חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרובע השישי של פריז – מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע השישי של פריז

הרובע השישי בפריז ידוע כאחד הרבעים האלגנטיים והיוקרתיים ביותר בעיר ונחשב לרובע תיירותי ופופולרי במיוחד עם אינספור אפשרויות של דברים לראות ולעשות. ברוכים הבאים לסדרת מדריכי הרובעים של פריז באתר "מטיילים בעולם" והיום - כל מה שרציתם לדעת על הרובע ה-6 של פריז!

הרובע השישי של פריז ממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסן, במרכז פריז כשהוא גובל ברובע החמישי, השביעי והארבעה-עשר. הרובע ידוע ברחובותיו הציוריים והאווירה הבוהמית וכולל כמה אתרים היסטוריים ותרבותיים ידועים כמו הפנתאון, גני לוקסמבורג, כיכר סן-מישל, בית הספר הלאומי למנהל.

ברובע תמצאו מגוון עצום של חנויות אופנה יוקרתיות, בתי קפה ומסעדות מפורסמות, מרכזי מסחר גדולים וגם מבחר גדול של מלונות מכל סוגי האירוח. זהו איזור יקר יחסית ומתגוררים בו הרבה אמנים, סופרים ואנשי אקדמיה. האיזור כולו מהווה מוקד משיכה לתיירים וסטודנטים.

במדריך הבא, אספנו לכם את כל מה שצריך לדעת על ביקור ברובע ה-6 של פריז – אילו אתרים מרכזיים נמצאים שם? מהן האטרקציות הידועות? איפה כדאי לטייל, לאכול, לשתות ולבלות בו? ומהם המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר ששוכנים ברובע זה? בואו נצא לדרך.

אטרקציות ידועות ומומלצות ברובע השישי של פריז

כאמור, ברובע השישי תוכלו למצוא מגוון גדול של אטרקציות תיירותיות ואיזורים ידועים ומרכזיים שמושכים אליהם תיירים רבים. בין האתרים והאטרקציות הבולטות ניתן למנות את גני לקוסמבורג הידועים, ארמון לוקסמבורג (בתמונה למעלה), האקדמיה הצרפתית וגם כמובן רחוב סן ז'רמן הידוע והמרכזי שחוצה בין היתר גם את הרובע השישי. 

מסעדות מומלצות ברובע השישי בפריז

ישנם אינסוף מסעדות שוות באיזור הרובע השישי של פריז. הנה כמה מהמסעדות הידועות והשוות ביותר שתמצאו שם:

Biglove Caffè – בית קפה ומסעדה איטלקית סופר פופולרית שמושך אליו המוני תיירים ומקומיים. ידוע במיוחד בזכות הפסטה עבודת יד והפנקייקים. 

המזנון של אייל שני – כן, גם המזללה הישראלית הידועה של אייל שני הגיעה לפריז וממוקמת בלב הרובע השישי של פריז. אם בא לכם להרגיש קצת טעמים ישראלים בפריז, תוכלו למצוא את הפיתות והמאכלים המגניבים של המזנון. 

מרכזי קניות ידועים ברובע ה-6 של פריז

רחוב סן ז'רמן החוצה גם את הרובע השישי, הוא מקום מומלץ ופופולרי ותמצאו בו מגוון גדול מאוד של חנויות אופנה גדולות של רשתות ידועות לצד חנויות בוטיק נחשבות. ברובע השישי ישנם גם כמה מרכזי קניות גדולים. תוכלו למצוא את הקניון הבא שמכיל חנויות רבות וממקום על רחוב 6 Rue de.

מלונות מומלצים ברובע השישי של פריז

מלון אוטל ד'אובוסון (Hôtel D'Aubusson) – מלון בוטיק יוקרתי השוכן באחוזה היסטורית מהמאה ה-17 בלב רובע לטיני בפריז. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת המטרו אודאון ומציע חדרים מפוארים עם עיצוב וינטז' ואמנויות, בר ג'אז, חצר פנימית עם מזרקה ושירותים נוספים כגון ארוחת בוקר, הסעות ועיסויים.

מלון רלה דו וו פריז (Relais Hôtel du Vieux Paris) – מלון בוטיק הממוקם במרכז פריז, בסמוך לנהר הסן, כיכר סן מישל וקתדרלת נוטרדאם. המלון מציע חדרים בעיצוב אישי עם קורות עץ חשופות, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרי רחצה פרטיים. חלק מהחדרים כוללים קומה נוספת, נוף לגגות פריז או אמבט ספא. תחנת המטרו סן מישל נמצאת במרחק הליכה קצר, וגני לוקסמבורג ומוזיאון הלובר הם בטווח של 800 מטר בלבד מהמלון.

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק