, כיכר הקונקורד, קתדרת נוטרדאם וכד'.

הולנד

  • יום שלם יוקדש בדרך כלל לכפרים הציוריים והמקסימים של הולנד. מדובר בכפרי דייגים ששימרו את המסורת ההולנדית ארוכת השנים ותוכלו למצוא בהם סדנאות להכנת גבינות הולנדיות ולצפות בייצור כפכפי העץ המפורסמים של ההולנדים, ואיך אפשר בלי לבקר בטחנות הרוח הידועות של הולנד. הכפרים שבדרך כלל יעבור הטיול הם וולנדם וזאנסה זכאנס.
  • עוד יום שלם יוקדש בכל טיול מאורגן קלאסי, לפארק אפטלינג ההולנדי והמצוין (שרבים מחשיבים אותו ללא פחות טוב מהיורודיסני).
  • חצי יום יוקדש בדרך כלל גם לטיול רגלי באמסטרדם הקסומה עם התעלות המרהיבות שעוברות בתוכה.

בלגיה

  • ביקור של חצי יום בפארק מיני אירופה המעולה של בריסל שהוא גרסה דומה לפארק מיני ישראל בלטרון אך בגרסה מושקעת וגדולה בהרבה מהגרסה הישראלית.
  • טיול של חצי יום בעיר הבלגית המקסימה ברוז' שם תוכלו להסתובב ולטייל בסמטאות היפות ולאכול ארוחת בוקר או צהריים טובה. לאחר מכן מומלץ לקנח בשוקולד הבלגי המפורסם.
פארק מיני אירופה בריסל - כרטיסים, מחירים וכל מה שחשוב לדעת
פארק מיני אירופה בבריסל

טיול מאורגן ליורודיסני - מחיר ממוצע ל-2024

אז אחרי שהבנו מה כלול בטיול מאורגן ליורודיסני, כדאי לברר מהם המחירים הממוצעים לטיול מאורגן לצפון אירופה כולל ביקור בדיסנילנד פריז ואפטלינג בהולנד. ובכן, לאחר בדיקה שערכנו במספר גדול של ספקי טיולים מאורגנים, מצאנו כי המחיר הממוצע לטיול כזה ב-2024 עומד על כ-1500 דולר לאדם.

זאת אומרת שאם אתם נוסעים כזוג (אמא או אבא + ילד), אתם צפויים להיפרד מסכום של כ-3000 דולר. יש להוסיף עוד כמה מאות דולרים לאוכל ובזבוזים והתקציב הסופי יעמוד בערך על כ-3500 דולר. לא רע עבור טיול של כ-8 ימים.

מה צריך להיות כלול במחיר של טיול מאורגן מומלץ לדיסנילנד פריז?

מחיר טיול מאורגן ליורודיסני סטנדרטי וקלאסי, אמור לכלול בתוכו את כל מה שצריך. הווה אומר הטיסות, המלונות, כרטיסי הכניסה לאתרים ולפארקים, ההסעות והמיסים השונים. כל אלו נכללים במחיר אחד.

חשוב מאוד לוודא זאת לפני שאתם מזמינים את הטיול. ספק טיולים איכותי יכתוב בצורה מסודרת בעמוד הטיול את כל מה שכלול במחיר. אם תמצאו טיול שאינו מפרט את המחיר, או לחילופין טיול במציע מחיר זול אך אינו כולל את כל מה שצריך, כדאי שתעברו לספק טיולים אחר.

טיול מאורגן ליורודיסני מומלץ ל-2024

ובכן, לאחר שעברנו על לא מעט ספקי טיולים מאורגנים ליורודיסני ברשת, מצאנו כי הטיול הבא שמציעים באתר גוליבר, עונה על כל הציפיות שטיול מאורגן צריך לכלול. עמוד הטיול כתוב בצורה מסודרת עם פירוט מלא של הטיול כולל כל הערים והאתרים בהם הוא יעבור.

בהמשך העמוד, תמצאו פירוט מלא של המחיר שעומד על כ-1450 דולר לאדם והוא כולל הכל למעט ביטוח וטיפים. אתרים טובים שאנו ממליצים לבדוק בהם הם אתר "איסתא" או אתר "אשת טורס".

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים כבר את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • הכירו את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים.
  • מתכננים ביקור בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מושקע על יורודיסני המפורסם עם כל המידע על המתקנים, מלונות, דרכי הגעה ועוד.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק