חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסה בכדור פורח בפריז – כל הפרטים על האטרקציה הפופולרית של פריז!

טיסה בכדור פורח בפריז - כל הפרטים על האטרקציה הפופולרית של פריז!

אחת הדרכים המהנות והמעניינות ביותר להכיר את פריז, היא באמצעות כדור פורח בשמי פריז שהפכה לאחת האטרקציות המבוקשות ביותר כיום (ובמחיר שווה לכל נפש). אז במה מדובר? כמה זה עולה? ואיך קונים כרטיסים? קבלו את המדריך השלם לטיסה בכדור פורח בשמי פריז.

פריז היא אחת הערים היפות ביותר בעולם ומבט ממעוף הציפור ממחיש זאת היטב. ואם חשבתם שהדרך לראות את פריז מלמעלה היא באמצעות מגדל אייפל בלבד, אז כדאי שתכירו את כדור הפורח של חברת Generali שמציע צפייה פנורמית של פריז מכדור פורח בגובה של 150 מטרים!

חשוב לציין כבר בהתחלה: הכדור פורח לא טס אלא רק עולה למעלה לגובה של 150 מטרים ועוצר שם למשך כ-10 עד 12 דקות כדי ליהנות מנוף עוצר נשימה של פריז. למרות שלא מדובר בטיסה של ממש, זוהי בהחלט חוויה מהנה ביותר עבור התיירים והיא זוכה לביקורות מעולות ברחבי ברשת.

מדובר באטרקציה מאוד פופולרית בפריז שמושכת אליה מטיילים רבים ולכן כדאי להיערך בהתאם. במדריך הבא, נציג לכם את כל מה שצריך לדעת על האטרקציה הפופולרית כדי שתוכלו להגיע וליהנות מבלי להסתבך יותר מדי.

כדור פורח פריז - כל מה שצריך לדעת!

כדור הפורח של פריז מופעל ע"י חברת Generali ומציע אפשרות מעולה להתרשם מהנוף המקסים של פריז ואלטרנטיבה מצויינת לטיפוס למגדל אייפל. הנה הפרטים שחשוב לדעת על האטרקציה הפופולרית:

  • כאמור, הכדור אינו טס או זז בשמיים אלא מעפיל לגובה של 150 מטרים ועוצר שם למשך כ-10 דקות כדי שתוכלו להתרשם מהנוף ולצלם כמה תמונות שתרצו.
  • תא הנוסעים של הכדור יכול להכיל בכל פעם עד כ-25 איש בכל העפלה והוא מספיק גדול בשביל שתוכלו להתסובב בתוכו ולצלם מכל זווית אפשרית.
  • שעות הפעילות של הכדור הן בכל יום בשבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב (שימו לב: השעות עשויות להשתנות מעת לעת).
  • מחיר הכרטיס לטיסה בכדור הפורח הוא 20 יורו למבוגר בלבד ו-12 יורו לילדים בין הגילאים 3-11.
  • לאחר רכישת הכרטיסים, יש לגשת ולהמיר את הכרטיסים בכניסה לכדור הפורח.
  • האטרקציה ממוקמת בפארק פארק אנדרה סיטרואן (Parc André Citroën) בפריז הממוקמת כעשרים דקות נסיעה בתחבורה הציבורית ממגדל אייפל.

כרטיסים לכדור הפורח בפריז 2024 - מהם המחירים? ואיך כדאי לקנות?

אז כאמור, מחיר הכרטיסים לכדור פורח בפריז עומד על 20 יורו למבוגר ו-12 יורו לילד. את הכרטיסים מומלץ להזמין מראש באמצעות האינטנרט וישנם אתרים רבים ברשת המוכרים כרטיסים לכדור הפורח.

אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון שלכם ולהגיע איתם עד לכניסה לכדור שם ימירו לכם את הכרטיסים הדיגיטליים בכרטיסי כניסה.

שריינו כרטיסים לכדור פורח

שעות פעילות ודרכי הגעה

כדור הפורח של פריז ממוקם בפארק אנדרה סיטרואן שהוא לכשעצמו פארק מושקע ומהנה. הפארק ממוקם ברובע ה-15 של פריז ומרוחק מהמרכז כ-15 שעה נסיעה בתחבורה הציבורית. התחנה הקרובה ביותר לפארק, היא תחנת Parc André Citroën ומשם יש כ-4 דקות הליכה נוספות עד לכניסה לכדור הפורח. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לפתח הכניסה.

שעות הפעילות של כדור הפורח הן בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:30. שימו לב: השעות עשויות להשתנות מעת לעת.

טיפים, המלצות ורשמים על כדור הפורח בפריז ממטיילים ישראלים שכבר היו שם:

  • "חוויה מהנה ביותר. היינו משפחה עם 2 ילדים וכולם נהנו מאוד".
  • "מכיוון שזאת אטרקציה מבוקשת, התורים בכניסה יכולים להיות ארוכים. הכי טוב להגיע בשעות הבוקר המוקדמות שבהן התורים הכי פחות עמוסים"
  • "ממליצה להגיע בשעות השקיעה כדי ליהנות מהנוף המקסים של פריז על רקע השקיעה"

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק