חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק וארמון פנה סינטרה 2024 – כרטיסים, דרכי הגעה וטיפים חשובים!

פארק וארמון פנה סינטרה - כרטיסים, דרכי הגעה וטיפים חשובים!

ארמון פנה (Pena) ופארק פנה שבעיירה סינטרה הסמוכה לליסבון הוא אתר שאסור להחמיץ בביקור בפורטוגל. אז במה בדיוק מדובר ומה רואים שם? איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ועוד טיפים והמלצות חשובות, במדריך המקיף שהכנו עבורכם לביקור בארמון פנה בפורטוגל.

ליסבון היא עיר נהדרת לתיירים עם מגוון גדול של אטרקציות תיירותיות מצויינות ומקומות רבים ומגוונים גם למשפחות עם ילדים. דווקא אחת מהאטרקציות הידועות ביותר, אינה ממוקמת בתוך ליסבון, אלא בעיירה המקסימה סינטרה (Sintra) הסמוכה, המרוחקת כחצי שעה נסיעה מליסבון, ובה נמצא ארמון פנה המרהיב (Palace of Pena) הנחשב לאחת האטרקציות הידועות והפופולריות ביותר בפורטוגל.

ארמון פנה שוכן למעשה בתוך פארק פנה (Pena Park) – פארק ענק ומרהיב הנחשב לאחד הפארקים היפים ביותר בעולם. הביקור בפארק ובארמון פנה בסינטרה נחשב ל-Must עבור כל תייר בליסבון ומומלץ להקדיש לאיזור יום שלם או לפחות חצי יום לביקור. הכניסה לפארק ולארמון היא בתשלום ובמדריך זה תוכלו למצוא את כל הפרטים שחשוב לדעת על הביקור, אז בואו ונתחיל.

מה אפשר לראות בארמון פנה ובפארק פנה?

ארמון פנה והפארק שמסביבו הוקמו במאה ה-19 על ידי המלך פרדיננד השני ורעייתו, המלכה מריה עבור האורחים הרבים שהיו מגיעים. המלך היה חובב אמנות ואדריכלות והוא בנה את הארמון והגנים בהשראת הרומנטיקה הגרמנית על חורבותיו של ארמון ישן מהמאה ה-16. הארמון והגנים נבנו על פני שטח של כ-450 דונם והם כוללים מבנים רבים, גנים, בריכות, פסלים ועוד.

הפארק נחשב לאחד הפארקים היפים ביותר באירופה עם מגוון עצום של צמחיה מסוגים שונים וכולל בין היתר שבילים, בריכות נוי, פסלים ועוד. ארמון פנה הוא כמובן גולת הכותרת בפארק. הארמון נבנה בסגנון נאו-רומנטי ומשלב אלמנטים של אדריכלות גותית, ערבית ומזרחית ועשיר בצבעים עזים של אדום וצהוב. לאחר מותו של פרדיננד, הפך הארמון למוזיאון וכך נשאר עד לימינו.

המבקרים בתוך הארמון, יוכלו להתרשם מהמבנה המרכזי המעוטר בחלונות ויטראז', פסלים, ציורים ועוד. הארמון שימש מגורים למלך וכך בין היתר תוכלו להתרשם מאולם הכניסה והאולמות המרכזיים עם תקרות גבוהות מעוטרות ונברשות, מחדרי השינה המלכותיים עם הריהוט והקישוטים המקוריים, מאוסף האמנות של המלך ומנקודות תצפית הפזורות ברחבי הארמון.

כמו כן, הארמון כולל בתוכו מבנים נוספים כגון מגדל השעון – מגדל שעון שנבנה בראש המעוטר בחלונות ויטראז' ואפשר לראות ממנו את הנופים המרהיבים של סינטרה והסביבה, כנסייה עתיקה ועוד.

ארמון פנה כרטיסים ומחירים

כאמור, הכניסה לפארק ולארמון פנה היא בתשלום ויש לרכוש כרטיסים. ניתן לרכוש כרטיסים לפארק בלבד בעלות של 10 יורו, אך מרבית המבקרים בוחרים לרכוש כרטיסים לפארק הכוללים גם כניסה לארמון בעלות של 20 יורו.

חשוב לזכור שזוהי אטרקציה סופר מבוקשת ופופולרית ולכן כדאי להיערך מראש ולהזמין כרטיסים מבעוד מועד באמצעות האינטרנט כדי לשריין כרטיסים בתאריך שנוח עבורכם ולדלג על התורים הארוכים בקופות הכרטיסים.

ישנם אתרים רבים שמציעים רכישת כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. אתר "Tiqets" למשל, הפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לארמון ולפארק. אלו הם כרטיסים דיגיטליים ואין צורך להדפיס אותם, פשוט סורקים את הכרטיסים בטלפון בכניסה למתחם, ונכנסים.

בנוסף, אם אתם מעוניינים לחסוך את ההגעה העצמאית לארמון פנה מליסבון, תוכלו להזמין טיול יומי מליסבון הכולל בכרטיס אחד כניסה לארמון פנה ולאטרקציות נוספות באיזור סינטרה, הסעה הלוך חזור מאורגנת ומסודרת ממרכז ליסבון ומדריך מקצועי מקומי שיעניק הדרכה על כל האתרים והמקומות בהם תבקרו. מחיר הטיול הוא כ-96 יורו לאדם. תוכלו להזמין את הטיול ולמצוא פרטים נוספים בעמוד הבא.

אתר נוסף ומומלץ שבו ניתן לרכוש את כל סוגי כרטיסים מראש לארמון ופארק פנה בסינטרה, הוא אתר "Get your Guide" שמציע בעמוד הבא את כל סוגי הכרטיסים והטיולים לארמון המרהיב.

שריינו כרטיסים לארמון פנה

דרכי הגעה ושעות פעילות

ארמון פנה ממוקם בעיר סינטרה המרוחקת מליסבון מרחק של כחצי שעה נסיעה ברכב פרטי וכ-40 דקות נסיעה בתחבורה הציבורית. כאמור, מטיילים רבים בוחרים באפשרות הקלה של טיול יומי לארמון פנה מליסבון הכולל הסעה פרטית הלוך חזור מליסבון עד לארמון ומדריך מקצועי שמלווה את הטיול.

אם אתם מעוניינים להגיע באופן עצמאי לסינטרה מליסבון, הרכבת היא הדרך הפופולרית ביותר. הרכבות יוצאות מתחנת Rossio בליסבון כל שעה עגולה והנסיעה נמשכת כ-40 דקות. עלות הנסיעה ברכבת היא כ-5 יורו. לאחר שמגיעים לסינטרה, יש לקחת את האוטובוס מספר 434 עד לתחנה "Palácio da Pena". האוטובוס יוצא מתחנת המרכזית של סינטרה כל חצי שעה.

מומלץ להשתמש באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לפתח הארמון מכל מקום שתבחרו. המתחם פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 19:00 בערב.

טיפים והמלצות על ארמון ופארק פנה בסינטרה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במקום

  • "מקום קסום ומהנה ביותר. הארמון יפה ומרהיב וכדאי מאוד לבקר בתוכו אך בעיניי, הפארק הוא גולת הכותרת של המקום. עשו לעצמכם טובה והקדישו גם זמן לטיול ושיטוט בפארק המקסים הזה".
  • "חובה לרכוש כרטיסים מראש אחרת מצפה לכם תורים אינסופיים. אל תעשו את הטעות הזאת".
  • "הפארק פשוט מקסים! ממליצה לקחת את מסלול האגמים בפארק שמתחיל בעלייה קלה ולאחר מכן השאר בירידה עם נוף משכר חושים מכל עבר".
  • "תצפית מדהימה מהארמון. הכינו את המצלמות".
  • "העלייה לארמון כרוכה בעלייה קלה. ניתן לקחת שאטל שייקח אתכם עד למעלה".
ארמון פנה

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק