חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליסבון עם ילדים – המדריך השלם לטיול משפחתי בליסבון (מעודכן ל-2024)

ליסבון היא אחת הערים היפות והמהנות ביותר באירופה ובשנים האחרונות הפכה גם ליעד מועדף ופופולרי מאוד לחופשה משפחתית עם ילדים כשהיא מציעה הרבה מאוד פעילויות ואפשרויות לבילוי משפחתי.

ישנם לא מעט אתרים ואטרקציות ולבקר בהם בליסבון והרבה מאוד מה לעשות גם עם ילדים. אז אם אתם מגיעים לליסבון עם ילדים, הגעתם בדיוק למקום הנכון עבורכם. במדריך הבא אספנו את כל מה שתצטרכו לדעת בשביל לתכנן טיול משפחתי מושלם בעיר.

אז כמה תעלה לכם טיסה משפחתית לליסבון ב-2024? אילו מלונות שם הם המתאימים ביותר למשפחות? אילו אטרקציות בליסבון אסור להחמיץ עם ילדים? ועוד טיפים חשובים. פנו לעצמכם כמה דקות ובואו נצא לדרך.

טיסות לליסבון למשפחה - מהם המחירים ב-2024? ומה חשוב לדעת?

מבדיקה שערכנו במספר גדול של אתרי חברות תעופה וסוכנויות נסיעה שונות ברשת, הנה כמה עובדות שכדאי לדעת לפני שאתם מזמינים טיסה למשפחה לליסבון:

  • טיסות ישירות לליסבון מישראל מבוצעות לרוב ע"י חברות התעופה אל-על, אייר פורטוגל וישראייר (אם אין לכם בעיה עם טיסות עם עצירות ביניים, תוכלו למצוא עוד מגוון גדול של חברות תעופה רבות וזולות כמו אייר פראנס, KLM, לופטנזה ואחרות).
  • מחירי הטיסות מישראל לליסבון למשפחה נעים בין החל מכ-350 דולר לאדם בתקופת החורף והחל מ-550 דולר לאדם בתקופת הקיץ והחגים.
  • הכרטיסים שתראו ברוב חברות התעופה הם ברוב המקרים הכרטיסים הפשוטים ביותר שאינם כוללים מזוודות, שמירת מקום וכו'. כל תוספת שכזאת, תעלה כמובן את המחיר בהתאם.
  • שדה התעופה הראשי של ליסבון הוא Lisboa Airport והוא משמש את מרבית הטיסות המגיעות לעיר. המרחק ממנו למרכז ליסבון הוא קצר ביותר (כ-10 ק"מ בלבד) ותוכלו להגיע למרכז העיר בזמן קצר ביותר. מומלץ לעשות זאת עם הרכבת.
ליסבון עם ילדים

מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים ב-2024

אם אתם מגיעים לליסבון עם ילדים, קרוב לוודאי שתרצו מלון המציע חדרי משפחה מרווחים שבהם כולם יכולים לישון בחדר משפחתי אחד גדול ולא להתפצל ולהעביר את הלילה בדאגות וחששות.

ברשימה הבאה, אספנו לכם 3 מלונות מומלצים בליסבון שמציעים חדרי משפחה גדולים וזכו לביקורות גולשים הטובות ביותר בכל הפרמטרים. שווה לבדוק:

אטרקציות לילדים בליסבון - האטרקציות המומלצות ביותר!

ליסבון מציעה הרבה מאוד אטרקציות ודברים לעשות עם ילדים. הנה כמה מהאטרקציות הידועות והפופולריות ביותר בקרב המשפחות שמגיעות לחופשה משפחתית בליסבון:

האקווריום של ליסבון

האקווריום של ליסבון הוא אחד האקווריומים הגדולים והטובים בעולם והוא נחשב לאחת האטרקציות התיירותיות הבולטות בעיר. זוהי אטרקציה מושלמת למשפחות עם ילדים ואין כמעט משפחה שתפספס ביקור באקווריום המרהיב הזה הכולל מעל 8000 יצורים ימיים שונים.

גן החיות של ליסבון

עוד אטרקציה סופר פופולרית בליסבון, היא גם החיות המצוין של העיר השוכן בפארק ציבורי גדול ומכיל למעלה מ-2000 חיות. הגן מציע גם מופעים אינטראקטיביים מיוחדים, פעילויות לילדים, האכלות ועוד מגוון אפשרויות. בהחלט אטרקציה מומלצת למשפחות.

נסיעה בקרון ההיסטורי של ליסבון

אל תחמיצו את הנסיעה בטראם העתיק של ליסבון – קרון רכבת עתיק שנוסע במסלול מהנה במיוחד שמגיע גם לגבעות של העיר ומציעה חוויה משפחתית מושלמת. מדובר באחת האטרקציות הידועות והפופולריות ביותר בקרב מטיילים עם ילדים בליסבון.

נסיעה באוטובוס תיירים שנכנס למים

 אוטובוס תיירים מיוחד שנוסע ברחבי ליסבון וגם נכנס למים!

בקרו במגדל בלן

מגדל בלן הוא אחד המונומנטים הידועים ביותר בליסבון. אל תחמיצו ביקור בו.

שייט וצפייה בדולפינים בליסבון

שייט של כ-3 שעות העובר במונומנטים של ליסבון וכולל צפייה בדולפינים באוקיינוס.

נסיעה במעלית המפורסמת של ליסבון

המעלית Elevador de Santa Justa היא אחד האתרים המפורסמים והאייקוניים בליסבון. בסיום הנסיעה, יחכה לכם נוף פנורמי מדהים של העיר.

טיול יומי מליסבון לסינטרה

צאו לטיול יומי לעיר סינטרה הנהדרת. הטיולים יוצאים בבוקר וחוזרים אחה"צ לליסבון וכוללים נסיעה, הדרכות ועוד.

הקדישו חצי יום לחופים של ליסבון

החופים של ליסבון נחשבים למעולים ונקיים במיוחד. אם אתם מגיעים בקיץ, מומלץ להקדיש לפחות חצי יום לאחד החופים הנהדרים.

לסיכום, מה היה לנו במדריך?