חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פארק המים אקווה וורלד מילאנו – המדריך השלם לביקור בפארק!

פארק המים אקווה וורלד מילאנו - המדריך השלם לביקור בפארק!

אם אתם מטיילים עם הילדים במילאנו, מומלץ להקדיש יום לביקור בפארק המים אקווה וורלד הסמוך למילאנו הנחשב לאחד מפארקי המים המקורים הטובים בעולם! מה תמצאו שם? וכמה עולים כרטיסים? הכנו לכם את המדריך השלם לביקור בפארק.

פארק אקווה וורלד במילאנו (Acquaworld) הוא פארק המים המקורה היחיד באיטליה ואחד הטובים והגדולים באירופה. הפארק ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר מילאנו, בעיר קונקורצו (Concorezzo), שבצפון איטליה.

הפארק נחשב לפופולרי ביותר בקרב מטיילים מכל רחבי העולם שמטיילים בצפון איטליה כולל מטיילים ישראלים רבים ומציע מגוון בריכות מים, מגלשות ומתקנים שונים לכל המשפחה הפתוחים לאורך כל עונות השנה, בזכות היותו מקורה לחלוטין ומחומם.

בעמוד הבא, תוכלו למצוא את כל הפרטים על פארק המים הפופולרי במילאנו החל מהמתקנים השונים שתמצאו שם, דרכי הגעה ורכישת כרטיסים לפארק. בואו נצא לדרך.

מה תוכלו למצוא ולעשות בפארק אקווה וורלד מילאנו

כאמור, מדובר בפארק מים גדול שמציע מגוון גדול של מתקני מים שונים הפתוחים לאורך כל השנה. המתחם כולל 12 בריכות שחייה שונות ומחוממות בטמפרטורות של בין 30 ל-34 מעלות, ביניהן בריכת גלים עצומה לכל המשפחה.

בנוסף, אקווה וורלד מציע עשרות מתקני מים שונים הכוללים מגלשות מים ענקיות לצד מגלשות קטנות, מתחם ילדים גדול, מפלי מים ועוד. במרכז הפארק תוכלו לטפס למגדל בגובה 18 מטר וממנו לרדת באחת מ-8 המגלשות המחוברות אליו.

במקביל למתקני המים, הפארק מציע למבקרים (בתשלום נוסף של כ-5 יורו לכרטיס) גם מרכז בריאות גדול ומושקע הכולל בין היתר סאונות, אמבטיות ג'קוזי, בריכות הידרותרפיה ועיסויים. הפארק מציע גם מתחם אוכל ומסעדות שונות.

פארק אקווה וורלד מילאנו - כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים לפארק אקווה וורלד נכון לזמן כתיבת שורות אלו, נע בין 24 ל-29 יורו (תלוי בסוג הכרטיס שתבחרו) ורצוי לרכוש מראש כדי לשריין תאריכים פנויים בתאריך נוח עבורכם. הכרטיס הרגיל (שעולה 24 יורו) כולל כניסה למתחם הפארק אך ללא גישה למתחם הבריאות. אם תרצו להיכנס גם למתחם הבריאות, תוכלו לבחור במעמד הרכישה, בכרטיס הכולל גישה למתחם בעלות של 29 יורו.

את הכרטיסים תוכלו להזמין בעמוד הבא באמצעות אתר "Tiqets" הפופולרי שעובד באופן רשמי עם הפארק ומציע ממשק קל ונוח לרכישת כרטיסים דיגיטליים עם תמיכה מלאה בצ'ט 24/7.

שריינו כרטיסים לפארק אקווה וורלד

היכן ממוקם בדיוק הפארק? ומהי הדרך הטובה והקלה ביותר להגיע לשם?

פארק אקווה וורלד ממוקם בעיר קונקורצו (Concorezzo) במרחק של כ-20 דקות עד 30 דקות נסיעה ממילאנו. נסיעה ברכב פרטי ממילאנו לפארק היא הדרך הקלה ביותר אך ניתן להגיע בקלות ממילאנו גם באמצעות הרכבת או האוטובוס.

אם תבחרו ברכבת, תוכלו לקחת את רכבת מספר 2558 ממילאנו מתחנת Milano Centrale FS ולרדת בתחנת Monza Centrale. אם אתם בוחרים באוטובוס, תוכלו למצוא את קו Z323 היוצא מתחנת MM COLOGNO NORD במילאנו ועוצר בתחנת Concorezzo.

שעות הפעילות למבקרים

בעונת האביב והקיץ, הפארק פתוח בכל ימות השבוע ובשאר העונות הוא פתוח בסופי שבוע בלבד. שעות הפעילות של הפארק הן בין השעות 10:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק