חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחזות זמר בברודווי 2024 - המדריך השלם!

מחזות הזמר בברודווי הגדולים ביותר כמו מלך האריות, הארי פוטר, MJ (מייקל ג'קסון), אלאדין, ג'ולייט ועוד שורה של מחזות זמר מדהימים מחכים לכם בניו יורק. אז באילו מחזות זמר מדובר? כמה זה יעלה לכם? איך ואיפה קונים כרטיסים? ואילו מחזות חדשים יגיעו בקרוב? קבלו את המדריך השלם למחזות זמר של ברודווי ניו יורק ב-2024.

שדרת ברודווי היא אחת השדרות הראשיות והגדולות ביותר במנהטן ניו יורק ונחשבת לאחד הסמלים המובהקים של העיר. בשדרה זאת שוכנים עשרות מבתי התיאטרון הגדולים בעולם המציגים את מיטב המיוזיקלס ומחזות הזמר הגדולים בעולם.

מדובר בהפקות ענק של חברות מדיה ענקיות כדוגמת דיסני ואחרות, המציגות מחזות זמר מושקעים עם מאות משתתפים הכוללים שחקנים, זמרים, רקדנים, נגנים ועוד. מחזות אלו מושכים אליהם מיליוני תיירים מכל העולם (וביניהם גם לא מעט מטיילים ישראלים) ונחשבים לבין האטרקציות התיירותיות המובילות בניו יורק.

מחזות הזמר בניו יורק מוצגות לאורך כל השנה כשחלקן הפקות וותיקות ומוכרות שרצות כבר שנים וחלקן הפקות חדשות ומודרניות. אז אם גם אתם רוצים לקחת חלק מהחוויה ולצפות באחת ההצגות המושקעות של ברודווי, הכנו לכם את המדריך המושלם ביותר. תוכלו למצוא כאן את רשימת המחזות שמוצגות בברודווי ב-2024 עם כל הפרטים שצריך לדעת. כרטיסים, מחירים, טיפים והמלצות. בואו נתחיל.

לפני שמתחילים: איפה כדאי לרכוש כרטיסים למחזות הזמר בניו יורק?

עד לפני כמה שנים, הדרך לרכוש כרטיסים למחזות הזמר בברודווי, הייתה באמצעות קופות הכרטיסים שבכיכר טיימס סקוור. תורי הענק שהשתרכו סביב קופות אלו, הפכו לאחד מהסמלים של הכיכר המפורסמת ולעיתים היה ניתן להמתין שעות בתורים הארוכים.

כיום, הדרך הפופולרית ביותר להזמנת כרטיסים להצגות של ברודווי עברה לאינטרנט שם ניתן להזמין כרטיסים דיגיטליים בלחיצת כפתור, ולחסוך את כל תורי הענק המיותרים. בצורה זו אתם גם משריינים לעצמכם כרטיסים בתאריך שנוח לכם מבלי לדאוג שתישארו ללא כרטיסים.

אתר הכרטיסים "Tiqets" הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא רכישת כרטיסים דיגיטלית לכל ההצגות הגדולות ומחזות הזמר הפופולריים של ניו יורק. האתר מציע לכם לבחור את האיזור באולם (לכל איזור מחיר שונה) ובוחר לכם את הכרטיסים במיקום הטוב ביותר לפי האיזור שבחרתם. כך תוכלו להגיע ישירות להצגה מבלי להמתין בתור הארוך בקופות. זאת ללא ספק הדרך הטובה והמומלצת ביותר כיום לרכוש כרטיסים למחזות הזמר בניו יורק.

מחזות זמר בברודווי ב-2024

להלן רשימת מחזות הזמר החדשים והמדוברים ביותר שמציגים ממש בימים אלו בניו יורק ונחשבים ל-Must See:

המחזמר הסופר מצליח "הארי פוטר והילד המקולל" (Harry Potter and the Cursed Child) שרץ בהצלחה גם בווסט אנד בלונדון, מציג עכשיו גם בברודווי ניו יורק תאריכים רבים לכל החודשים הקרובים. המחזמר רץ בתיאטרון ליריק ניו יורק (Lyric Theatre) והפך מהר מאוד לאחד המבוקשים והפופולריים ביותר כיום בניו יורק.

המחזמר החדש מבוסס על סיפור מקורי של ג'יי קיי רולינג, ג'ק ת'ורן וג'ון טיפאני, שמהווה המשך לסדרת ספרי הארי פוטר. המחזה, שנקרא "הארי פוטר והילד המקולל", הוא הסיפור השמיני בסדרת הארי פוטר והראשון שמוצג כמחזה על הבמה. העלילה עוקבת אחר הארי פוטר כעובד משרד הקסמים, בעל ואב לשלושה ילדים. הארי מתמודד עם עבר שמתעקש לרדוף אותו, בזמן שבנו הצעיר אלבוס מתקשה עם נטל מורשת המשפחה.

כאמור, זהו המחזמר החם ביותר כיום בניו יורק וכדאי לשריין כמה שיותר זמן מראש כרטיסים, אחרת לא בטוח שיישארו כרטיסים פנויים. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-80 דולר בלבד וניתן להזמין מראש באמצעות האתר הבא.

המחזמר המפורסם של ברודווי מלך האריות שרץ בצלחה מאז 1997 עולה מחדש בתיאטרון מינסקוף וירוץ לאורך כל החודשים הקרובים.

המחזמר מבוסס כמובן על הסרט המצליח של דיסני מ-1994 וכבר מיליוני אנשים צפו בו לאורך השנים. משך המחזמר הוא כשעתיים וחצי כולל הפסקה אחת והוא מומלץ לגילאי 6 ומעלה. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-130 דולר ומטפס מעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם.

עוד מחזמר סופר פופולרי בניו יורק בשנה האחרונה, הוא המחזמר אלאדין הידוע. מדובר במחזמר חדש המבוסס על הסרט הקלאסי של דיסני "אלאדין", שעלה לבמות ברודוויי בניו יורק.

המפיק של "מלך האריות" מביא את סיפורו הנצחי של אלאדין לבמה במחזמר ססגוני לכל המשפחה. למרות שרובין ויליאמס אינו מגלם את הג'יני, המחזמר כולל את כל השירים, הריקודים, התפאורה והתלבושות מהסרט המקורי ועוד.

בבימויו וכוריאוגרפיה של זוכה פרס טוני קייסי ניקולאו, המחזמר זכה לביקורות מעולות על ידי הניו יורק טיימס ואתרים מובילים נוספים וזוכה להצלחה גדולה בקופות הכרטיסים.

המחזמר מציג בתיאטרון ניו אמסטרדם (New Amsterdam Theatre) ונמשך כשעתיים וחצי. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-91 דולר לאדם ועולה מעלה בהתאם לאיזור הישיבה באולם.

 

אחרי המתנה ארוכה המחזמר המדובר על מייקל ג'קסון מגיע סוף סוף לברודווי ניו יורק. המחזמר החדש שנקרא "MJ: The Musical" מתמקד ברגע מכריע בחייו של מייקל ג'קסון, כשהוא מתכונן לסיבוב ההופעות המפורסם שלו "Dangerous" ב-1992.

התסריט, מאת זוכת פרס פוליצר לין נוטג', מספר את סיפור חייו של מייקל ג'קסון וכולל 25 מלהיטיו הגדולים ביותר. זהו מחזמר אנרגטי ומרשים הנאמן לאחד האמנים המצליחים ביותר בכל הזמנים.

את המחזמר תוכלו לראות לכל אורך החודשים הקרובים בתיאטרון ניל סיימון הידוע (Neil Simon Theatre) ומחיר הכרטיסים יתחיל מ-103 דולר לאדם. את הכרטיסים תוכלו לשריין מראש באמצעות האתר הבא.

המחזמר מכושפת (Wicked) זהו ללא ספק אחד ממחזות הזמר הטובים ביותר שתמצאו בברודווי. וויקד הוא סוג של נקודת מבט אחרת לסיפור המפורסם של הקוסם מארץ עוץ מנקודת מבטן של המכשפות. צבעים, תלבושות, שירים נפלאים והפקה מושקעת בטירוף. מומלץ ביותר!

המחזמר יציג מופעים רבים בתיאטרון גרשווין וירוץ לאורך כל החודשים הקרובים. משך המחזמר הוא כשעתיים וארבעים וחמש דקות כולל הפסקה והוא מומלץ לילדים מגיל 8 ומעלה. מחיר הכרטיסים: החל מ-123 דולר לכרטיס. ניתן להזמין מראש באתר הבא.

המחזמר המצליח "בחזרה לעתיד" שמבוסס על סרטי "בחזרה לעתיד" וכבר רץ בהצלחה בווסטאנד בלונדון, מגיע גם לברודווי בניו יורק לתיאטרון ווינטר גארדן (Winter Garden Theatre) ויציג מופעים רבים לאורך החודשים הקרובים.

המחזמר מזמין את הקהל להרפתקה מרתקת דרך זמן לשנות ה-50, עם מרטי מק'פליי והפרופסור המשוגע דוק בראון. העלילה עוקבת אחר מסעם בזמן של השניים, כאשר טעויותיו של מרטי שולחות את ההיסטוריה לכיוון חדש ויוצרות מרוץ מטורף נגד השעון. מרטי חייב לפתור את קו הזמן המסובך, לברוח מהעבר ולהתקדם חזרה לעתיד.

מחיר הכרטיסים למחזמר מתחיל ב-94 דולר ועולה בהתאם לאיזור הישיבה באולם. את הכרטיסים מזמינים מכאן.

עוד מחזמר שנחשב לאחד מהמובילים והמבוקשים ביותר בניו יורק בתקופה האחרונה, הוא המחזמר "אנד ג'ולייט" (& Juliet) המציג פרשנות רעננה וחדשה על הסיפור הקלאסי הידוע "רומיאו וג'ולייט" ומציג בהומור את השאלה: מה היה קורה אם ג'ולייט הייתה נשארת בחיים ללא רומיאו? המחזמר נמשך כשעתיים וחצי ומציג בתיאטרון Stephen Sondheim Theatre במנהטן. המחזמר מלווה בפלייליסט של להיטי פופ הכי ידועים בכל הזמנים כגון: "Since U Been Gone"‚ "Roar", "Baby One More Time", "Larger Than Life"‚ "That’s The Way It Is", and "Can't Stop the Feeling" ועוד. מחיר הכרטיסים: החל מ-120 דולר לאדם. מומלץ לשריין כרטיסים מראש באמצעות האתר הבא.

המחזמר "Six" הוא אחד המחזות המקוריים והמגניבים ביותר שתמצאו כיום בניו יורק כשהוא מספר את סיפורן של שש נשותיו של הנרי השמיני כלהקת בנות פופ מודרנית.

המחזמר הופך את הטרגדיות ההיסטוריות שחוו נשות הנרי השמיני לחגיגה של כוח נשי במאה ה-21. הנשים – קתרין מאראגון, אן בולין, ג'יין סימור, אן מקלווס, קתרין הווארד וקתרין פאר – מתחרות ביניהן מי סבלה יותר בידי בעלה הנרי השמיני ולכן תהיה הסולנית הראשית. בקיצור, מחזמר מצליח וחדשני שהופך את העבר לכוח נשי עכשווי.

המחזמר מציג בתיאטרון ברוקס אטקינסון (Brooks Atkinson Theatre). מחיר הכרטיסים מתחיל ב-111 דולר לאדם ועולה בהתאם למיקום הישיבה באולם.
המחזמר מולאן רוז' בניו יורק (Moulin Rouge! The Musical) הוא אחד הלהיטים החדשים בברודווי. המחזמר לוקח את הקהל לפריז של -1900 ומציג את סיפורו של מועדון הלילה המפורסם מולאן רוז'.

ההצגה כוללת את השירים הידועים מהסרט המצליח על המועדון עם התלבושות המאפיינות את רוח התקופה. בנוסף לשירים מהסרט, נוספו שירים חדשים במיוחד למחזמר. זהו מחזמר צבעוני, אנרגטי ומהנה המעביר את הקהל לאווירת פריז של תחילת המאה ה-20.

המחזמר ירוץ בתיאטרון Al Hirschfeld Theatre לאורך החודשים הקרובים. משך הזמן המחזמר הוא כשעתיים ו-45 דקות והוא כולל הפסקה אחת. מחיר הכרטיסים: החל מ-91 דולר לאדם. כאן ניתן להזמין מראש ולשריין כרטיסים.

המחזמר המצליח והותיק שיקגו חוזר גם הוא לבימות בברודווי ויציג מופעים רבים בתיאטרון אמבסדור בניו יורק. המחזמר זכה בעבר גם לנציגות ישראלית כשהזמרת שירי מימון השתתפה בתפקיד הראשי במחזמר בברודווי ואף הופיעה איתו כאן בישראל.

המחזמר שיקגו בברודווי ירוץ לאורך כל 2024 כשמשך המחזמר הוא כשעתיים וחצי כולל הפסקה והוא מומלץ לילדים מגיל 13 ומעלה. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-83 דולר ועולה מעלה בהתאם למיקום הישיבה.

המחזמר החדש "A Beautiful Noise" מגולל את סיפור חייו של הזמר-יוצר האגדי ניל דיימונד. המחזמר כולל את כל להיטיו הגדולים של דיימונד כמו "Sweet Caroline", "America" ו-"Cracklin' Rosie".

העלילה עוקבת אחר מסע החיפוש העצמי של דיימונד דרך המוזיקה והשירים שלו. המחזה מתאר את תחילת דרכו בניו יורק ועד למופעים הגדולים שהפכו אותו לאגדת מוזיקה.

המחזמר ירוץ לאורך כל החודשים הקרובים בתיאטרון Broadhurst Theatre. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-76 דולר לאדם. ניתן להזמין את הכרטיסים מכאן.
המחזמר המילטון הוא מחזמר מצוין שרץ בברודווי מאז 2015 וזוכה להצלחה רבה בקרב הקהל. מדובר במחזמר בסגנון ההיפ הופ שכתב השחקן, המוזיקאי והראפר לין-מנואל מירנדה אודות חייו של אלכסנדר המילטון – אחד מהאבות המייסדים של האומה האמריקאית. המחזמר ירוץ בתיאטרון ריצ'רד רודג'רס בניו יורק (Richard Rodgers). משך ההצגה הוא כשעתיים ו-55 דקות כולל הפסקה אחת. המחזמר מומלץ לילדים מגיל 10 ומעלה.

המחזמר האדסטאון (Hadestown) הוא מחזמר חדש שעלה לראשונה בשנת 2019 והוא מבוסס על המיתוס היווני הקדום אודות אורפיאוס ואורידיקה. המחזמר זכה לביקורות מהללות מצד המבקרים וצפוי למשוך קהל רב בחודשים הקרובים.

משך המחזמר, שירוץ בתיאטרון וולטר קר (Walter Kerr), הוא כשעתיים וחצי כולל הפסקה. המחזמר צפוי להציג תאריכים רבים לאורך 2024. מחיר הכרטיסים: החל מ-67 דולר לאדם. מומלץ לגילאי 8 ומעלה.

ועוד כמה מחזות זמר בניו יורק מומלצים ב-2024 ששווה לבדוק:

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

אז מה היה לנו במדריך?