חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארמון פאלאצו פיטי וגני בובולי 2024 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

ארמון פאלאצו פיטי וגני בובולי - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים

מה אפשר לראות בארמון פאלאצו פיטי וגני בובולי בפירנצה? מהם מחירי הכרטיסים לארמון ב-2024 ואיפה כדאי לקנות? ואילו טיפים והמלצות על המקום, כתבו המטיילים הישראלים שכבר ביקרו שם? קבלו את המדריך השלם לביקור בארמון פיטי וגני בובולי הידועים בפירנצה ב-2024.

ארמון פאלאצו פיטי (Palazzo Pitti) בפירנצה הוא מונומנט יודע מאוד בבירת טוסקנה ונחשב לאטרקציה תיירותית פופולרית מאוד גם על המטיילים הישראלים הרבים בפירנצה. הארמון מכיל בתוכו כמה מוזיאונים וגלריות חשובות ומאחוריו ממוקמים גם גני בובולי המרשימים והידועים של העיר.

זהו ארמון מרשים ומרהיב המציע חדרים מפוארים שבהם שכנו מלכי ונסיכי איטליה גדולים ואפילו את נפוליאון ששכן בו כאשר כבש את העיר. מבחינה תיירותית, נחשב הארמון לאטרקציה מומלצת ביותר כשהוא מושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה וזוכה לביקורות מעולות באתרי תיירות מובילים כמו טריפ אדווייזר ואחרים.

מכיוון שהארמון קרוב מאוד לגני בובולי, רבים מהמטיילים בוחרים לחבר את השניים ביחד בביקור אחד כאשר ניתן לרכוש כרטיס משותף לשניהם או כרטיס בודד לכל אחד מהם. זהו גם מקום עמוס מאוד והתורים בקופות הכרטיסים בעונות התיירות נמשכים בדרך כך כשעה, לכן, הדרך המומלצת והפופולרית היא לרכוש כרטיסים מראש באינטנרט. פרטים נוספים על רכישת הכרטיסים לארמון, בהמשך המדריך.

מה אפשר לראות בארמון?

הארמון כיום משמש כמתחם שלם של מוזאונים וגלריות שונות בהם ניתן להתרשם מהחדרים המלכותיים, פסלים, תכשיטים, תמונות וציורי קיר ועוד מגוון שלם של פריטי אומנות שונים. בין המתחמים הרבים בארמון, תוכלו למצוא את הגלרייה הפלטינית (Palatine Gallery) המכילה יצירות אומנות מרשימות מתקופת הרנסאנס של בית מדיצ'י הכוללות יצירות של טובי האמנים האיטלקים רפאל, טיציאן ואחרים.

מתחם נוסף ומעניין בארמון, הם דירות השרד המלכותיות ששימשו את המלכים השונים וגם בהן ניתן למצוא אוצרות ופריטי אומנות מקסימים. מאחורי מתחם הארמון, במרחק דקות הליכה, תוכלו למצוא את גני בובולי הידועים שכמו ארמונות ידועים ברחבי אירופה, שימשו כגנים של הארמון ושל המלכים. גנים אלו מרתקים ומעניינים מאוד ומציעים גם הם מבחר ומגוון של פסלים ופריטי אומנות רבים.

כרטיסים לפאלאצו פיטי ולגני בובולי בפירנצה - מהם מחירי הכרטיסים ב-2024 ואיפה כדאי לקנות?

הכניסה לארמון פיטי בפירנצה אינה יקרה במיוחד, וביחס לאטרקציות אחרות בפירנצה כמו גלריית אופיצי או גלריית האקדמיה שלהיכנס אליהן תידרשו לשלם מעל 20 יורו לאדם, מחיר הכרטיסים לפאלאצו פיטי ב-2024 בקופות המקום עומד על כ-23 יורו בלבד לאדם מעל גיל 18 (ילדים מתחת גיל 18, יכולים להיכנס בחינם). הכרטיסים כוללים כניסה למתחמים ולמוזיאונים השונים בארמון, כולל כניסה לגלרייה הפלטינית אך לא כולל כניסה לגני בובולי, להן תידרשו לרכוש כרטיס בנפרד שעולה 16 יורו או לחילופין לרכוש כרטיס משולב לשלושתם בעמוד הבא ב-39 יורו.

ניתן לרכוש כמובן כרטיסים לארמון בקופות הכרטיסים במקום, אך כאמור, זהו אחד האטרקציות המבוקשות והעמוסות ביותר בפירנצה, ובתקופת הקיץ התורים ארוכים מאוד ויכולים להימשך למעלה משעה תחת השמש הקופחת. לכן, הדרך הפופולרית והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים וכך להיכנס מיד למקום ללא המתנה בתורים הארוכים.

ישנם אתרים רבים המציעים הזמנת כרטיסים אונליין באמצעות האינטרנט. אחד הידועים שבהם הוא אתר "Tiqets" המצוין שנחשב גם לפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים והוא מציע בעמוד הבא כרטיסים דיגיטליים לארמון ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים. הכרטיסים עוברים ישירות לטלפון הנייד באמצעות סמס או מייל, ופשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים.

כמו כן, ב-Tiqets מציעים בעמוד הזה גם כרטיסים הכוללים סיור מודרך בארמון, בגלריית אופיצי ובגני בובולי. מחיר הסיור היא 99 יורו לאדם.

שריינו כרטיסים לארמון פלאצו פיטי

שעות פעילות

ארמון פאלאצו פיטי פתוח בכל ימות השבוע מלבד ימי שני בין השעות 08:15 בבוקר ועד 18:50 בערב (הסגירה מתחילה כבר ב-18:30). גני בובולי נפתחים גם הם ב-08:15 אך בתקופות שונות נסגרים בשעות שונות מהארמון. שימו לב: הזמנים עשויים להשתנות ומומלץ לוודא סמוך לזמן ההגעה.

איך להגיע לפאלאצו פיטי ולגני בובולי?

הארמון ממוקם בלב פירנצה אך בצד הדרומי של הנהר. מצידו השני של הנהר, נמצאים לא רחוק משם האטרקציות הידועות של פירנצה כמו הדואומו, גלריית אופיצי או גלריית האקדמיה. מטיילים רבים מחברים את הביקור בארמון יחד עם ביקורים באתרים אלו.

הדרך הפופולרית להגיע לארמון פיטי היא לחצות את הנהר באמצעות גשר פונטה וקיו שהוא בעצמו אייקון ידוע בעיר ומשם בכמה דקות הליכה תוכלו להגיע לארמון ולגני בובולי. מומלץ ליהעזר באפליקציית המפות של גוגל.

טיפים והמלצות על ארמון פיטי בפירנצה ממטייילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "הארמון מקסים ושווה ביקור בהחלט. גם לא יקר כל כך ביחס לאטרקציות המרכזיות של פירנצה. גני בובולי, קצת פחות לטעמי. אפשר לוותר".
  • "קצת פחות מוכר מכל הגלריות הידועות בפירנצה, אך זהו מוזיאון איכותי ומשובח (וגם פחות עמוס בפנים) ומי שאוהב מוזיאונים ואומנות, ישמח מאוד שביקר בארמון פיטי".
  • "כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מראש לפני ההגעה. היה תור מאוד ארוך בקופות הכרטיסים".
  • "הארמון סגור ביום שני. שימו לב".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק