חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המחזמר הארי פוטר בניו יורק – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים (מעודכן ל-2024)!

המחזמר הארי פוטר בניו יורק - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על המחזמר הארי פוטר בניו יורק הנחשב לאחד המחזות המבוקשים ביותר בברודווי. באיזה תיאטרון הוא מציג ומתי? כמה עולים כרטיסים? ואיפה כדאי לקנות? קבלו את המדריך השלם למחזמר הפופולרי בניו יורק!

מבין מחזות הזמר הרבים בברודווי ניו יורק, המחזמר הארי פוטר והילד המקולל (Harry Potter and the Cursed Child) נחשב לאחד המצליחים והפופולריים ביותר בקרב המטיילים בניו יורק כולל מטיילים ישראלים רבים.

מדובר במחזמר המבוסס על ספר חדש של הארי פוטר שכתבה הסופרת המקורית של הארי פוטר ג'יי קיי רולינג יחד עם ג'ק תורן וג'ון טיפאני. עלילת הסיפור מתרחשת כ-19 שנים לאחר הספר האחרון "הארי פוטר ואוצרות המוות", ועוקב אחר ילדיהם של הארי פוטר, ג'יני ויזלי, רון ויזלי והרמיוני גריינג'ר.

זהו מחזמר סופר מושקע ועשיר באפקטים ותפאורה, שעלה לראשונה בווסט אנד בלונדון ב-2016 (ועדיין רץ שם כיום בהצלחה רבה) והגיע לברודווי ניו יורק ב-2019. כיום המחזמר רץ בתיאטרון ליריק במהנטן ומציג תאריכים רבים לכל החודשים הקרובים.

במדריך הבא, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על המחזמר הפופולרי עם כל הפרטים החשובים כמו מחירי כרטיסים ואופן רכישתם, דרכי הגעה, לוח הופעות ועוד.

המחזמר הארי פוטר ניו יורק - הנה כל מה שצריך לדעת! (מעודכן ל-2024)

  • המחזמר הארי פוטר והילד המקולל רץ בתיאטרון ליריק (Lyric) הממוקם בלב ניו יורק, סמוך לכיכר הטיימס סקוור ולמוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק.
  • ניתן להגיע בקלות רבה לתיאטרון באמצעות הרכבת תחתית עם הקווים 1, 2, 3, 7,  Q, R, S או N.
  • המחזמר ירוץ בתיאטרון לכל אורך החודשים הקרובים ומציג מופע אחד או שניים ביום.
  • מחירי הכרטיסים למחזמר נעים בין 80 דולר ל-270 דולר (תלוי בתאריך המופע) ומשתנה גם בהתאם לאיזור הישיבה שתבחרו. ככל שתבחרו באיזור טוב וקרוב יותר לבמה, כך מחיר הכרטיסים יעלה.
  • מדובר במחזמר מבוקש וסופר פופולרי והכרטיסים בדרך כלל נחטפים מהר מאוד. לכן כדאי להיערך בהתאם ולרכוש כרטיסים כמה שיותר זמן מראש וכך לשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים ולחסוך גם את התורים הארוכים בקופות.
  • את הכרטיסים ניתן להזמין אונליין באמצעות האתר הבא. יש לבחור את האיזור המבוקש ולאחר מכן האתר ימצא עבורכם את המושבים הטובים ביותר הפנויים באותו איזור.
  • הארי פוטר והילד המקולל נחשב כיום למחזמר הלא מוזיקלי היקר והמושקע ביותר בכל הזמנים וגם המצליח ביותר מביניהם.
  • משך המחזמר הוא כ-3 וחצי שעות כולל הפסקה, כשעלילת המחזה מחולקת ל-2 חלקים – החלק הראשון עוקב אחר אלבוס סוורוס פוטר, בנו של הארי פוטר, כשהוא מתחיל את לימודיו בהוגוורטס והחלק השני עוקב אחר אירועים היסטוריים מהעבר של העולם הקסום, כפי שהם מתוארים בספרים.
  • המחזמר קיבל שבחים וביקורות מעולות הן בקרב הקהל הרב והן בקרב מבקרי התרבות המובילים בעולם התרבות העולמי.
  • בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את Steve Haggard שמגלם את הארי פוטר, את David Abeles שמגלם את רון וויזלי, Jenny Jules שמגלמת את הרמוני גריינג'ר ואת Joel Meyers שמגלם את בנו של הארי פוטר – אלבוס.

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק