חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הצבא בפריז – המדריך השלם לביקור במוזיאון הפופולרי!

מוזיאון הצבא בפריז - המדריך השלם לביקור במוזיאון הפופולרי!

מבין מגוון המוזיאונים הרבים של פריז, אסור להחמיץ את מוזיאון הצבא בפריז (Musée de l'Armée) הנחשב לאטרקציה תיירותית סופר פופולרית. במדריך הבא ריכזנו לכם את את כל מה שכדאי לדעת לפני ביקור במוזיאון הפופולרי.

מוזיאון הצבא בפריז (Musée de l'Armée) הוא מוזיאון צבאי הממוקם בארמון האינווליד (Hôtel des Invalides) במרכז פריז. המוזיאון מוקדש להיסטוריה הצבאית של צרפת מימי הביניים ועד ימינו וזוכה להתעניינות גדולה בקרב תיירים מכל רחבי העולם.

מדובר באחד המוזיאונים הצבאיים הגדולים והידועים ביותר בעולם והחמישי בגודלו בצרפת. המוזיאון מושך אליו מבקרים רבים מדי שנה (כמיליון מבקרים מדי שנה) והוא נחשב ללא ספק לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב מטיילים בפריז. גם קברו של נפוליאון בונפרטה ממוקם בארמון האינווליד והמבקרים במוזיאון יכולים לבקר בקבר.

בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת על המוזיאון כגון מה בדיוק אפשר לראות במוזיאון? איך מגיעים? כמה עולים כרטיסים? ואיך עוקפים את התורים? בואו נתחיל.

מה אפשר לראות במוזיאון הצבא פריז?

מוזיאון הצבא בפריז נוסד בשנת 1905 כאיחוד של מוזיאון ארטילרי ומוזיאון היסטורי צבאי. הוא מכיל אוספים נרחבים של נשק, שריון, מדים, מפות, ציורים ומזכרות צבאיות אחרות (למעלה מ-150.000 מוצגים הפרוסים על פני 12.000 מ"ר. חלק מהמוצגים הבולטים הם שריון מימי הביניים, נשק מהמאות ה-17 וה-18, וכן פריטים הקשורים למנהיגים צבאיים צרפתים מפורסמים כמו נפוליאון בונפרטה ואחרים.

המוזיאון מחולק למספר מחלקות, ביניהן: המחלקה הקדומה (מימי הביניים עד המאה ה-17), המחלקה המודרנית (מהמאה ה-17 עד ימינו), מוזיאון ארטילרי, מוזיאון הסדר והמדליות הצבאיות, מוזיאון תולדות צרפת במלחמות העולם ועוד.

כמו כן, המוזיאון מספק מבט מקיף על ההיסטוריה הצבאית העשירה של צרפת ובנוסף, הקבר של נפוליאון נמצא גם הוא בארמון האינווליד, והמבקרים במקום יכולים לראותו.

כרטיסים ומחירים למוזיאון הצבא בפריז

מחיר הכרטיסים למוזיאון הצבא של פריז עומדים נכון לזמן זה על כ-16 יורו לאדם והם כוללים כניסה מלאה לכל התערוכות הקבועות והמתחלפות.

מכיוון שזהו מוזיאון פופולרי במיוחד, מומלץ להצטייד מראש בכרטיסים שיעניקו לכם כניסה מהירה ועקיפת התורים הארוכים בקופות הכרטיסים במקום. כמו כן, רכישת כרטיסים מראש תשריין לכם כרטיסים בתאריך שנוח עבורכם.

תוכלו לרכוש את הכרטיסים באמצעות העמוד הבא אתר "Tiqets" שעובד באופן רשמי עם המוזיאון ומציע רכישה מהירה וידידותית עם תמיכה מלאה בצ'ט 24/7 ואפשרות לביטול חינם של הכרטיסים עד 24 שעות לפני תאריך ההגעה. גם אתר "Getyourguide" המצוין והפופולרי, מציע כרטיסים מהירים בעמוד הבא.

שריינו כרטיסים למוזיאון הצבא פריז

איך מגיעים למוזיאון?

מוזיאון הצבא בפריז ממוקם בלב הרובע השביעי וקרוב לאטרקציות ואיזורים מרכזיים רבים בפריז כמו גשר אלכסנדר השלישי, כיכר הקונקורד או השאנז אליזה.

ההגעה לשם יחסית פשוטה כשהדרך הפופולרית ביותר להגיע לשם היא באמצעות המטרו. תחנות המטרו הקרובות ביותר למוזיאון הן תחנת La Tour-Maubourg ותחנת Invalides. הקווים המגיעים לתחנות אלו הם 7, 8 ו-13.

ניתן גם להגיע באמצעות רשת האוטובוסים של פריז עם הקווים 28, 49, 63, 69, 82, 83, 92. כתובתו המדויקת של המוזיאון היא 129,Rue de Grenelle, 75007, Paris. מומלץ גם להיעזר באפליקציה של גוגל שתיקח אתכם עד פתח המוזיאון בכל דרך שתחפצו.

שעות פעילות

מוזיאון הצבא בפריז פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 בבוקר ועד 18:00 בערב (מלבד ימי שלישי בהם הוא נסגר ב-16:30).

טיפים מועילים ממטיילים ישראלים שכבר ביקרו במוזיאון

  • מוזיאון מקסים ביופיו ומעוצב בטוב טעם. אל תחמיצו גם את איזור ההנצחה של החיילים היהודים. לא להחמיץ את הקבר של נפוליאון
  • מדובר במוזיאון עצום בגודלו ובלתי אפשרי לראות את כולו ביום אחד. מומלץ להתרכז באיזורים מסויימים ולהתמקד בהם.
  • ישנו בתוך המוזיאון בית קפה מצוין עם קפה מעולה, מאפים וקרפים טעימים שרק הצרפתים יודעים לעשות. מומלץ!

עוד מידע על פריז באתר מטיילים בעולם

  • כבר התחלתם לתכנן את הטיול? אספנו לכם רשימה נבחרת של אטרקציות בפריז ב-2024 שנחשבות ל-Must See ושאסור להחמיץ!
  • כבר הזמנתם מלון? בואו לקרוא את המדריך הטוב ביותר שתמצאו ברשת ובו תוכלו לקרוא על מלונות מומלצים בפריז לשנת 2024. כל האיזורים, המחירים, הביקורות וכו'. מדריך חובה!
  • בואו להכיר את הסיורים השווים והמגניבים ביותר בפריז שיגרמו לכם להכיר את העיר כפי שמעולם לא הכרתם.
  • מטיילים עם ילדים בפריז? בואו לקרוא את המדריך המקיף ביותר ברשת שכתבנו באתר על פריז עם ילדים ב-2024.
  • מחפשים לבקר במוזיאון בפריז? בואו לקרוא את הכתבה שהכנו על מוזיאונים בפריז שאסור להחמיץ.
  • מתכננים ביקור ביורודיסני? הכנו לכם מדריך מושקע על דיסנילנד פריז המפורסם עם כל המידע שצריך לדעת על המתקנים, המלונות, מחירים, כרטיסים, הסעות ודרכי הגעה ועוד ועוד. המדריך הטוב ביותר ברשת. בדוק!
  • חופשה בפריז מבלי להזמין שייט על נהר הסיין היא לא חופשה רצינית. יצרנו לכם מדריך מושלם על כל הסוגים השונים של שייט על הסיין. אל תחמיצו.
  • בואו לקרוא טיפים, המלצות ושאלות נפוצות על פריז שגולשים רבים שאלו ברשת.
  • אספנו לכם רשימה של טיולים מחוץ לפריז מומלצים לאיזורים הכי שווים ליום אחד. רשימה שאסור להחמיץ!
מוזיאון הצבא בפריז - המדריך השלם לביקור במוזיאון הפופולרי!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

וכאן זה המקום להגיב ולשתף:

אישור
Notify of
0 comments
Inline Feedbacks
View all comments

אז מה היה לנו במדריך זה?

ברוכים הבאים לאתר "מטיילים בעולם"

כאן תמצאו את מדריכי התיירות הטובים והיעילים ביותר ברשת. בלי חפירות ובלי תוכן מיותר. רק מה שחשוב באמת!

מי אנחנו? ובכן, אתר "מטיילים בעולם" מורכב מצוות שלם של מטיילים וכותבים מנוסים ומקצועיים שהספיקו לבקר יחד במאות יעדים ואיזורים שונים ברחבי העולם והחליטו להעביר את הידע והנסיון שלהם, על גבי כתב באתר אחד ובצורה אחראית, מסודרת ומאורגנת.

חפשו באתר עכשיו

חפשו מלונות בכל רחבי העולם

Booking.com

אנחנו גם בפייסבוק