חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק אנדרה סיטרואן פריז – מה אפשר וכדאי לעשות שם?

פארק אנדרה סיטרואן פריז - מה אפשר וכדאי לעשות שם

כל מה שרציתם לדעת על פארק סיטרואן בפריז (Parc André Citroën) - מה תוכלו לעשות שם? איך מגיעים? ואילו אטרקציות נמצאות באיזור? קבלו את המדריך השלם לביקור בפארק.

פארק אנדרה סיטרואן (Parc André Citroën) הוא פארק גדול וירוק במרכז פריז ונחשב לאחד הפארקים הפופולריים ביותר בפריז הן בקרב המקומיים והן בקרב תיירים רבים מכל העולם, כולל רבים גם מישראל.

הפארק ממוקם בגדה השמאלית של נהר הסיין, במרחק של כחצי שעה הליכה ממגדל אייפל, ומציע 140 דונמים של מדשאות מטופחות, 6 גנים נושאיים, מזרקות ו-2 חממות גדולות. גולת הכותרת של הפארק היא כדור הפורח של פריז במרכז הפארק העולה לגובה של 150 מטרים ומאפשר נוף פנורמי מדהים של פריז.

הפארק נבנה על חורבותיו של מפעל לשעבר של חברת הרכב סיטרואן ולכן זכה לשמו, על שם מייסד החברה אנדרה סיטרואן. הפארק מושך אליו צעירים ומשפחות עם ילדים שמגיעים לפיקניק או להפוגה קלה באמצע היום.

מלבד כדור הפורח, 6 הגנים הנושאיים מהווים אף הם עניין רב ומושכים אליהם תיירים רבים. כל אחד מהגנים מתמקד בנושא מסויים. 6 הגנים הם: הגן הכחול, הגן האדום, הגן הירוק, הגן הכתום, הגן הכסוף והגן המוזהב.

איפה ממוקם פארק סיטרואן בפריז? ואיך מגיעים לשם?

הפארק ממוקם ברובע ה-15 בפריז וניתן להגיע אליו בקלות בכל סוגי התחבורה הציבורית של פריז. תחנות המטרו הקרובות ביותר לכניסה לפארק הן התחנות "Balard" ו-"Lourmel".

תוכלו למצוא לוחות זמנים באתר הרשמי של המטרו ושל האוטובוסים בעמוד הבא. מומלץ גם להשתמש באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד למקום בכל דרך שתבחרו.

מסעדות מומלצות ליד פארק סיטרואן פריז

לפי אתר הביקורות הידוע טריפ אדווייזר, 2 המסעדות הכי מומלצות באיזור הפארק הן המסעדה Tra di Noi Vasco De Gama – מסעדה איטלקית וים תיכונית הממוקמת 5 דקות הליכה מהפארק והמסעדה Les petites dalles שמציעה מטבח אסייאתי וקוריאני הממוקמת כ-8 דקות הליכה מהפארק.

אטרקציות ואתרים מעניינים ליד הפארק

כאמור, האטרקציה המרכזית בפארק היא כדור הפורח של ג'נרלי שמציע טיפוס לגובה 150 מטרים ולתצוגת נוף מדהימה של פריז. תוכלו למצוא מידע נוסף על הזמנת כרטיסים לכדור בכתבה שלנו כאן. אתרים נוספים ומעניינים שנמצאים לא רחוק מהפארק הם יער בולון המרוחק מהפארק כחצי שעה הליכה וגם מוזיאון המדע Les Étincelles.

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

טיפים והמלצות על פארק סיטרואן ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "פארק ירוק, גדול ונעים עם שטחים ירוקים עצומים. מתאים מאוד לפיקניק, ספורט, ריצה ועוד. לא לפספס את הכדור הפורח שממנו תוכלו לראות את פריז המדהימה כולל את האייפל".
  • "הגן מכיל 6 גנים שכל אחד מציע נושא אחר. ממליצה לבקר בגן הלבן".

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק