חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלריית האקדמיה בפירנצה המדריך השלם 2024 – מחירים, כרטיסים ועוד!

גלריית האקדמיה בפירנצה המדריך השלם - מחירים, כרטיסים ועוד!

מהם מחירי הכרטיסים לגלריית האקדמיה בפירנצה ב-2024 ואיך תעקפו את התורים הארוכים? מה אפשר לראות במוזיאון ואיך מגיעים לשם? קבלו את המדריך הטוב ביותר ברשת לביקור במוזיאון המפורסם של פירנצה המציג את פסל דוד המפורסם של מיכלאנג'לו.

האקדמיה לאמנות של פירנצה או בשמו הנוסף גלריית האקדמיה (Accademia Gallery) הוא אחד המוזיאונים הידועים ביותר בפירנצה שבטוסקנה ויחד עם הדואומו המפורסם וגלריית אופיצי, הוא נמנה עם האטרקציות התיירותיות המובילות והפופולריות ביותר בבירת טוסקנה.

עשרות אלפי ביקורות באתר טריפ אדוייזר דירגו את גלריית האקדמיה במקום ה-6 מבין כל הדברים שיש לעשות בפירנצה, וגם על המטיילים הישראלים הרבים המגיעים לטיול בעיר, הוא נחשב ליעד עצירה חובה, בעיקר הודות לפסל דוד המפורסם של האמן האיטלקי הנודע מיכאלאנג'לו.

אמנם המקום עצמו משמש כאקדמיה ללימוד אמנות (ומכאן שמו), אך המקום משמש גם כמוזיאון מצליח ביותר המושך אליו מאות אלפי תיירים מדי שנה. מעבר לפסל דוד המפורסם, מציע המוזיאון גם פסלים רבים של אמנים איטלקים חשובים ועוד שלל פריטי אומנות נדירים ומרתקים.

בימות הקיץ, הופך המוזיאון לאטרקציה מבוקשת ביותר והתורים בקופות הכרטיסים יכולים להגיע לשעה ואף יותר. לכן, אם אתם לא רוצים להתייבש בשמש הקופחת באמצע הקיץ בפירנצה, מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש ולחסוך את התורים. פרטים נוספים, מיד.

מה אפשר לראות במוזיאון גלריית אקדמיה בפירנצה?

כאמור, גולת הכותרת במוזיאון גלריית האקדמיה של פירנצה היא כמובן פסלו המפורסם של מיכאלאנג'לו "דוד" שהוא זה המושך אליו את מירב המבקרים, אך ישנם עוד מוצגים ופריטים מרהיבים לא פחות שתוכלו למצוא במוזיאון. כך למשל, תוכלו לראות את ארבעת פסלי "האסירים" והפסל "מתי השליח", גם הם מעשה ידיו של מיכלאנג'לו ועוד ציורים ויצירות רבות של אמנים אילקים ידועים כמו פאולו אוצ'לו, דומניקו גירלנדיו, סנדרו בוטיצ'לי, פיליפינו ליפי או אנדריה דל סארטו.

עוד תצוגות מעניינות שאפשר לראות במוזיאון: תערוכת כלי נגינה עתיקים, תערוכת יצירות גותיות של אמנים רוסים וגם את הפסל המפורסם של האמן האיטלקי "חטיפת השנים הסיביניות".

כרטיסים לגלריית האקדמיה בפירנצה - מהם המחירים ב-2024 ואיפה כדאי לקנות?

מחיר הכרטיסים לאקדמיה לאומנות של פירנצה עומד על כ-25 יורו למבוגר (מעל גיל 17). ילדים מתחת גיל 6 יכולים להיכנס חינם ללא כרטיס, ושימו לב: ילדים בין הגילאים 7 עד 17, יכולים גם הם להיכנס חינם, אך נדרשים לאסוף כרטיס מיוחד בכניסה, כדי להיכנס ללא תשלום.

כאמור, זהו אחד המקומות התיירותיים המבוקשים והעמוסים ביותר בפירנצה, ובקיץ במיוחד התורים בקופות הכרטיסים במקום יכולים להימשך שעות ארוכות. לכן, הדרך המומלצת והפופולרית ביותר בקרב המטיילים, היא לרכוש כרטיסים לגלריית האקדמיה מראש באמצעות האינטרנט וכך להגיע ולהיכנס מיד מבלי להמתין בתור בקופות.

ישנם אתרים רבים בינלאומיים ברשת המציעים כרטיסים אונליין לגלריית האקדמיה בפירנצה. אחד הפופולריים ביותר מביניהם הוא אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, המציע בעמוד הבא כרטיסים מהירים (Priority Entrance) למוזיאון ב-25 יורו ללא המתנה בתור בקופות הכרטיסים.

הכרטיסים, הכוללים כניסה למוזיאון ולתערוכות המתחלפות שהוא מציג, מגיעים ישירות לטלפון הנייד שלכם באמצעות סמס או מייל. יש לגשת אל משרדי המוזיאון ממול הכניסה, ולקבל כרטיסי נייר. עם כרטיסי הנייר מגיעים אל התור המהיר המיוחד, ונכנסים מיד. לחילופין, ניתן גם לרכוש בעמוד הבא כרטיסים לגלריית האקדמיה עם סיור מודרך וכניסה ללא תור (Skip the Line) שעולים באיזור ה-45 יורו.

בנוסף, ב-Tiqets מציעים גם שילובים של כרטיסים מוזלים לגלריית האקדמיה יחד עם אטרקציות נוספות כגון כרטיסים לגלרייה + גלריית אופיצי הידועה (בעמוד הבא), כרטיסים לגלרייה + אופיצי + גני בובולי (בעמוד הבא) או כרטיסים לגלרייה + קתדרלת פירנצה (בעמוד הבא).

שריינו כרטיסים לגלריית האקדמיה

דרכי הגעה ושעות פעילות

המוזיאון נמצא במרכז פירנצה בסמוך לכל האטרקציות המרכזיות של העיר הדואומו, גלריית אופיצי, כיכר הסיניורה ועוד. כתובתו המדוייקת של המוזיאון היא Via Ricasoli, 58, 50122 Firenze FI, איטליה.

ניתן להגיע למקום בקלות עם האוטובוס של פירנצה עם הקווים 6,14 או 23. מומלץ גם להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם בקלות עד לכניסה למקום.

טיפים והמלצות על מוזיאון גלריית האקדמיה בפירנצה ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו שם

  • "כמה שמדברים על פסל דוד המפורסם, הכל נכון. פסל מדהים שלעצמו בלבד, שווה להיכנס למקום".
  • "שלא תעזו להיכנס למוזיאון בלי כרטיסים מוכנים מראש. תורים מטורפים בקופות שהרבה זמן לא ראיתי. והכל בשמש. הגיעו עם כרטיסים מהאינטרנט ואתם מסודרים".
  • "האטרקציה בה' הידיעה בפירנצה!".
  • "לא רק הפסל של דוד. גם כל סיפורי הנצרות ושאר הציורים הם בהחלט חווייה. ממליץ!".
  • "אפשר לוותר על המדריך הקולי. לא חובה".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק