חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האקווריום של ליסבון 2024 – כרטיסים, מחירים ועקיפת התורים

האקווריום של ליסבון - כרטיסים, מחירים ועקיפת התורים

מה אפשר לראות באקווריום של ליסבון? מה מחיר הכרטיסים המעודכן ל-2024? אילו טיפים והמלצות העניקו למקום המטיילים הישראלים שכבר היו שם? ואיך תוכלו לעקוף את התורים הארוכים בכניסה? אתר "מטיילים בעולם" עם המדריך הטוב ביותר ברשת לאטרקציה מס' 1 של ליסבון.

האקווריום של ליסבון או בשמו המקורי "האושינריום של ליסבון" (Oceanário de Lisboa), נחשב בקרב תיירים רבים כאטרקציה מספר אחד של ליסבון ודורג גם במקום הראשון באתר טריפ אדווייזר מבין כ-600 אטרקציות שונות בבירת פורטוגל.

זהו אחד האקווריומים הטובים והגדולים בעולם, ולפי אתר טריפ אדווייזר, גם הטוב מכולם לפחות בשנים האחרונות. מכיוון שליסבון הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי מאוד בקרב זוגות ואף משפחות עם ילדים מישראל, האקווריום בעיר זוכה גם לכמות ביקורים נדיבה של מטיילים ישראלים רבים.

זהו גם אתר תיירותי עמוס ומבוקש מאוד בכל עונות השנה והתורים בקופות הכרטיסים בכניסה למקום דורשים בדרך כלל זמן המתנה ארוך. כדי להימנע מהתורים הארוכים, מומלץ לרכוש כרטיסים עוקפי תור מראש באינטרנט. נרחיב על כך בהמשך.

מה אפשר לראות באקווריום של ליסבון?

כאמור, זהו אחד האקווריומים הגדולים בעולם, וכשכזה תוכלו למצוא בו מעל 8000 יצורים ימיים שונים המשתייכים לכ-500 מינים שונים, ביניהם גם כמה נדירים ביותר. גם המבנה עצמו הוא מיוחד במינו וזכה לשבחים רבים בקרב כמעט כל תייר שביקר במקום.

רבים מתוך המבקרים במקום, הם משפחות עם ילדים כשמשך הזמן הממוצע והמומלץ לביקור, הוא כשעתיים עד שלוש שעות. הגודל והעיצוב המושקע של המבנה, יוצרים בקרב המבקרים תחושה אמיתית של הליכה באוקיינוס כשדגש גדול מושם גם על ההסברה והחינוך לשמירה על האוקיינוסים.

בין היצורים הרבים שתוכלו למצוא באקווריום זה: כרישים ממינים שונים, תמנונים, מדוזות זוהרות ונדירות, פינגווינים, לוטרות, וכמובן מגוון עצום של דגים שונים ומשונים. בנוסף, המקום מציע גם תערוכות מתחלפות בנושאים שונים הקשורים לעולם האוקיינוסים.

האקווריום של ליסבון – כרטיסים ומחירים 2024

נכון לשנת 2024, מחיר הכרטיסים לאקווריום של ליסבון הכוללים כניסה לתערוכות המתחלפות, עומד על כ-25 יורו למבוגר (מעל גיל 13) ו-15 יורו לילד מגיל 3 ועד גיל 12 (ילדים מתחת גיל 3 פטורים מתשלום). כאמור, זוהי אטרקציה סופר פופולרית בליסבון ומומלץ מאוד לא להסתמך על התור בקופות הכרטיסים ולדאוג להזמין מראש באינטרנט, כרטיסים ללא תור שיעניקו לכם גישה ישירה למקום ללא המתנה בקופות.

ישנם אתרים רבים שמוכרים כרטיסים אונליין לאקווריום של ליסבון. אחד מהם הוא אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, שמציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לאקווריום שיורדים ישירות לטלפון הנייד שלכם ללא צורך בהדפסת הכרטיסים. פשוט מגיעים לכניסה, בוחרים את התור המהיר, ומציגים את הסמארטפון בכניסה.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם כרטיסים משולבים לאקווריום יחד עם אטרקציות נוספות בעיר בהנחה כמו למשל כרטיסים לאקווריום של ליסבון + הרכבל של ליסבון (בעמוד הבא), כרטיסים לאקווריום + גן החיות של ליסבון (בעמוד הבא) או כרטיסים לאקווריום + מנזר הירונימוס הקדוש (בעמוד הבא).

טיפ: ישנם גם הסעות חינם אל האקווריום ממרכז ליסבון וחזור. כדי להשתמש בהסעות החינמיות האלו, הציגו את הכרטיסים הדיגיטליים שרכשתם לנהג ההסעה.

אקווריום ליסבון 2

דרכי הגעה ושעות פעילות

כאמור, ישנם שאטלים חינם שייקחו אתכם ויחזירו אתכם למרכז ליסבון, אך אם אתם בוחרים להגיע עצמאית, תוכלו להשתמש במטרו. יש לקחת את הקו האדום ולרדת בתחנת Oriente. לחילופין, ניתן להשתמש באוטובוסים של ליסבון עם הקווים 5, 25, 28, 44, 708, 750, 759, 782 או 794. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתכוון אתכם עד למקום כולל שימוש בתחבורה הציבורית.

שעות הפעילות של האקווריום בליסבון הן בכל ימות השבוע החל מ-10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב (בחורף עד 19:00 בערב).

האקווריום בליסבון

טיפים והמלצות על האושינריום של ליסבון ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

"הרבה מעבר לאקווריומים שאתם מכירים כמו בברצלונה, לונדון או ישראל. לא להחמיץ!".
"מתאים מאוד לילדים בכל הגילאים אבל לקחת בחשבון לא יותר משלוש שעות".
"יש קניון מצוין ליד האקווריום, ואפשר לשלב ביניהם".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק