חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המחזמר אלאדין בניו יורק – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים (מעודכן ל-2024)!

המחזמר אלאדין בניו יורק - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על המחזמר אלאדין בניו יורק של דיסני הנחשב כיום לאחד ממחזות הזמר המצליחים והמבוקשים ביותר בברודווי. אז איפה הוא מופיע? איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ועוד טיפים חשובים במדריך הבא שלפניכם.

המחזמר אלאדין (Aladdin) בניו יורק הוא אחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בברודווי ואחד המבוקשים ביותר בקרב המטיילים הישראלים בניו יורק. המחזמר רץ כיום בתיאטרון ניו אמסטרדם (New Amsterdam Theatre) ומציג תאריכים רבים לאורך כל החודשים הקרובים.

הופעת הבכורה של המחזמר אלאדין הייתה בשנת 2011 בסיאטל ורק כשלוש שנים לאחר מכן, ב-2014, הגיע המחזמר לברודווי והפך לסיפור הצלחה. מאז הופעת הבכורה, צפו במחזמר מעל 15 מיליון צופים והוא זכה ל-11 עיבודים שונים ברחבי העולם.

המחזמר מבוסס על הסרט "אלאדין" המצליח של דיסני מ-1992 וכולל את המוזיקה והשירים המקוריים של הסרט לצד שירים חדשים שנכתבו במיוחד עבור המחזמר. מפיקי המחזמר הם גם המפיקים של המחזמר המצליח "מלך האריות" בניו יורק שנחשב גם הוא לאחד המבוקשים והמצליחים ביותר.

בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המחזמר כולל מידע על רכישת כרטיסים, דרכי הגעה, תאריכים, מחירים, הנחות ועוד. בואו נתחיל.

המחזמר אלאדין ניו יורק - כל מה שצריך לדעת!

  • המחזמר אלאדין מציג בתיאטרון ניו אמסטרדם הממוקם בלב מנהטן סמוך לכיכר טיימס סקוור המפורסמת.
  • המחזמר מציג בכל יום 2 מופעים לאורך כל החודשים הקרובים. משך זמן כל מופע הוא כשעתיים וחצי.
  • מחירי הכרטיסים נעים בין 90 ל-150 דולר לאדם. מחיר הכרטיסים משתנה בהתאם ליום ההופעה ובהתאם למיקום הישיבה באולם.
  • זהו מחזמר מבוקש ביותר וכדאי להזמין את הכרטיסים כמה שיותר זמן מראש באמצעות האינטרנט כדי לשריין לעצמכם את התאריך והשעה הנוחים ביותר עבורכם וגם לחסוך את התורים בקופות הכרטיסים במקום.
  • את הכרטיסים ניתן להזמין מראש באמצעות האתר הבא. שימו לב: יש לבחור את איזור הישיבה באולם (כל איזור מתומחר באופן שונה) ולאחר מכן האתר יימצא עבורכם את הכרטיסים במיקום הטוב ביותר באותו האיזור שבחרתם.
  • בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את Michael Maliakel בתפקיד אלאדין, את Michael James Scott בתפקיד ג'יני ואת Sonya Balsara בתפקיד יסמין.
המחזמר אלאדין בניו יורק - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
המחזמר אלאדין בניו יורק

עוד מידע על ניו יורק באתר "מטיילים בעולם"

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק