חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אדם לוק אאוט אמסטרדם 2024 – כך תקנו כרטיסים לנדנדה המפורסמת

אדם לוק אאוט אמסטרדם - כך תקנו כרטיסים לנדנדה המפורסמת

איך קונים כרטיסים לאדם לוק אאוט ולמגדל באמסטרדם? האם הכרטיסים כוללים גם את הנדנדה? מה המחירים? איך תעקפו את התור? ומה חושבים ברשת על האטרקציה המדוברת של אמסטרדם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לרכישת כרטיסים לנדנדה המפורסמת של אדם באמסטרדם.

"האייפל של אמסטרדם": הכירו את אחת האטרקציות החדשות והשוות ביותר באמסטרדם – אדם לוק אאוט (A'DAM Lookout), מגדל תצפית גבוה במיוחד שיאפשר לכם לצפות בנוף המקסים של אמסטרדם מגובה של 100 מטרים (גבוה יותר מהלונדון איי) וגם להתנדנד על נדנדת אקסטרים מטורפת בין שמיים וארץ.

אדם לוק אאוט הוא אטרקציה חדשה יחסית באמסטרדם. הנדנדה נפתחה לפני כשנתיים בלבד ומאז הספיקה להפוך לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. אז אם חשבתם שאטרקציות גבוהות יש רק במנהטן, פריז או לונדון, הוסיפו בבקשה גם אמסטרדם לתמונה.

למרות הנוף והתצפית הנפלאה של 360 מעלות מהמגדל, גולת הכותרת בסיפור, שגונבת ללא ספק את ההצגה, היא הנדנדה המטורפת שנמצאת בקצה המגדל ומאפשרת לכל מי שמספיק אמיץ, להתנדנד כשהוא תלוי מעל השמיים תוך כדי שהוא צופה בתצפית נפלאה על כל העיר.

כרטיסים לאדם לוק אאוט אמסטרדם

מדובר באטרקציה פופולרית מאוד באמסטרדם ויש לקחת בחשבון תורים ארוכים בקופות הכרטיסים. לכן, רוב המטיילים בוחרים להזמין כרטיסים מראש לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך אפשר לעקוף את התורים בקופות ולהיכנס ישירות למגדל (פרטים על רכישת הכרטיסים, בהמשך).

איפה נמצא מגדל אדם לוק אאוט באמסטרדם ואיך מגיעים אליו?

המגדל נמצא ממול התחנה המרכזית של אמסטרדם אך מהעבר השני של הנהר. הדרך הפופולרית ביותר להגיע אליו היא באמצעות מעבורת שתעביר אתכם לצד השני של הנהר בשייט שאורך כ-5 דקות בלבד.

השימוש במעבורת הוא חינם וניתן למצוא אותה מאחורי התחנה המרכזית. כתובתו המדוייקת של המגדל היא: A'DAM Lookout, Overhoeksplein, 5, 1031 KS Amsterdam, הולנד.

איך מגיעים לנדנדה?

הנדנדה המדוברת, נמצאת על גגו של מגדל אדם. לאחר שנכנסים למגדל, עולים במעלית מיוחדת עד לגג הבניין, שם תמצאו את התור לנדנדה ואת ההנחיות לשימוש בה. זמן ההמתנה הממוצע לתור לנדנדה הוא כ-20 דקות.

האם גם ילדים יכולים להתנדנד בנדנדה?

כן, זוהי בהחלט אטרקציה מעולה למטיילים באמסטרדם עם ילדים, אך יש לשים לב כי המגבלה של האתר היא מינימום גובה של 1.30 מטר.

כמה עולים כרטיסים למגדל ב-2024 ואיפה קונים?

את הכרטיסים למגדל אדם ולנדנדה ניתן לרכוש בקופות הכרטיסים במגדל או באמצעות האינטרנט. מחיר הכרטיס למגדל בלבד ללא הנדנדה נכון לזמן זה, הוא 14.5 יורו לאדם. לשימוש בנדנדה, תידרשו לרכוש כרטיס נוסף בעלות של כמה יורו נוספים.

המלצה: אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל, כדאי לשקול לרכוש את הכרטיס "I amsterdam" שעולה 65 יורו, וכולל כניסה חופשית לאינספור אטרקציות מומלצות ברחבי אמסטרדם והולנד, כולל הידועות ביותר (רייקסמוזיאום, מאדאם טוסו ועוד אטרקציות רבות). אם אתם מתכוונים לבקר בהרבה אטרקציות, הכרטיס בהחלט משתלם. פרטים נוספים, תוכלו למצוא באתר הבא.

טיפים והמלצות ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "שמגיעים למעלה לקומה האחרונה, קפוא רצח. הביאו משהו חם".
  • "אל תבנו על הקופות במקום. תור איום ונורא. להזמין רק באינטרנט".
  • הנדנדה מפחידה אבל ממש מהנה. שווה כל שקל! גם הילדים בוגרים ייהנו מאוד".
  • "מומלץ להגיע לקראת השקיעה ואז לראות את הנוף המקסים של העיר על רקע השקיעה".

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את כל האטרקציות המומלצות של אמסטרדם במדריך הטוב ביותר ברשת. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מסביב לאמסטרדם שכבשו את הגולשים ברשת ונחשבים למומלצים ולפופולריים ביותר!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של סיורים וטיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
2 comments
Inline Feedbacks
View all comments
lady
5 years ago

נראה מטורף לגמרי…

יאיר
4 years ago

זה אכן מגניב לגמרי. היינו בזה בקיץ האחרון וממש ניהנינו. שווה לקנות את הכרטיסים מראש. חוסך הרבה כאב ראש וזמן.

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק