חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

הגולשים שאלו: אחוזת האפיפיור בקסטל גנדולפו - האם כדאי לבקר שם?

הגולשים שאלו: אחוזת האפיפיור בקסטל גנדולפו - האם כדאי לבקר שם?
אחוזת האפיפיור בקסטל גנדולפו - האם כדאי לבקר שם?

תשובה: אחוזת האפיפיור בקסטל גנדולפו (Papal Gardens at Castel Gandolfo) היא אחוזה עתיקה ומרשימה ביותר, הממוקמת כ-45 דקות נסיעה מרומא בעירייה קסטל גנדולפו ונחשבת לאטרקציה תיירותית פופולרית.

האחוזה והגנים היפים שמסביב לה, מושכים תיירים רבים מרחבי העולם (כולל לא מעט תיירים ישראלים) שמגיעים לראות את המקום בו למעלה מ-30 אפיפיורים היו מגיעים כדי לנפוש ולנוח במהלך ההיסטוריה.

מדובר במקום מרשים ביותר כשגולת הכותרת של המקום, הם הגנים המרשימים והעצומים שמקיפים את האחוזה. המקום נפתח למבקרים לא מזמן בזכות החלטתו של האפיפיור הנוכחי פרנציסקוס, אך לא בטוח שיישאר פתוח גם בכהונתו של האפיפיור הבא, ולכן רבים ממהרים כדי ליהנות מההזדמנות ולבקר במקום.

איך מגיעים?

ההגעה למקום היא די פשוטה. לוקחים את הרכבת לאלבנו (Reg 7355) מהטרמיני (התחנה המרכזית של רומא) ויורדים בתחנת Castel Gandolfo. משם הליכה של כרבע שעה תוביל אתכם ישירות למקום (מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל).

שעות פעילות

המקום פתוח מדי יום בין השעות 10:00 עד 18:30.

כמה עולים כרטיסים לאחוזת האפיפיור בקסטל גנדולפו?

מחיר הכרטיסים לאחוזת האפיפיור עומד על כ-23 יורו לאדם. מגיל 25 ומעלה או כ-7 יורו לילד (גילאי 6 עד 25). שימו לב: מומלץ לרכוש כרטיסים עוקפי תור למקום (Skip The Line) כדי לחסוך את זמן ההמתנה הארוך בקופות הכרטיסים במקום שיכול להיות ארוך מאוד בעונות התיירות החמות.

אתר "Tiqets" המצויין, מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים ללא תור לאחוזה וללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. האתר מציע גם תוספת של יורו למחיר הכרטיס תמורת האפשרות לביטול חינם של הכרטיס במידה ותצטרכו לבטל.

שריינו תאריכים לאחוזת האפיפיור

שאלות נפוצות נוספות על רומא

עוד מידע על רומא באתר "מטיילים בעולם"

  • מטיילים עם ילדים ברומא? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על רומא עם ילדים ב-2024.
  • הכנו לכם את המדריך המושלם למציאת מלונות מומלצים ברומא שזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר ברשת בכל הפרמטרים. מדריך חובה.
  • בואו להכיר אטרקציות מומלצות ברומא שכל תייר חייב להכיר. כל המידע שצריך לדעת לרבות מחירים, כרטיסים, שעות פעילות, דרכי הגעה ועוד.
  • כדי להצליח באמת ליהנות מאינספור האפשרויות שמציעה רומא, כדאי מאוד להירשם לסיורים מאורגנים ברחבי העיר. הנה כמה סיורים ברומא שיעזרו לכם את להכיר את העיר מכיוונים שונים ומשונים.
  • לא רק בתוך רומא: אספנו לכם מבחר איכותי של טיולים מסביב לרומא שיוסיפו הרבה ערך מוסף לחופשה שלכם.

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק