חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק מים בדובאי – בואו להכיר את פארקי המים הטובים ביותר בדובאי!

פארק מים בדובאי - בואו להכיר את פארקי המים הטובים ביותר בדובאי!

מחפשים פארק מים בדובאי? דובאי מתהדרת ב-3 פארקי מים מהטובים והגדולים בעולם! במדריך הבא, ריכזנו לכם את כל המידע על שלושת הפארקים של דובאי עם כל מה שצריך לדעת. באיזה מהם תבחרו? הנה כל הפרטים.

אם אתם מתכננים חופשה עם ילדים בדובאי, בוודאי יצא לכם לקרוא על הכמות המטורפת של פארקי השעשועים העצומים שדובאי מציעה. פארקים שנחשבים למובילים בתחומם ומביאים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה.

מבין הרשימה המלאה של פארקי השעשועים של דובאי, ישנם 3 פארקי מים בדובאי מצויינים ופופולריים במיוחד, גם בקרב המטיילים הישראלים הרבים. במדריך הבא, תוכלו למצוא סקירה מורחבת על כל אחד מ-3 פארקי המים של דובאי עם כל המידע שצריך לדעת כגון רשימת מתקנים, מחירי כרטיסים, דרכי הגעה, שעות פעילות ועוד. בואו ונתחיל.

1. פארק המים אקווה וונצ'ר דובאי (Aquaventure) - הגדול והפופולרי מכולם!

פארק המים אקווה וונצ'ר (Atlantis Aquaventure Waterpark) הוא הפארק הגדול והמוכר ביותר מבין פארקי המים בדובאי והוא למעשה פארק המים הגדול ביותר במזרח התיכון. הפארק מציע מגוון רחב של מתקנים לכל הגילאים, החל ממתקנים ידידותיים לילדים ועד למתקני אקסטרים לצעירים.

מה מציע הפארק? ובכן, פארק אקווה ונצ'ר הוא פארק עצום בגודלו ומכיל עשרות מתקנים שווים לכל הגילאים. המתקנים הפופולריים והמומלצים ביותר בפארק הם:

The Leap of Faith – מגלשת אקסטרים באורך 277 מטרים המתחילה בגובה של 27 מטר מעל לגונה של כרישים.

The Poseidon's Revengeמגלשת אקסטרים באורך 120 מטרים המתחילה בגובה של 28 מטר ומסתיימת ב"שקיעה" של 3 מטרים מתחת לגובה פני הים.

The Rapids – מתקן מדהים המדמה שייט בתוך נהר באורך 2.5 קילומטרים באמצעות אבובים.

Splashers Island – מתחם עצום של משפריצים למיניהם לילדים.

כמה עולים כרטיסים? מחיר הכרטיסים לפארק המים אקווה ונצ'ר דובאי עומד על כ-81 יורו לאדם. מומלץ להזמין ולשריין כרטיסים מראש. ניתן לעשות זאת באמצעות האתר הזה או באמצעות האתר הזה.

היכן הוא ממוקם? הפארק ממוקם באי הדקלים המלאכותי ג'ומיירה וניתן להגיע אליו יחסית בקלות באמצעות מוניות או באמצעות התחבורה הציבורית. הדרך הפופולרית והקלה ביותר היא באמצעות מונית. לחילופין, תוכלו להשתמש במטרו (התחנה הקרובה ביותר היא תחנת Palm Jumeirah) או באמצעות האוטובוסים (באמצעות הקווים 8, 88 ו-90).

מהם שעות הפעילות? שעות הפעילות של הפארק הן בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב.

כרטיסים משולבים והנחות לפארק אקווה וונצ'ר דובאי

2. פארק המים לגולנד דובאי - הפארק של רשת לגולנד הבינלאומית

פארק המים לגולנד דובאי (LEGOLAND® Water Park) הוא פארק מים גדול ומושקע השייך לרשת לגולנד הידועה של חברת Lego והוא בנוי ומעוצב בהשראת אבני הלגו המפורסמות. זהו פארק רחב ומגוון המציע הרבה מאוד מתקני מים שווים לכל הגילאים.

מה מציע הפארק? להלן המתקנים המומלצים והפופולריים ביותר בפארק המים לגודלנד דובאי:

The Splashing Pirates: מגלשת מים מהירה באורך 120 מטרים עם שתי מסלולים מקבילים, אחת עם נפילה חופשית ואחת עם תוואי מסלול מפותל.

The Great Lego Race: מגלשת מים מהירה באורך 200 מטרים עם שני מסלולים מקבילים.

The Duplo Splash Safari: מתחם משפריצים לילדים עם מגלשות ומתקנים שונים ומגוונים.

The Lego Wave Pool: בריכת גלים גדולה עם גלים המגיעים עד לגובה 2 מטרים.

כמה עולים כרטיסים? מחיר הכרטיסים לפארק המים לגולנד דובאי עומד על כ-75 יורו לאדם. ניתן לרכוש את הכרטיסים מראש כאן או כאן.

היכן הוא ממוקם? הפארק ממוקם במתחם הפארקים של דובאי בכתובת LEGOLAND® Water Park, Dubai Parks and Resorts, Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates.

ניתן להגיע לפארק באמצעות האוטובוס (קו מס' 88) או באמצעות המטרו (התחנה הקרובה ביותר היא תחנת Ibn Battuta), אך הדרך המועדפת והפשוטה ביותר, היא באמצעות מונית.

מהם שעות הפעילות? הפארק פתוח בכל ימות השבוע מלבד יום רביעי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

כרטיסים משולבים והנחות לפארק המים לגולנד דובאי

3. פארק המים ווילד וואדי דובאי (Wild Wadi) - פארק מצוין לכל הגילאים

גם פארק ווילד וואדי (Wild Wadi) פארק הוא פארק מים פופולרי מאוד בקרב המטיילים בדובאי עם הילדים וגם הוא מציע מגוון גדול מאוד של מתקני מים הכוללים מגלשות, מסלולי מים, בריכות גלים, משפריצים ועוד. הפארק מעוצב בהשראת המעשייה הערבית של ג'וחא.

מה מציע הפארק? פארק ווילד וואדי מציע עשרות מתקני מים שונים ומגוונים לכל הגילאים. הנה כמה מהפופולריים והמומלצים ביותר מביניהם:

Jumeirah Sceirah: מגלשת אקסטרים מהירה לאמיצים בלבד.

Wave Rider: בריכת גלים עם גלים מלאכותיים עד לגובה של 2.5 מטרים.

Wadi Splash: מתחם של משפריצים ומתקנים שונים לילדים,

Master Blasters – מסלול אבובים ארוך ומושקע ומהנה במיוחד.

כמה עולים כרטיסים? מחיר הכרטיסים לפארק המים ווילד וואדי דובאי עומד על כ-54 יורו לאדם והוא פארק המים הזול ביותר בדובאי. מומלץ להזמין ולשריין כרטיסים מראש ולעקוף את התורים בקופות. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא או באתר הבא. ישנה אפשרות גם לרכוש כרטיסים לפארק הכוללים ארוחה באתר הבא.

היכן הוא ממוקם? כתובתו של פארק ווילד וואדי דובאי היא Wild Wadi Waterpark, Jumeirah Beach Road, Dubai, United Arab Emirates והוא ממוקם סמוך למלון בורג' אל ערב. ישנה תחנת אוטובוס הסמוכה ממש לפארק במרחק של כמה דקות הליכה בלבד. כאן תוכלו למצוא את מיקומה המדוייק של התחנה.

מהם שעות הפעילות? שעות הפעילות של הפארק הן בכל ימות השבוע מלבד ימי שני בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב.

כרטיסים משולבים והנחות לפארק ווילד וואדי דובאי

עוד מידע על דובאי באתר מטיילים בעולם

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק