חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתם שאלתם - אנחנו עונים

סיור באצטדיון של אייאקס - מה הוא כולל? וכמה עולים כרטיסים?

האצטדיון של אייאקס אמסטרדם
האצטדיון של אייאקס אמסטרדם

תשובה: האצטדיון של אייאקס שידוע גם כ"יוהאן קרויף ארנה" (Johan Cruijff ArenA) או "אמסטרדם ארנה", הוא אחד האצטדיונים הגדולים והידועים באירופה ומהווה אטרקציה תיירותית למטיילים רבים באמסטרדם, גם אם הם לא אוהדי כדורגל מושבעים.

תיירים רבים מגיעים לאמסטרדם כחלק מחבילת ספורט הכוללת משחק כדורגל של הקבוצה, או כחלק מחבילת תיירות הכוללת הופעה באצטדיון, אך רבים בוחרים גם להגיע לאצטדיון בשעות הבוקר והצהריים כדי להכיר מקרוב את מאחורי הקלעים של האצטדיון ושל אחת מקבוצות הכדורגל הידועות והמפוארות באירופה.

סיור באצטדיון של אייאקס הוא חוויה עצומה לאוהדי הקבוצה אך יירתק ויעניין גם תיירים אוהדי ספורט באופן כללי. הסיור, הנמשך כ-75 דקות כולל ביקור במגרש, בחדרי העיתונאים, חדרי ההלבשה וגם אפשרות לראות מקרוב את הגביעים הרבים של הקבוצה וללמוד על ההיסטוריה המפוארת והארוכה של הקבוצה ההולנדית.

הסיור באצטדיון עולה כ-20 יורו לאדם. את הכרטיסים מומלץ מאוד לרכוש מראש באמצעות האינטרנט כדי לחסוך ולעקוף את כל התורים שבקופות הכרטיסים. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר "GetYourGuide" ההולנדי והידוע שאהוב מאוד על המטיילים הישראלים ומציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים שחוסכים אפילו את ההדפסה. פשוט מציגים את הכרטיסים בטלפון הנייד, ונכנסים.

שאלות נפוצות נוספות על אמסטרדם

עוד מידע על אמסטרדם באתר "מטיילים בעולם"

  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים באמסטרדם לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'.
  • אספנו לכם אטרקציות באמסטרדם שנחשבות לטובות ולמומלצות ביותר בעיר. מהן האטרקציות הפופולריות ביותר? מה המחירים? איך עוקפים את התורים? ואיפה קונים כרטיסים? בקיצור, לא לפספס!
  • מטיילים עם ילדים באמסטרדם? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על אמסטרדם עם ילדים ב-2024.
  • לא רק אמסטרדם: אספנו לכם טיולים מחוץ לאמסטרדם מומלצים ופופולריים של חברות הטיולים הטובות ביותר. הכינו את המצלמות!
  • קראו את המדריך המושלם שהכנו על תחבורה באמסטרדם. כל המידע על כל סוגי התחבורה הציבורית – אוטובוסים, רכבות, אופניים ועוד.
  • הכנו לכם מדריך להתמצאות בשדה התעופה של אמסטרדם "סכיפהול". דרכי הגעה, הסעות, מחירים, מלונות מומלצים ועוד. שווה קריאה.
  • ריכזנו לכם רשימה מובחרת של טיולים באמסטרדם מומלצים שיכירו לכם את העיר יותר טוב מכולם. שווה בדיקה!

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות ברחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק