חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרובע הרביעי של פריז – מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע הרביעי של פריז - מלונות, מסעדות, אטרקציות, קניות ועוד

הרובע השלישי בפריז הוא רובע ידוע וחשוב בפריז ונחשב לרובע תיירותי ופופולרי במיוחד עם אינספור אפשרויות של דברים לראות ולעשות. ברוכים הבאים לסדרת מדריכי הרובעים של פריז באתר "מטיילים בעולם" והיום - כל מה שרציתם לדעת על הרובע ה-4 של פריז!

הרובע הרביעי של פריז הוא אחד הרובעים הידועים והמוכרים ביותר בפריז ומכיל בתוכו אינספור אטרקציות ואתרים ידועים, בתי קפה, מאפיות וקונדיטוריות, מסעדות שוות, מוזיאונים ועוד. זהו נחשב לרובע תיירותי ביותר ומטיילים רבים בוחרים ללון באחד המלונות הרבים הפזורים בו.

במדריך הבא, אספנו לכם את כל מה שצריך לדעת על ביקור ברובע ה-4 של פריז – אילו אתרים מרכזיים נמצאים שם? מהן האטרקציות הידועות? איפה כדאי לטייל, לאכול, לשתות ולבלות בו? ומהם המלונות הפופולריים והמומלצים ביותר ששוכנים ברובע זה? בואו נצא לדרך.

אטרקציות ידועות ומומלצות ברובע הרביעי של פריז

כאמור, הרובע הרביעי בפריז הוא רובע תיירותי ביותר כאשר כמה מהאטרקציות התיירותיות הידועות ביותר של פריז שוכנות בו ובראשן קתדרלת נוטרדאם המפורסמת השוכנת באי הקטנטן "איל דה לה סיטה" שבלב פריז.  

גם מוזיאון פומפידו הידוע שנחשב לאחד הטובים ביותר בפריז נמצא בחלק הגיאוגרפי של הרובע הרביעי וכך גם כיכר העירייה המרהיבה. הרובע עצמו מחולק ל-4 שכונות שונות – Saint-Merri, Saint-Gervais, Notre-Dame, ו Arsenal. גם נהר הסיין של פריז עובר בסמוך לרובע וכל שייט על הסיין קלאסי יעבור למעשה באתרים של הרובע ה-4. 

חלק מאיזור המארה המפורסם עם הסמטאות הימיבינימיות שייך גם הוא לרובע הרביעי וכך גם חלק מהרחוב המרכזי ריבולי הנחשב לאחד הרחובות הגדולים והידועים בעולם. למעשה, יהיה לכם קשה מאוד לטייל ברחבי פריז מבלי לדרוך בחלקים מסויימים מהרובע ה-4. 

מסעדות מומלצות ברובע הרביעי בפריז

ישנם אינסוף מסעדות שוות באיזור הרובע הרביעי של פריז. הנה כמה מהמסעדות הידועות והשוות ביותר שתמצאו שם:

  • Au Bourguignon du Marais – מסעדה צרפתית נחשבת בלב הרובע הרביעי המציעה תפריט מגוון של אוכל מקומי ומושקע עם מחירים סבירים ונוחים. זכתה לביקורות נפלאות ממטיילים ישראלים שאכלו שם.
  • Eataly – מסעדה איטלקית ברובע ה-4 הנחשבת לאחד המקומות האהובים ביותר על המטיילים. מדובר למעשה במרכז אוכל שלם המתפרס על פני 2 קומות ומוכר גם מוצרי אוכל, גבינות ויין.
  • Le Ju' – מקום שיקי ונחשב מאוד בפריז הממוקם ברובע הרביעי סמוך לרחוב ריבולי הידוע. המקום מושלם לארוחת בוקר, בראנץ' או צהריים. עשרות אלפי ביקורות בגוגל העניקו למקום ציון ממוצע של 4.8 מתוך 5.

בתי קפה וקונדיטוריות מומלצות ברובע הרביעי

והנה כמה מבתי הקפה והקונדיטוריות הנחשבות ביותר ברובע הרביעי:

  • Café des Phares – בית קפה הומה אדם הסמוך לכיכר הבסטיליה המציע קפה משובח, מאפים וגם אוכל. זכה לביקורות טובות ורבות בקרב תיירים רבים.
  • Le Loir dans La Théière – בית קפה ידוע מאוד בפריז שידוע רבות בזכות פאי הלימון שלו. בהחלט שווה ביקור. המקום ממוקם סמוך לרחוב ריבולי.
  • Café Beaubourg – ואם אתם מגיעים לביקור במוזיאון פומפידו, קפצו לבית הקפה הזה שזכה בביקורות מעולות בגוגל ומציע אווירה כיפית וקינוחים שווים.

מרכזי קניות ידועים ברובע ה-4 של פריז

גם חובבי הקניות והשופינג, ימצאו מבחר גדול של מרכזי קניות גדולים ונחשבים, שווקים שווים ורחובות עם חנויות ידועות. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • מרכז קניות רובע המארה (Marais Shopping Center) – מרכז גדול בלב הרובע היהודי ברובע המארה. תוכלו למצוא בו מגוון גדול של חנויות בגדים, מתנות, אופנה ועוד.
  • Westfield Forum des Halles – קניון גדול ומעוצב ברמה גבוהה ברובע הרביעי (לא רחוק ממוזיאון פומפידו). המקום זכה בלמעלה מ-37,000 ביקורות בגוגל שהעניקו לו את הציון 4.1 מתוך 5.

מלונות מומלצים ברובע הרביעי של פריז

הרובע הרביעי הוא רובע מצויין ללון בו ותוכלו למצוא בו מאות בתי המלון ודירות האירוח ברמות אירוח שונות. לינה באיזור זה תעניק לכם הגעה קלה לאטרקציות רבות בפריז ותוכלו להגיע בקלות ללובר, לאייפל, לשאנז אליזה ועוד אטרקציות רבות. 

הנה המלצה לכמה מהמלונות המומלצים והפופולריים ביותר ברובע ה-4 בפריז:

מלון ריבולי (Hotel Rivoli), הוא מלון עטור בביקורות מעולות באתר בוקינג וזכה גם להמלצות רבות ממטיילים ישראלים ששהו בו ודיווחו על מיקום נהדר ותמורה מעולה למחיר. גם מלון גראנד דו לוארה (Grand Hotel du Loiret) הוא אחד הטובים ביותר שתמצאו ברוע ה-4 עם ביקורות מעולות בבוקינג. המלון ממוקם סמוך לקתדרלת נוטראדם ולנהר הסיין ומסביבו תוכלו למצוא עשרות מסעדות ובתי קפה נחשבים.

2 מלונות נוספים שנחשבים גם הם לפופולריים מאוד ולמבוקשים ביותר ברובע ה-4, הם מלון לה פרסביטר (Hôtel Le Presbytère) ומלון סן-לואי אן ל'יל (Saint-Louis en L'Isle). שווה לבדוק שם מחירים.

  • מתכננים ביקור עם הילדים בדיסנילנד פריז? הכנו לכם מדריך מיוחד לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז עם כל הפרטים, המחירים, הנחות והטיפים החשובים ביותר!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים בצרפת שיוצאים וחוזרים באותו היום. רשימה שאסור להחמיץ!
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה אמיתית. לכן, כתבנו עבורכם את המדריך המושלם להזמנת שייט על הסיין בפריז. כדאי לקרוא!
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק