חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון 9/11 ניו יורק – כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

מוזיאון 911 ניו יורק - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

מוזיאון 11/9 בניו יורק שנוסד על חורבות מגדלי התאומים ומנציח את הפיגוע הקשה, הוא מוזיאון מרתק ומבוקש ביותר בניו יורק. מה בדיוק אפשר לראות שם? איך מגיעים? מהן שעות הפעילות? כמה עולים כרטיסים? ואיפה כדאי לקנות? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור במוזיאון המבוקש ביותר בניו יורק!

מוזיאון 11/9 בניו יורק (9/11 Memorial & Museum) הוא אנדרטה ומוזיאון מיוחד שהוקם לזכרם של הנספים באסון מגדלי התאומים באחד עשר בספטמבר 2001 – אחד האירועים הקשים והמשמעותיים ביותר שקרו בארצות הברית שהשלכותיו משפיעות עד היום.

המוזיאון, שהוקם בשנת 2014 וממוקם באותו המתחם בו שכנו מגדלי התאומים, מוקדש כולו לאנשים, לנספים ולגיבורים שליוו את אירועי האחד עשר בספטמבר באמצעות תמונות, סרטים ומייצגים טכנולוגיים ואינטראקטיביים שונים.

צפו בסרטון הבא שמציג סיור מלא במוזיאון 9/11 ניו יורק

לצד המוזיאון, שוכנת האנדרטה הלאומית לפיגועי ה-11 בספטמבר המורכבת משני בורות ענקיים המקבילים בשטחם לשטח מגדלי התאומים שמכילים מפלי מים ונושאים את שמותיהם של כל חללי האסון.

זהו אחד המוזיאונים הידועים והמבוקשים ביותר בניו יורק כיום וכדאי להיערך מראש לפני הביקור בו. במדריך הבא, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על המוזיאון, כולל מידע על המיצגים החשובים והמרכזיים ביותר במוזיאון, כרטיסים ומחירים, שעות הפעילות, דרכי הגעה וטיפים חשובים. בואו נתחיל.

מה אפשר לראות ולעשות במוזיאון 9/11 בניו יורק?

כבר בכניסה למוזיאון, ניתן להתרשם מהעוצמה וההשקעה הרבה שהשקיעו במייצגים ובעיצוב הפנימי והחיצוני של המקום. המוזיאון עצמו מחולק לשלושה מתחמים – לפני ה-11/9, ביום ה-11/9 ואחרי ה-11/9 ונע בין ההיסטוריה והרקע לפיגועים וליום שאחרי.

המוזיאון מציג אלפי ממצאים ומייצגים כגון תמונות וסרטונים מיום הפיגועים, עדויות וראיונות עם האנשים שלקחו בו חלק, ממצאים פיזיים של שאריות מהמגדלים או כבאיות שנהרסו כתוצאה מהפיצוצים. במקביל, מציג המוזיאון באופן קבוע תערוכות מתחלפות שונות שכלולות במחיר הכרטיס.

הזמן המומלץ להקדיש לביקור בתוך המוזיאון הוא לפחות כ-3 שעות. סמוך למוזיאון נמצאת האנדרטה המרשימה של שני הבורות המעוצבים שנועדו להזכיר את מיקומם של מגדלי התאומים. הכניסה לאנדרטה היא ללא תשלום.

מוזיאון 11/9 ניו יורק - כרטיסים ומחירים (מעודכן ל-2024)

מחיר הכרטיסים למוזיאון 11/9 בניו יורק עומד על נכון לזמן כתיבת שורות אלו על כ-33 דולר לאדם (27 דולר לילד עד גיל 17 ו-21 דולר לילד עד גיל 12). הכרטיסים כוללים כניסה לכל מתחמי המוזיאון כולל התערוכות הקבועות והמתחלפות. הכניסה לאנדרטה הסמוכה היא ללא תשלום.

חשוב לזכור שזהו מוזיאון מבוקש ביותר בקרב מטיילים מכל העולם עם תורים ארוכים מאוד בכניסה ובקופות הכרטיסים. לכן, כדאי מאוד להגיע מצויידים בכרטיסים מראש. ניתן להזמין את הכרטיסים מאתרים רבים ברשת כמו אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים בעמוד הבא או באתר "Getyourguide" בעמוד הבא ואתרים נוספים אחרים.

כמו כן, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות נוספות בניו יורק כגון כרטיסים למוזיאון 9/11 + אמפייר סטייט בילדינג (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון 9/11 + פסל החירות (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון 9/11 + מוזיאון הטבע ניו יורק (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון 9/11 + מוזיאון מומה (בעמוד הבא).

דרכי הגעה ושעות פעילות

כתובתו של המוזיאון היא 180 Greenwich Street, NY 10007, New York והוא ממוקם בדרום מנהטן בניו יורק סיטי. קווים רבים של אוטובוסים והרכבת התחתית סאבווי מגיעים למוזיאון כאשר התחנה הקרובה ביותר היא תחנת World Trade Center. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בכל כלי תחבורה עד לפתח דלת המוזיאון.

שעות הפעילות של המוזיאון הן בכל ימות השבוע (מלבד ימי שלישי) בין השעות 09:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב.

טיפים והמלצות ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במוזיאון 9/11 בניו יורק

  • "מוזיאון עצוב אך מעורר השראה ולטעמי Must-see לכל תייר בניו יורק. הכל שם מוקפד מאוד ומעוצב בצורה נפלאה ומוחשית. ממליצה לכולם".
  • "מוזיאון נפלא. עמוס מאוד במבקרים ולכן כדאי לרכוש כרטיסים באינטרנט כדי לחסוך את התור הארוך מאוד בקופות הכרטיסים".
  •  "המחיר קצת יקר אך שווה בהחלט את התמורה. הקדישו למקום כ-3 שעות ואל תוותרו על ביקור וצילומים באנדרטה המיוחדת הסמוכה".
  • "מקום מצמרר ומרגש במיוחד עם מראות קשים אך עם תקווה לעתיד טוב יותר".
  • "פחות מתאים לילדים קטנים אך אפשר בהחלט להגיע עם ילדים בוגרים והם בהחלט יתרגשו מהמקום יחד איתכם. אנחנו היינו משפחה עם 2 ילדים בגילאי 14 ו-17 והם שמחו מאוד שביקרנו במוזיאון".
מוזיאון 911 ניו יורק - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק