חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרובע השלישי של פריז – מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע השלישי של פריז - מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע השלישי בפריז הוא רובע נוסף בפריז הנחשב לרובע תוסס, תיירותי ופופולרי במיוחד עם אינספור אפשרויות של דברים לראות ולעשות. ברוכים הבאים לסדרת מדריכי הרובעים של פריז באתר "מטיילים בעולם" והיום - כל מה שרציתם לדעת על הרובע השלישי של פריז!

הרובע השלישי של פריז (3rd arrondissement of Paris) הוא אחד הרובעים הידועים והמתויירים ביותר בפריז והוא איזור חובה עברו כל מטייל בעיר. סמטאותיו הצרות והמפותלות מהוות שריד מדהים לפריז של ימי הביניים. במהלך היום הן מלאות בחנויות קטנות, בתי קפה ציוריים, מסעדות אינטימיות וגלריות של אמנים.

איזור הרובע השלישי נחשב לאיזור מעולה לתיירות ומטייילים רבים בוחרים ללון באחד מהמלונות הרבים הפרוסים על פני הרובע וכך נהנים מאווירה מהנה ותוססת ומקרבה לאתרים, מוזיאונים ואטרקציות רבות באיזור. במדריך זה, תוכלו למצוא את כל מה שאפשר לראות ולעשות ברובע, להכיר את המסעדות ובתי הקפה השווים ביותר באיזור ולמצוא את המלונות הכי פופולריים שם. בואו נתחיל.

אטרקציות ידועות ומומלצות ברובע השלישי של פריז

הרובע ה-3 של פריז כולל בתוכו חלק משמעותי מהאתרים, המוזיאונים והמונומנטים המפורסמים ביותר של פריז. אחד האתרים הבולטים ברובע, הוא כיכר העירייה (Place des Vosges) – כיכר מוקפת בארקדות אחידות בסגנון הרנסאנס, שהייתה במקור מקום מגוריהם של אצילי צרפת.

סמוך לשם שוכן בית ויקטור הוגו, שניתן כיום לבקר בו כמוזיאון, ובין אוצרותיו נמצאים ריהוט וחפצים אישיים של הסופר וכן אוסף הציורים המקורי שצייר לספר "הגיבן מנוטרדאם". מבנה בולט נוסף הוא ארמון המשפט (Palais de Justice) עם הכיפה המרשימה שלו.

חלק משמעותי מהרובע השלישי, הוא רובע המארה האופנתי שבעיני רבים, נחשב לאיזור המהנה והטוב ביותר בפריז לתיירים וכדאי בהחלט להקדיש לאיזור זמן. ישנם גם מוזיאונים רבים שתוכלו למצוא ברובע השלישי של פריז כמו מוזיאון פיקאסו המפורסם, מוזיאון קונייאק ג’יי, מוזיאון קרנוולה או המוזיאון לאמנויות ולמקצועות.

מסעדות מומלצות ברובע השלישי בפריז

הרובע השלישי מכיל כמות עצומה של מסעדות מכל הסוגים. כמה מהמומלצות ביותר הן המסעדה Le Roi de Pique המציעה אוכל צרפתי ואירופאי ובר עשיר, מסעדת Dessance הנחשבת לאחת הטובות בפריז, או את המסעדה Terra הממוקמת בליבו של הרובע השלישי.

בתי קפה וקונדיטוריות מומלצות ברובע השלישי

והנה כמה מבתי הקפה והקונדיטוריות הנחשבות ביותר ברובע השלישי:

  • Le Saint-Honoré – בית קפה צרפתי קלאסי עם אווירה נעימה. הוא ממוקם בלב רובע המארה, והוא ידוע בזכות מאפים ייחודיים.
  • Le Pain Quotidien – רשת בתי קפה בינלאומית המציעה מגוון מאפים טריים ועוגות. היא ממוקמת במספר מקומות ברובע המארה, והיא ידועה באווירה הנעימה שלה.
  • Fauchon – קונדיטוריה צרפתית יוקרתית המציעה מגוון עוגות ועוגיות מיוחדות. היא ממוקמת במרחק הליכה מכיכר הרפובליקה, והיא ידועה באווירה האופנתית שלה.
  • Ladurée – קונדיטוריה צרפתית ידועה במיוחד בזכות המקרון המפורסמים שלה. הקונדיטוריה ממוקמת במרחק הליכה מכיכר הרפובליקה.

מרכזי קניות ידועים ברובע ה-3

גם חובבי הקניות והשופינג, ימצאו מבחר גדול של מרכזי קניות גדולים ונחשבים, שווקים שווים ורחובות עם חנויות מפורסמים. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • Centre Commercial Marais – אחד ממרכזי הקניות הידועים ביותר בעיר. המרכז מקורה עם מגוון חנויות, כולל חנויות בגדים, הנעלה, אקססוריז, ספרים, מוזיקה, אלקטרוניקה, ועוד. הוא ממוקם במרכז הרובע, והוא פתוח כל השבוע.
  • Marché des Enfants Rouges – שוק מקורה עם מגוון דוכני מזון, כולל דוכני פירות, ירקות, גבינות, בשרים, דגים, מאפים, ועוד. הוא ממוקם במרכז הרובע, והוא פתוח בימים שלישי, רביעי, שישי ושבת.
  • Rue des Rosiers – רחוב אופנתי עם מגוון חנויות בגדים, הנעלה, אקססוריז, ועוד. ממוקם במרכז הרובע, והוא פתוח כל השבוע.
  • Rue du Faubourg Saint-Antoine – רחוב אופנתי נוסף עם מגוון חנויות בגדים, הנעלה, אקססוריז, ועוד.

מלונות מומלצים ברובע השלישי של פריז

כאמור, כדאי מאוד ללון במלון באיזור השלישי וזהו נחשב אחד האיזורים המועדפים ביותר בקרב מטיילים רבים. ישמם מאות מלונות הפזורים ברובע זה, 3 מהמלונות המומלצים ביותר ברובע השלישי ביותר הם מלון דה רובה (Hôtel de Roubaix) הממוקם בלב הרובע, סמוך לכיכר הרפובליקה ולאטרקציות רבות נוספות, מלון מלה רפובליק (Hotel Meslay Republique) שזכה לציון גבוה באתר בוקינג על סמך מעל 2000 חוות דעת מאומתות או המלון העתיק הקיים עוד משנת 1910 מלון פריז פראנס (Paris France Hotel).

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק