חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון רודן פריז – כרטיסים, עקיפת התורים, דרכי הגעה ועוד!

מוזיאון רודן פריז - כרטיסים, עקיפת התורים, דרכי הגעה ועוד!

כל מה שרציתם לדעת על ביקור במוזיאון רודן פריז - אחד המוזיאונים היפים והמעניינים ביותר בפריז. מה תוכלו לראות שם? איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ואיך עוקפים את התורים? אתר "מטיילים בעולם" עם כל הפרטים.

מוזיאון רודן (Musée Rodin) הוא מוזיאון המוקדש כולו ליצירותיו של האמן הצרפתי הידוע אוגוטס רודן. זהו מוזיאון קטן ונפלא השוכן באחוזה גדולה בה התגורר רודן ומציע למבקרים בו שלווה גדולה והפוגה מהעיר הגדולה. מטיילים ישראלים רבים מגיעים לבקר בו והוא נחשב לאטרקציה תיירותית פופולרית ביותר בפריז.

מכיוון שרודן היה פסל ידוע עוד בימי חייו, ממשלת צרפת הציעה לו הצעה שאי אפשר לסרב לה – מגורים בחינם באחוזה גדולה ומרהיבה (אוטל בירון) בתמורה להורשת כל יצירותיו למדינה. וכך זוכים מאות אלפי המבקרים במקום מדי שנה, לראות את כל פסליו ועבודותיו של רודן כולל פסל "האדם החושב" המפורסם שהפך לסמל האוניברסלי של הפילוסופיה, במוזיאון מסודר ומאורגן אחד.

המוזיאון ממוקם בלב פריז, ברובע השביעי, סמוך לאתרים ואטרקציות ידועות בפריז כגון מוזיאון הלובר, מוזיאון ד'אורסה, מתחם האינווליד, גני טווילרי ועוד, ומטיילים רבים משלבים את הביקור בו כחלק ממסלול יומי הכולל ביקורים באתרים אלו.

מכיוון שזהו מקום סופר תיירותי ומבוקש, רצוי להגיע לשם מצויידים בכרטיסים מראש שיבטיחו לכם כניסה בתאריך ושעה נוחים עבורכם (Skip the Line) ויחסכו גם את העמידה הארוכה בתורים בקופות הכרטיסים. בהמשך המדריך נרחיב על כל סוגי הכרטיסים, על מחירים וגם היכן כדאי לרכוש אותם.

מה אפשר לראות במוזיאון רודן בפריז?

גולת הכותרת של המוזיאון, נמצאת דווקא בגן מבחוץ והיא היצירה המפורסמת ביותר של רודן – פסל "האדם החושב", שנוצר ב-1902 והפך במהלך השנים לסמלה האוניברסלי של הפילוסופיה. המזיאון עצמו שוכן במבנה גדול המתפרס יחד עם הגינה בחוץ על פני כ-3 דונם.

לפני כעשור עבר מבנה המוזיאון שיפוץ מאסיבי וכיום הוא מציג עיצוב מהודר ומפואר הכולל רצפת שיש ותקרות מעוצבות ומסוגננות. המבקרים בתוך המוזיאון, יכולים להיחשף מקרוב לפסליו הרבים של רודן וגם לציורים של אמנים נוספים כמו ואן גוך ורנואר, שרודן החזיק כאוסף פרטי משלו.

מלבד פסל האדם החושב המפורסם, בין היצירות הידועות ביותר שתוכלו לראות במוזיאון רודן, הם הפסל "שערי גיהנום" (La Porte de l'Enfer) המתנשא לגובה של כ-6 מטרים ומעוטר ב-180 דמויות מתוך "התופת של דנטה", הפסל "הנשיקה" (The Kiss) הממוקם בקומת הכניסה, הפסל "שועי העיר קאלה" (Les Bourgeois de Calais) או הפסל "עידן הברונזה" (L'Âge d'airain).

מוזיאון רודן
פסל האדם החושב המפורסם של רודן

מוזיאון רודן כרטיסים - מהם סוגי הכרטיסים השונים ומהם המחירים ב-2024?

מחיר כרטיס בסיסי למוזיאון רודן עומד על כ-15 יורו למבוגר. ילדים מתחת גיל 18 יכולים להיכנס למוזיאון בחינם. הכרטיס הבסיסי כולל כניסה לכל מתחמי המוזיאון כולל גישה לכל התערוכות הקבועות והמתחלפות וכולל גישה לפסלים שבגן המוזיאון.

ניתן גם לרכוש כרטיסים למוזיאון הכוללים סיור מודרך פרטי בעלות של כ-122 לאדם. כרטיסים אלו כוללים סיור כולל של כשעתיים עם מדריך מקצועי ומוסמך בשפה האנגלית שיעניק הסברים ורקע על המוזיאון ועל אוגוסט רודן.

כדאי לרכוש את הכרטיסים למוזיאון מראש באמצעות האינטרנט כדי לחסוך את זמן ההמתנה בקופות הכרטיסים של המוזיאון שיכול לקחת זמן רב בעונות התיירות. בדרך זו תוכלו גם לשריין כרטיסים בתאריך נוח עבורכם.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים דיגיטליים למוזיאון רודן. אתר "Tiqets" למשל הנחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים ללא צורך בהדפסה. פשוט מציגים את הסמארטפון שלכם בכניסה ונכנסים. האתר מציע גם תמיכה בצ'אט 24/7.

אתר נוסף ומומלץ גם הוא לרכישת כרטיסים למוזיאון רודן הוא אתר "Get your Guide" הפופולרי בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים למוזיאון רודן

דרכי הגעה ושעות הפעילות

מוזיאון רודן ממוקם ברובע השביעי של פריז במיקום מרכזי ונוח מאוד להגעה באמצעות התחבורה הציבורית. תוכלו לקחת את המטרו בקו 13 ולרדת בתחנת "Varenne" או "Invalides", את רכבת ה-RER בקו C ולרדת בתחנת "Invalides" או להשתמש באוטובוס עם הקווים 69, 82, 87 ו-92.

תוכלו למצוא לוחות זמנים באתר הרשמי של המטרו ושל האוטובוסים בעמוד הבא. מומלץ גם להשתמש באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד למקום בכל דרך שתבחרו.

שעות פעילות המוזיאון הן בכל ימות השבוע (מלבד ימי שני) בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:30 בערב . שימו לב: השעות עשויות להשתנות מעת לעת.

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

טיפים והמלצות על מוזיאון רודן ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מקסים ופסטורלי שיעניק לכם כשעתיים של שקט וחוויה אומנותית שלא חווים כל יום. האטרקציה המרכזית של המוזיאון היא כמובן פסל האדם החושב אך ישנם עוד פסלים רבים ומדהימים בגינת המוזיאון שמומלץ להקדיש זמן גם להם".
  • "מוזיאון של בעיקר פסלים. אם אתם בקטע של אמנות ופסלים, מדובר בחוויה של ממש".
  • "כדאי לקחת גם את המדריך האודיו באוזניות. נותן הרבה ערך מוסף לביקור".
  • מוזיאון נהדר במיקום מרכזי. מומלץ לשלב עם טיול במתחם האינווליד הממוקם סמוך לשם".
  • "יש במקום גם בית קפה קטן ונחמד".
מוזיאון רודן פריז - כרטיסים, עקיפת התורים, דרכי הגעה ועוד!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק