חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מילאנו עם ילדים - המדריך השלם לטיול משפחתי במילאנו (מעודכן ל-2024)

העיר מילאנו היא עיר נהדרת ופופולרית מאוד בקרב משפחות עם ילדים ותיירים רבים משלבים את מילאנו כחלק מטיול משפחתי כולל בצפון איטליה ונשארים לבלות ולטייל בה לפחות כמה ימים. מילאנו מהווה למעשב שער מרכזי לצפון איטליה כשמשם ניתן להגיע בקלות ליעדים פופולריים נוספים למשפחות כגון אגם גארדה, ונציה ואפילו יעדים בשוויץ.

ישנם לא מעט אתרים ואטרקציות לראות ולבקר בהם והרבה מאוד מה לעשות. אז אם אתם מגיעים למילאנו עם ילדים, הגעתם בדיוק למקום הנכון עבורכם. במדריך הבא אספנו את כל מה שתצטרכו לדעת בשביל לתכנן טיול משפחתי מושלם בעיר.

אז כמה תעלה לכם טיסה משפחתית למילאנו ב-2024? אילו מלונות שם הם המתאימים ביותר למשפחות? אילו אטרקציות במילאנו אסור להחמיץ עם ילדים? ועוד טיפים חשובים. פנו לעצמכם 5 דקות ובואו נצא לדרך.

טיסות למילאנו למשפחות - מהם המחירים ב-2024? ומה חשוב לדעת?

מבדיקה שערכנו במספר גדול של אתרי חברות תעופה וסוכנויות נסיעה שונות ברשת, הנה כמה עובדות שכדאי לדעת:

  • טיסות ישירות למילאנו מישראל מבוצעות לרוב ע"י חברות התעופה אל-על, איזי ג'ט או ריינאייר (אם אין לכם בעיה עם טיסות עם עצירות ביניים, תוכלו למצוא עוד מגוון גדול של חברות תעופה רבות).
  • מחירי הטיסות מישראל למילאנו למשפחה נעים בין החל מ-100 דולר לאדם בטיסות הלאו קוסט בתקופת החורף והחל מ-350 דולר לאדם בתקופת הקיץ והחגים.
  • הכרטיסים שתראו ברוב חברות התעופה הם ברוב המקרים הכרטיסים הפשוטים ביותר שאינם כוללים מזוודות, שמירת מקום וכו'. כל תוספת שכזאת, תעלה כמובן את המחיר בהתאם.
  • ישנם שני שדות תעופה פעילים במילאנו ולשניהם מגיעות טיסות ישירות מישראל. השדה הגדול מביניהם הוא מילאנו-מלפנסה והשני הוא אוריו אל סריו. המרחק של כל אחד מהם למרכז מילאנו, הוא כשעה נסיעה.

מלונות מומלצים במילאנו למשפחות עם ילדים ב-2024

אם אתם מגיעים למילאנו עם ילדים, קרוב לוודאי שתרצו מלון המציע חדרי משפחה מרווחים שבהם כולם יכולים לישון בחדר משפחתי אחד גדול ולא להתפצל ולהעביר את הלילה בדאגות וחששות.

אז, ברשימה הבאה, אספנו לכם את 3 המלונות הטובים ביותר במילאנו לילדים שמציעים חדרי משפחה וזכו בביקורות הגולשים הטובות ביותר בכל הפרמטרים, במיוחד בקרב המשפחות. שווה לבדוק:

אטרקציות לילדים במלאנו - האטרקציות המומלצות ביותר!

מילאנו היא עיר כיפית ומהנה מאוד לילדים ולמשפחות ועמוסה ובאטרקציות מכל הסוגים ולכל הגילאים. אספנו לכם את האטרקציות הכי טובות לילדים שאסור לכם להחמיץ במילאנו:

עוד מידע על מילאנו באתר "מטיילים בעולם"

לסיכום, מה היה לנו במדריך?