חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרובע הלטיני בפריז – מלונות, אטרקציות וחנויות מומלצות!

הרובע הלטיני בפריז - מלונות, אטרקציות וחנויות מומלצות!

מגיעים בקרוב לטיול בפריז? מומלץ להקדיש כמה שעות לטיול וסיור רגלי ברובע הלטיני הנחשב לאחד האיזורים התיירותיים והשווים ביותר בפריז. אז מה תוכלו למצוא שם? אילו חנויות שוות נמצאות באיזור? האם כדאי ללון במלונות ליד הרובע הלטיני? ועוד כמה המלצות, במדריך הבא.

הרובע הלטיני בפריז (Latin Quarter) הוא אחד האיזורים התיירותיים והפופולריים ביותר בעיר כשהוא מכיל מספר גדול של אטרקציות תיירותיות, חנויות מפורסמות והרבה מאוד בתי קפה ומסעדות שוות. מטיילים רבים בוחרים גם ללון באחד מהמלונות הרבים באיזור הרובע הלטיני.

הרובע ממוקם בגדה השמאלית של נהר הסיין וחולש על הרובע ה-5 וה-6 בפריז. מקומיים רבים מכנים אותו פשוט הרובע ה-5. כינויו של הרובע נולד בעקבות השפה הלטינית בה דיברו באוניברסיטאות הרבות שהיו ברובע בתקופת ימי הביניים.

הרובע הלטיני בפריז - מלונות, אטרקציות וחנויות מומלצות!

אטרקציות מומלצות ברובע הלטיני

כמה מהאטרקציות הידועות ביותר בפריז שוכנות ברובע הלטיני וסביר להניח שגם אם לא הייתם יודעים, הייתם מגיעים לאיזור בכל מקרה לביקור באחת האטרקציות שם. בין האטרקציות התיירותיות הבולטות שנמצאות ברובע, ראוי לציין את אוניברסיטת סורבון, גני לוקסמבורג, הפנתאון של פריז, כיכר סן מישל, מוזיאון קולוני ותיאטרון האודאון.

מסעדות מומלצות ברובע הלטיני

לא חסרות מסעדות ברובע הלטיני והמבחר שם הוא עצום. אם אתם מחפשים מסעדות מומלצות שנחשבות לפופולריות ביותר ברובע הלטיני, כדאי לבדוק את קפה פרוקופ הנחשב לאחד הותיקים ביותר בעיר ומהווה מוקד עלייה לרגל לתיירים רבים, את המסעדה הצרפתית הנחשבת "La Jacobine" המציעה מנות צרפתיות קלאסיות או את "Au P'tit Grec" שמתחמה בקרפים צרפתיים וזכתה לאלפי ביקורות גולשים מצויינות ברשת.

הרובע הלטיני פריז
בניין הפנתאון המפורסם של פריז הממוקם ברובע הלטיני

חנויות ושופינג ברובע הלטיני

הרובע הלטיני ידוע גם בזכות החנויות הרבות והמפורסמות שנמצאות בו. אחת הידועות ביותר היא חנות הספרים "שייקספיר אנד קומפני" שמוכרת ספרים באנגלית ונחשבת למוסד פריזאי ותיק. הדרך הטובה והפופולרית בקרב המטיילים, היא להגיע לרחוב השופינג המפורסם של הרובע הלטיני (Latin Quarter Shopping Street) ופשוט לטייל שם בין אינספור החנויות השונות.

טיולים וסיורים מודרכים ברובע הלטיני

ישנם סיורים רגליים מודרכים רבים שעוברים ומגיעים לאיזור הרובע הלטיני בפריז ומומלץ מאוד לקחת אחד מהם כדי לשמוע הסברים ממדריך מקצועי ולקבל ערך מוסף על החוויה מהטיול. אתר "Get Your Guide" המצוין והנחשב, מציע אפשרויות רבות של סיורים מודרכים הן ברחוב והן סיורים מודרכים בתוך האטרקציות של הרובע. תוכלו למצוא את כולם כאן.

מלונות מומלצים ברובע הלטיני

מטיילים רבים שואלים האם כדאי לחפש מלונות ברובע הלטיני. ובכן, התשובה היא: בהחלט! איזור זה נחשב לתיירותי מאוד ומטיילים רבים בוחרים לשהות בו לכמה לילות. בין המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר באיזור, ראוי לציין את מלון סלקט המצוין והמאוד פופולרי, מלון דה ל׳אספרנס – מלון 4 כוכבים שזכה בהרבה מאוד ביקורות גולשים או את מלון 3 הכוכבים מלון ונדום סן-ז’רמן שנחשב למומלץ מאוד באיזור. תוכלו למצוא כאן באתר בוקינג.קום, את כל המלונות ברובע הלטיני.

עוד מידע על פריז באתר "מטיילים בעולם"

  • מתכננים את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז שנחשבות ל-Must See ואסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, הכנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • חושבים על ביקור בגני ורסאי? תוכלו למצוא בכתבה המעמיקה שכתבנו על ארמון ורסאי את כל המידע שצריך לדעת על הארמון והגנים המקסימים ביותר בעולם.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק