חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

האם כדאי להשתמש באוטובוס תיירים של רומא (Hop-on Hop-off)?

האם כדאי להשתמש באוטובוס תיירים של רומא (Hop-on Hop-off)?
האם כדאי להשתמש באוטובוס תיירים של רומא (Hop-on Hop-off)?

תשובה שלנו: במילה אחת, לגמרי! והנה הסבר מקיף יותר: אוטובוס התיירים של רומא שמכונה באנגלית "Hop-on Hop-off" הוא דרך מצויינת ואף חסכונית לטייל באתרים והאיזורים המרכזיים של רומא והוא פופולרי מאוד בקרב מטיילים ישראלים רבים ומטיילים מכל העולם.

לשימוש באוטובוס התיירים שני יתרונות מרכזיים וחשובים – היתרון הראשון הוא האפשרות לטייל ולהכיר את כל נקודות העניין המרכזיות והמעניינות ברומא מבלי להתאמץ. המסלול של האוטובוס עובר דרך האתרים הכי ידועים ברומא כגון הקולוסיאום, מוזיאון הוותיקן, כיכר ונציה, המדרגות הספרדיות ועוד אתרים רבים. ותוכלו לראות את כולם דרך החלונות או המרפסת של האוטובוס.

היתרון השני הוא האפשרות לחסוך ולהקל על ההתניידות בתחבורה הציבורית ברומא. השיטה הנוחה של עצירות בתחנות קבועות באתרים המרכזיים, מאפשרת לכם לעצור ולרדת בזמנכם החופשי ללא הגבלה ולחזור בחזרה כשאתם מסיימים לטייל באיזור מסויים. כך תוכלו להוריד מעצמכם את כל עניין כאב הראש של התמצאות בתחבורה הציבורית של רומא.

כיצד זה עובד?

השיטה של אוטובוס תיירים ברומא היא פשוטה ביותר – האוטובוס נוסע במסלול קבוע עם עצירות בתחנות קבועות מראש. התחנות ממוקמות באיזורים הכי פופולריים ומתויירים כמו סמוך לקולוסיאום, הוותיקן, המדרגות הספרדיות וכו'.

בכל זמן קבוע (ברוב המקרים כל רבע שעה), יוצא אוטובוס חדש ועובר בין כל התחנות. הכרטיס לאוטובוס שאתם רוכשים, מאפשר לכם שימוש יומי וללא הגבלה באוטובוס, כך שלמעשה אתם יכולים לעצור בכל תחנה שתרצו, לטייל בזמנכם החופשי ולעלות חזרה ולהמשיך במסלול ולרדת בכל תחנה שתבחרו.

כרטיסים לאוטובוס התיירים של רומא – כמה זה עולה?

ישנם כמה סוגים שונים של אוטובוסי תיירים ברומא של כמה חברות וספקים שונים. הפופולרי והידוע ביותר מביניהם הוא האוטובוס הבא שנקרא "I Love Rome" והוא גם הזול ביותר מבין כולם. מחיר הכרטיס לאוטובוס עומד על כ-22 יורו בלבד לאדם (15 יורו לילד) והוא מאפשר שימוש יומי באוטובוס ללא הגבלה. הכרטיסים נמכרים באמצעות האתר הבא.

ישנם כאמור ספקים נוספים שמציעים גם הם שירות דומה וישנם גם דילים שמציעים את האוטובוס + כניסה בהנחה לאטרקציות נוספות ברומא. תוכלו למצוא את כולם בעמוד הבא.

טיפים ושאלות נפוצות נוספות על רומא

עוד מידע על רומא באתר מטיילים בעולם

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • אספנו לכם רשימה של מלונות מומלצים ברומא שקיבלו את ציוני הגולשים הטובים ביותר.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים יומיים מחוץ לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים מומלצים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.

אז מה היה לנו בכתבה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק