חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארקי שעשועים בדובאי - המדריך השלם לפארקים המומלצים של דובאי!

דובאי היא היעד התיירותי החם ביותר בשנים האחרונות בקרב המטיילים הישראלים, וגם השנה, בעונת השיא של דובאי, המוני מטיילים ישראלים יגיעו בהמוניהם לעיר התיירותית הנהדרת הזו.

דובאי היא עיר תיירותית מדרגה ראשונה ששמה לעצמה מטרה להוות עיר של שעשועים ובילויים לתיירים מכל רחבי העולם. תוכלו למצוא בה מגוון עצום של אטרקציות, פעילויות ודברים לעשות ולראות (תוכלו למצוא את רשימת האטרקציות המלאה של דובאי שריכזנו עבורכם בעמוד הבא).

כחלק מההשקעה הרבה של העיר, דובאי הקדישה מתחם שלם ועצום בגודלו שבו מרוכזים כל פארקי השעשועים הגדולים של העיר. מדובר בפארקי ענק מכל הסוגים המתאימים לכל סוגי התיירים ולכל הגילאים.

אז כדי שלא תתבלבלו מכמות וסוגי הפארקים, ריכזנו כאן את הפארקים הגדולים, המומלצים והפופולריים ביותר בדובאי. בואו נתחיל:

בואו להכיר את הפארקים בדובאי השווים והפופולריים ביותר

פארק IMG Worlds of Adventure הוא ללא ספק אחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר של דובאי והפופולריים ביותר גם בקרב המטיילים הישראלים. מדובר בפארק השעשועים המקורה הגדול בעולם.

הפארק מחולק ל-5 מתחמים שונים ומציע מגוון אינסופי של מתקנים, מגלשות מיוחדות, רכבות הרים, סרטים מיוחדים ומופעים שונים. הפארק עוצב בהשראת סרטי הקולונוע של מארוול. מחיר הכרטיסים עומד על כ-83 יורו לאדם והם כוללים כניסה וגישה לכל המתקנים בפארק.

עוד מתחם פופולרי ומומלץ ביותר בדובאי הוא מתחם סקי דובאי המדהים שמציע מתחם מקורה עצום בגודלו של שלג מלאכותי עם שלל פעילויות ואטרקציות לצעירים ולמשפחות עם ילדים. 

תוכלו למצוא במתחם הר מלאכותי בגובה של 85 מ"ר, כדורי ענק איתם ניתן להתגלגל במורדות ההר, מתחם פינגווינים, מתחם של מגלשות ומזחלות, מערת קרח, קיר טיפוס ועוד אטרקציות שונות ומשונות.

סניף עצום ומושקע של רשת הפארקים הבינלאומית לגולנד המבוססת על משחק הלבנים הידוע.

פארק השעשועים לגולנד דובאי הוא אחד הפארקים המצליחים של דובאי עם אינספור מתקנים שונים ומגוונים המתאימים לכל הגילאים.

מחיר הכרטיסים עומד על כ-71 יורו לאדם.

סמוך לפארק השעשועים לגולנד דובאי, נמצא לו פארק המים לגולנד דובאי שגם הוא שייך לרשת הידועה ומציע מגוון של מתקני מים ומשפריצים למיניהם.

מעל 20 מגלשות מים שונות, בריכת גלים, משפריצי מים ועוד מתקנים ופעילויות מים רבות וגם מתקנים מים המותאמים לגילאי 3. המחיר: כ-71 יורו לאדם.

עוד פארק שעשועים מצוין שרבים מהמטיילים הישראלים פוקדים אותו בדובאי הוא פארק השעשועים מושנגייט (Motiongate).

מדובר בפארק חדש יחסית שעוצב ונבנה בהשראת עולם הסרטים ההוליוודי. מתקני הפארק מגוונים מאוד וכוללים מגלשות גדולות, קרוסלות, ועוד.

פארק המים אקווה וונצ'ר (Aquaventure Waterpark) הוא פארק מים מעולה ומבוקש מאוד בדובאי. גם פארק זה עצום בגודלו ותוכלו למצוא אינסוף אפשרויות של פעילויות מים שונות הכוללת כמות עצומה של מגלשות מים גדולות וקטנות מכל הסוגים ולכל הגילאים.

הפארק גם כולל גישה לחוף ים פרטי כך שתוכלו לשלב ביקור בפארק יחד עם ביקור בחוף הים. מחיר הכרטיסים: כ-76 יורו לאדם.

פארק ריאל מדריד (Real Madrid World) הוא פארק שעשועים חדש בדובאי שהוקם בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל הידועה ומציע חוויה מושלמת לאוהדי הקבוצה שמגיעים לדובאי.

הפארק מציע 16 מתקנים שונים לצד מוזיאון מושקע ואינטראקטיבי ישנה גם חנות ובה תוכלו לקנות פריטים עם המותג של ריאל מדריד ומזכרות שונות, ושתי מסעדות הממוקמות בתוך מתחם הפארק. מחיר הכרטיסים: 75 יורו.

ועוד כמה פארקים בדובאי ששווה לבדוק!

פארק שעשועים מעולה הממוקם באבו דאבי ומבוקש מאוד בקרב התיירים.

אקווריום ענק ומושקע הכולל מעל 65,000 יצורים ימיים שונים ומשונים. המאפשר לשחות ולצלול לצידם.

פארק המים ווילד וואדי דובאי

פארק מים מומלץ מאוד וגדול ביותר המכיל עשרות מתקני מים לכל הגילאים.

עוד מידע על דובאי באתר "מטיילים בעולם"

  • בואו להכיר את המלונות המומלצים ביותר בדובאי שכבשו את ביקורות הגולשים ברשת ותופתעו לגלות גם מהם המחירים הממוצעים בהם ב-2024 (רמז: זולים מאוד).
  • מחפשים חופשה כשרה בדובאי? ריכזנו לכם רשימה מעודכנת של מלונות כשרים בדובאי שמציעים ארוחות כשרות למהדרין ומפוקחות.
  • הכנו לכם מדריך מושלם שיעזור לכם לדעת איך באמת אפשר למצוא טיסות זולות לדובאי. מומלץ לקרוא!
  • מתכננים להגיע לדובאי עם כל המשפחה? הכנו לכם עמוד מיוחד המיועד עבור מטיילים שמגיעים לדובאי עם ילדים עם כל האטרקציות והפארקים השווים ביותר. אל תחמיצו.

אז מה היה לנו במדריך?