חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס יומי לדיסנילנד פריז – מה הוא כולל? כמה זה עולה? ואיפה קונים?

כרטיס יומי לדיסנילנד פריז - מה הוא כולל? וכמה זה עולה?

כל מה שרציתם לדעת על הכרטיס היומי של דיסנילנד פריז – הכרטיס הבסיסי והזול ביותר לפארק האהוב והמבוקש. מה הוא כולל? כמה הוא עולה ומה ההבדל בינו לשאר הכרטיסים? במדריך הבא שלפניכם.

פארק דיסנילנד פריז הוא עולם שלם של אטרקציות לילדים בכל הגילים ונחשב לפארק השעשועים הגדול והפופולרי ביותר באירופה ולפארק האהוב ביותר על התיירים הישראלים. דיסנילנד פריז הוא גם פארק מבוקש ויקר וכדאי להכיר היטב את סוגי הכרטיסים לפני שרוכשים כרטיסים לפארק.

ישנם סוגי כרטיסים רבים ואפשרויות כניסה שונות לפארק עליהם סקרנו במדריך מיוחד ומקיף בעמוד הבא, אך היום אנו רוצים להתרכז בכרטיס הבסיסי והקלאסי ליורודיסני שהוא כרטיס ליום אחד המאפשר כניסה לפארק אחד לבחירתכם מתוך שני הפארקים של דיסני – פארק דיסנילנד פריז או פארק אולפני וורלד דיסני (Walt Disney Studios).

מה בדיוק הכרטיס היומי כולל? מה ההבדל בינו לשאר הכרטיסים? כמה הוא עולה? ועוד כמה טיפים מעניינים. הנה כל מה שצריך לדעת על הכרטיס היומי לפארק דיסני פריז.

טיפ חשוב לפני שמתחילים: מפאת הביקוש הרב, הדרך הנכונה והמומלצת ביותר להזמין כרטיסים לדיסנילנד פריז, היא הזמנת כרטיסים כמה שיותר זמן מראש באמצעות האינטרנט, זאת כדי לשריין את התאריך הנוח ביותר עבורכם להגעה ולחסוך את התורים הארוכים בקופות (אם בכלל יישארו כרטיסים פנויים). בקיצור, אל תחכו. הזמינו כמה שיותר זמן מראש.

מה כולל הכרטיס היומי לדיסנילנד פריז?

הכרטיס ליום אחד לדיסנילנד פריז כולל כניסה לפארק אחד ליום שלם ומאפשר גישה לכל המתחמים והמתקנים של הפארק, כולל המופעים שמתקיימים בצהריים ובסוף הערב. יום שלם בדיסני הוא יום שמתחיל בשעת הבוקר עם פתיחת השערים ועד הלילה שבו מתקיים מופע הסיום.

כמה עולה כרטיס יומי לדיסנילנד פריז?

מחיר הכרטיס היומי משתנה בהתאם ליום בשבוע ובעונה בשנה. בגדול, טווח המחירים נע בין כ-60 יורו בחודשי החורף ועונת האוף-סיזן לכ-90 יורו בעונת הקיץ המבוקשת. שימו לב: אלו הם מחירים למבוגר (מבוגר מבחינת דיסנילנד פריז הוא ילד מעל גיל 12). מחיר הכרטיס היומי לילד עולה בדרך כלל כ-5 עד 10 יורו פחות ממחיר הכרטיס למבוגר.

איפה מומלץ לקנות את הכרטיס היומי?

כאמור, את כל סוגי הכרטיסים לדיסנילנד פריז מומלץ לרכוש כמה שיותר זמן מראש באמצעות האינטנרט. תוכלו למצוא לא מעט אתרים שמציעים מכירת כרטיסים. מבין האתרים הרבים, הפופולריים ביותר הם אתר "Tiqets" שמציע ממשק ידידותי מאוד עם תמיכה בצ'אט 24/7 ונחשב לאהוב מאוד בקרב המטיילים הישראלים, או אתר "GetyourGuide" שגם הוא נחשב לאתר מהימן ופופולרי מאוד.

שני אתרים אלו מציעים את כל סוגי הכרטיסים, כולל כמובן את הכרטיס היומי, ובדרך כלל גם מציעים מחיר זול יותר מהמחיר הרשמי של הפארק.

מה ההבדל בין הכרטיס היומי לשאר הכרטיסים?

ובכן, הכרטיס היומי הבסיסי מקנה כניסה לפארק אחד בלבד וליום אחד בלבד. הרבה מאוד משפחות מעוניינות לבלות בפארקים של דיסני פריז יותר מיום אחד ולכן, הכרטיס היומי הבסיסי פחות רלוונטי עבורם. במקרה כזה כדאי ועדיף לקנות כרטיסים ליותר מיום אחד שמקנה גישה לשני הפארקים. תוכלו למצוא מידע על סוגי הכרטיסים האלו במדריך שלנו כאן.

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק