חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק – כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על ביקור במוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק הפופולרי והאהוב מאוד על המטיילים הישראלים. מה רואים שם? כמה עולים כרטיסים? איך מגיעים? מהן שעות הפעילות? ומה הביקורות אומרות? אתר "מטיילים בעולם" עם כל הפרטים.

מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק (Madame Tussauds New York) הוא הסניף הניו יורקי של רשת מוזיאוני השעווה הגדולה בעולם שמחזיקה סניפים בלונדון, ברלין, אמסטרדם וערים נוספות בעולם.

המוזיאון, הממוקם בלב מרכז מנהטן שבניו יורק סיטי על רחוב 42 המרכזי (סמוך לכיכר טיימס סקוור), נפתח לפני כמה שנים בלבד והפך לאטרקציה פופולרית בקרב המטיילים בניו יורק, כולל מטיילים ישראלים רבים.

מדובר במוזיאון גדול ומושקע המחולק למספר מתחמים שונים וכולל למעלה מ-200 דמויות שעווה שונות של סלבריטאים וידוענים חשובים מכל העולם בכל תחומי העניין וחוויות אינטראקטיביות נוספות.

במדריך הבא, תוכלו למצוא את כל המידע על המוזיאון כולל מה רואים שם, דרכי הגעה, שעות פעילות, כרטיסים, מחירים, הנחות, ביקורות ועוד. בואו נצא לדרך.

צפו בסרטון הבא שמציג סיור מלא במוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק

מה אפשר לראות ולעשות במוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק?

כאמור, מאדאם טוסו ניו יורק הוא מוזיאאון גדול במיוחד המתפרס על פני 9 קומות ומחולק ל-18 מתחמים לפי נושאים שונים ובהם פזורים למעלה מ-200 דמויות שעווה שונות מכל תחומי העניין ועם מתחמי חוויה אינטראקטיבים.

בין הדמויות הרבות שתוכלו למצוא במוזיאון: ג'ניפר אניסטון, בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, פארל וויליאמס, ג'ימי פאלון, צ'רלי צ'פלין, אד שירן, ברק אובמה, דונלד טראמפ ועוד ועוד. לאחרונה התחדש המוזיאון בבובות שעווה של ביונסה, הארי סטיילס, מת'יו מקונהיי, ג'ניפר לופז ועוד.

מבין המתחמים השונים במוזיאון, אל תחמיצו את מתחם מארוול 4D שבו תוכלו למצוא דמויות וחוויות בהשראת סרטי מארוול כגון ספיידרמן, הענק הירוק ועוד, או את המתחם Icons of Horror שבו תכולו לחוות אווירה של סרטי אימה, וגם את המתחם Carnival Carnage 7D – מתחם של 7 מימדים שבו המבקרים יוכלו לשחק ולהשתתף בחוויה אינטראקטיבית מיוחדת עם אפקטים מיוחדים.

חלק מהמתחמים במוזיאון דורשים כרטיסים משודרגים. מיד נרחיב על כך.

מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק - כרטיסים ומחירים (מעודכן ל-2024)

מחיר הכרטיסים הרגילים למוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק עומד על כ-47 דולר לאדם. כרטיסים אלו כוללים כניסה למתחמים הרגילים + כניסה למתחם Marvel4D. לחילופין, המוזיאון מציע כרטיסים משודרגים הכוללים כניסה לכל המתחמים כולל מתחם Carnival Carnage 7D. מחיר כרטיסים אלו עומד על 54 דולר לאדם.

שימו לב: זהו אתר מבוקש מאוד בקרב מטיילים מכל העולם ולכן מומלץ לרכוש את הכרטיסים מראש באמצעות האינטרנט כדי לשריין תאריך נוח וכדי לעקוף את התורים הארוכים בקופות הכרטיסים. הכניסה לבעלי כרטיסים דיגיטליים מתבצעת באמצעות תור VIP מיוחד שיקנה לכם כניסה מהירה.

ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים בעמוד הבא או באמצעות אתר "Getyourguide" בעמוד הבא.

דרכי הגעה ושעות פעילות

מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק ממוקם בלב מנהטן, ממש סמוך לטיימס סקוור. ניתן להגיע לשם בקלות רבה באמצעות כל כלי תחבורה בניו יורק. תחנות הסאבווי הקרובות ביותר למוזיאון הן "Times Square", "Port Authority" או "Bryant Park".

ניתן גם להגיע בקלות באמצעות האוטובוס עם הקווים M6, M7, M10, M16, M20, M27 & M104 ולרדת בתחנת טיימס סקוור. מומלץ להשתמש באפליקציית המפות שתיקח ותדריך אתכם עד לפתח המוזיאון.

המוזיאון פתוח בכל השנה ובכל ימות השבוע למעט ימי ראשון בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.

טיפים והמלצות ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק

  • "מוזיאון מושקע ביותר ומתאים מאוד למשפחות עם ילדים. אם אתם כבר בניו יורק, אל תחמיצו ביקור. שווה את הכסף".
  • "בילינו במקום כשעתיים וחצי ונהנינו מכל רגע. ממליצה בחום!".
  • "כדאי להגיע עם כרטיסים מראש אחרת תאלצו להמתין זמן רב בתור בקופות".
  • "הסניף הראשי בלונדון גדול יותר אבל גם הסניף בניו יורק מושקע ומציכ מגוון מאוד גדול של דמויות ידועות ועוד אטרקציות שונות".
מוזיאון מאדאם טוסו ניו יורק - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק